15.12.15

Καλώς ήρθες ♥♥


Λουίζα... για να θυμάμαι πάντα πόσο υπέφερα μακριά από τη μαμά σου... για τον πόνο και τον έρωτα που έθαβα μέσα μου κάθε μέρα που περνούσε... για τη μοναξιά που με βάραινε κάθε πρωί που σηκωνόμουν από το κρεβάτι και ακόμα χειρότερα, κάθε νύχτα που ξάπλωνα...
Λουίζα... για να θυμάμαι πόσο ευτυχισμένος ήμουν όταν ήταν κι αυτή εκεί... που έκανα όνειρα ακόμα και δύο εβδομάδες πριν την άφιξή της... για τα γράμματα και τα κείμενα που έγραφα για εκείνη... 
Λουίζα... για τα απογεύματα που καθόμουν σε παγκάκια γιατί δεν ήθελα να γυρίσω σε ένα τεράστιο και άδειο σπίτι...
Λουίζα... γιατί ήταν πάντα τόσο φωτισμένη, κι όμως τόσο ήσυχη...  Γιατί ήταν πανέμορφη σε κάθε σημείο της... Ήταν δυνατά ερωτεύσιμη... όπως ήδη είσαι κι εσύ. Νομίζω σε ερωτεύτηκα από την πρώτη φωτογραφία σου...
Γιατί με γέμιζε εικόνες, γιατί αγαπούσα να την περπατάω... 
Γιατί έχω αναμνήσεις ζεστές, παρά το χιόνι και τις αδιάκοπες βροχές των Βρυξελλών... και γιατί ακόμα θυμάμαι πώς μύριζε το χώμα όταν είχε βρέξει... γιατί πάντα σταματούσα για μια κις λορέν... κι αυτό ίσως να ήταν η μοναδική παρηγοριά μου...
Λουίζα... γιατί για εμένα τα πάντα έχουν νόημα μόνο μέσα από εκείνη... κι εσύ είσαι εκείνη κι εγώ... μαζί. 
Λουίζα... για  όλον αυτό τον έρωτα που θέλω να αναγνωρίζω κοιτώντας τα μάτια σου. ♥


Avenue Louise



Λουίζα: Θηλυκός τύπος του Λοΐζος. Έχει ρίζες από το γερμανικό όνομα Ludwig το οποίο συντίθεται απο τις λέξεις hlud (φλόγα) + wig (πολεμιστής) δηλαδή σημαίνει "φλογερός πολεμιστής" ή "πολεμιστής του Φωτός". Γιορτάζει 22 Σεπτεμβρίου.




ΥΓ: Λόγω των συνθηκών, δεν έχουμε προλάβει να απαντήσουμε σε κάποια σχόλια. Σύντομα όμως, θα απαντήσουμε σε όλα ανεξαιρέτως.



Alexander


91 σχόλια:

  1. Κατάλαβα καλά; Ήρθε το κορίτσι σας;;!!!
    Να ζήσει! Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη και να έχει όλη την αγάπη σας!!!! Πόσο χαίρομαι! Εύχομαι όλα να πήγαν κατευχην και η Αναστασία μας να είναι καλά!
    Σας φιλώ γλυκά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Κατερίνα μου, ναι, καλά κατάλαβες! Είναι πλέον πραγματικότητα! :)))
      Εύχομαι τα καλύτερα και σε εσένα!!! Πολλές χαρές και πολλή ευτυχία!!!

      Διαγραφή
    2. Ήρθε, ήρθε! :)
      Να είσαι καλά Κατερινάκι μου, αντεύχομαι και σε εσένα κάθε ευτυχία, με το καλό να έρθει και το δικό σου μωράκι! ♥

      Διαγραφή
  2. Να μας ζήσει η Λουιζούλα μας, γερή και καλότυχη! ❤
    Τα λόγια είναι φτωχά τέτοιες ώρες και έχω συγκινηθεί πολύ εγώ, αχ! Τρελαίνομαι για τα ονόματα που δεν είναι από γιαγιάδες και παππούδες, αλλά υπάρχει ιστορία από πίσω.
    Αυτά. Τα υπόλοιπα κατ' ιδίαν! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν αυτά τα ονόματα, εξ ου και το Λουίζα.
      Εσύ παίρνεις ένα τεράστιο φιλί!

      Διαγραφή
    2. Να είσαι καλά Μαρθούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Μα είναι η πιο συγκινητική υποδοχή της Λουίζας !! Δεν σας διαβάζω συχνά αλλά απόψε αυτό το άρθρο με λέξεις υπεραξίας σε δύο τρυφερά πλάσματα με ξεπερνά !!! Σε πολύ καλά χέρια ήρθε το μωρό σας !!
    Η ευτυχία σας να είναι διαρκής μαζί με τη μικρή Λουίζα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ σε ευχαριστούμε πάρα πολύ, και σε ευχαριστούμε και για τα καλά λόγια! Το σίγουρο είναι πως την αγαπάμε πολύ, άρα δε γίνεται να μην ήρθε σε καλά χέρια! :)
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε πολύ Νικόλ για τις ευχές! Πάντα καλά να είσαι με υγεία και ό,τι επιθυμείς! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλώς όρισε το μωράκι!!! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, να είναι γερό και τυχερό και να είστε ευτυχισμένοι μαζί!!!
    Την αγάπη μου και στους τρεις σας και γλυκά φιλιά σε μανούλα και κορούλα!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρίνα, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου! Ό,τι καλύτερο εύχομαι και σε εσένα!!!

      Διαγραφή
    2. Μαρινάκι μου ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ! Εύχομαι και σε εσένα μόνο χαρούμενες στιγμές με υγεία! ♥

      Διαγραφή
  5. Να σας ζήσει! Να είναι καλοτυχη και καλοφωτιστη! Καλή αρχη στη νέα σας ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία σε ευχαριστούμεεεε! Κι εσύ να χαίρεσαι τα κορίτσια σου!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Σωτηρία μου, να'σαι καλά! Τα καλύτερα εύχομαι και σε σένα! ♥

      Διαγραφή
  6. Πωπωπω τι χαρά!!! Τι υποδοχή της Λουϊζας σας!!! Να σας ζήσει. Ευχές πολλές να είστε καλά και οι τρεις!!!!!Υπέροχες και συγκινητικές στιγμές......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Να είσαι καλά και πολύ όμορφες στιγμές να έχεις κι εσύ με όσους αγαπάς!!

      Διαγραφή
    2. Χίλια ευχαριστώ Άννα μου! Καλές γιορτές να έχεις με υγεία, και κάθε ευτυχία! ♥

      Διαγραφή
  7. Εντάξει! Έλιωσα!
    Τι ωραίο όνομα επιλέξατε!
    Αλέξανδρε...Να σας ζήσει!
    Να είναι γερή μα είναι καρδούλα μου ! Και όμορφη όπως η μαμά της ☺ Εντάξει ας πάρει τα μάτια από σε΄να! ;-)

    Πολλά γλυκά και στα τρία σας! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι απλό όνομα, αλλά όνομα με ιστορία! ;)
      Να είσαι καλά Αριστέα μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ, κάθε ευτυχία εύχομαι και σε εσένα!!
      Θα προτιμούσα να πάρει τα μάτια της μαμάς, αλλά τι να κάνουμε, τυχερά είναι αυτά!
      Πολλά φιλιάααααααα

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ Αριστάκι μου, πολλές χαρές εύχομαι και σε εσένα! Χαίρομαι που σου αρέσει το όνομα!
      Ας είναι γερή, και δεν πειράζει, ας πάρει τα μάτια του Αλεξάνδρου, χαχαχα! ♥

      Διαγραφή
    3. Αγαπάκι μου!
      Χάρηκα όπως θα χαιρόμουν για τα ανίψια μου!♥
      Να σας ζήσει!

      Διαγραφή
    4. Με συγκινείς!! Σ.Λ. ♥

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστούμε τόσο πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Φλογερός πολεμιστής, κι όμως αυτή η σημασία του ονόματος ταιριάζει στη Λουίζα σας! :)
    Να ζήσει! Γερή και τυχερή να είναι σε όλη της τη ζωή!
    Μόνο ευτυχία εύχομαι στους τρεις σας!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζετάκι! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Και βέβαια της ταιριάζει! Αυτό συνειδητοποίησα κι εγώ όταν διάβασα την ερμηνεία!

      Διαγραφή
    2. Της ταιριάζει, ναι, ναι! :)))
      Να είσαι καλά Ζέτα μου, φιλάκια πολλά!! ♥

      Διαγραφή
  9. Δεν υπάρχει αυτό το συναίσθημα που ένιωσα όταν ήρθα και ξανά ήρθα και ξανά ήρθα, για να σε διαβάσω Αλέξανδρε μου, για να χορτάσω αυτό εδώ το κείμενο, αλλά δεν χορταίνεται, έτσι όπως δεν χορταίνεται η Αγάπη κι όλο θέλει να την τροφοδοτούμε (δικαίως!) με Αλέξανδρους, Αναστασίες, Λουίζες!.. Λουίζα, μα ναι! Μέσα σε αυτό το σπίτι, μόνο μια..φλογερή πολεμίστρια θα μπορούσε να έρθει και ήρθε! Να σας ζήσει και να είστε ευτυχισμένοι Αλέξανδρε μου! Τα φιλιά μου στις κούκλες σου κι από σήμερα...❤❤❤...τρεις καρδιές! :)

    Υ.Γ Τώρα εδώ είναι που βγαίνει η Αριστέα κι αρχίζει τα: "Α! Τοξοτάκι!..μπλα μπλα μπλα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τοξοτάκι!
      Σαν την αδερφούλα μου!
      (χορό να τη γράψετε ναι;)
      αχαχαχαχαχα ♥♥♥

      Διαγραφή
    2. Να είσαι καλά Πέτρα μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και εύχομαι και σε εσένα πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη να'σαι!
      Μια φλογερή πολεμίστρια είναι, και το απέδειξε με την ίδια της την πορεία!

      Διαγραφή
    3. Αριστέα, καθόλου υπερβολή δεν είναι να σου πω ότι διάβασα όλον τον αστρολογικό της χάρτη! :Ρ
      Και χορό, και ζωγραφική, και ό,τι της αρέσει θα τη γράψουμε! ;)

      Διαγραφή
    4. Η αγάπη, όπως κι ο έρωτας, πάντα θέλουν να τροφοδοτούνται, Πέτρα μου!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πάρα πολυ, να είσαι παςντα καλά και να έχεις κι εσύ ό,τι επιθυμείς!

      Φιλάκια πολλάάά ♥

      Διαγραφή
    5. Τοξοτάκι με ζυγό, πόσο πιο καλλιτχνική φλέβα;; χαχαχαχ!! ;-) ♥

      Διαγραφή
    6. αχαχαχαχαχα έλιωσα με τον Αλέξανδρο και τον αστρολογικό χάρτη!
      Αναστασάκι ...ξεκίνησα δουλειά!!!!!!! ♥

      Διαγραφή
    7. Ααα, στο σχολείο που έλεγες;; Μπράβο, καλή αρχή!!!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
    8. Χαχαχαχ, κι όμως, κι όμως, είναι αλήθεια!!

      Διαγραφή
  10. Δεν είχα ιδέα! Είμαι τόσο καινούρια εδώ! Αλλά πόσο χάρηκα!!!!!
    Γερή και τυχερή να είναι!!
    Και εσείς γεροί να την ευχαριστηθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάρθα, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! και εσύ καλή λευτεριά να έχεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ Μάρθα μου, και στα δικά σου!! ♥

      Διαγραφή
  11. Να σας ζήσει!
    Να ειναι γερη δυνατη καλοτυχη και ευτυχισμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Κική! Να είσαι καλά, κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ πολύ Κική μου!!! ♥

      Διαγραφή
  12. Να ζήσειιιιιιιιι! :)
    Να τη χαίρεστε και να είναι πάντα γερή και πλημμυρισμένη από αγάπη!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά φίλε μου, ό,τι ποθείς κι εσύ, εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ Μάνο μου, φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  13. Να σας ζήσει!!! Και ναι μετά από όσα ανέφερες μόνο ένα τέτοιο όνομα θα ταίριαζε στο κοριτσάκι σας.
    Να είστε ευτυχισμένοι όλοι μαζί!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω κι εγώ πως της ταιριάζει γάντι! ;)
      Να είσαι καλά Ελένη, σε ευχαριστούμε πολύ! Κάθε ευτυχία εύχομαι και σε εσένα!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Ελένη μου, να είσαι καλά και εσύ, με όσους αγαπάς! ♥

      Διαγραφή
  14. Πάντα ευτυχισμένο να είναι το Λουιζάκι! Να ζήσει και να τη χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ιασονάκο μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμεεεεεεε Ιάσονα! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  15. Α! και το όνομα που επιλέξατε είναι τέλειο! Μου άρεσε η ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το λες, γιατί κι εμάς μας αρέσει αυτό το όνομα ;-)

      Διαγραφή
  16. Να σας ζήσει!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Κάθε ευτυχία της εύχομαι, με φλόγα άσβεστη στην καρδιά της, που θα την βοηθάει να πολεμάει κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά της!!!
    Φιλιά πολλάαα αγάπες μου (και στους τρεις πλέον) ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές, Ωραιοζήλη μου! Κι εσύ να είσαι δυνατή και ευτυχισμένη πάντοτε!! ♥

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ Ωραιοζήλη! Αυτή τη φλόγα είναι που χρειάζεται κάθε άνθρωπος για να προχωράει!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Χάρηκα πάρα πολύ γι αυτόν τον ερχομό :D Να είναι πάντα καλότυχο και ευτυχισμένο το πριγκιπισσάκι σας. Να του δώσει ο Θεός όλα τα καλά.
    Το καλύτερο Christmas Present λάβατε με ευτυχία διαρκείας.
    Να φιλήσεις τα δυο σου κορίτσια Αλέξανδρε και να του δώσεις τους χαιρετισμούς μου και την αγάπη μου.
    ❤☃♛❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, είναι αλήθεια το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων, κι όχι μόνο!!
      Ευχαριστούμε πάρα πολύ Μαρινάκι μου, να είσαι καλά, κι εσύ κάθε ευτυχία να έχεις και ό,τι άλλο επιθυμείς!! ♥

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου Μαρίνα! Κι εσένα να σου δίνει ο Θεός ευτυχία!
      Το καλύτερο δώρο, με διαφορά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Έλιωσα!!!! Να σας ζήσει! Να είναι πάντα καλά και περιτριγυρισμένη από πολλήήήή αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά (σε όλα τα παιδάκια μου!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ πολύ Γιάννα μου, να είσαι κι εσύ καλά και πάντα χαρούμενη!!
      Φιλάκια πολλάάαα ♥

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά Γιάννα! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Έχω λιώσει... Να ζήσει η ψυχούλα μου, με υγεία, δύναμη, τύχη και πολλή αγάπη στη ζωή της!
    Λουίζα, ένα υπέροχο όνομα, με μια ιστορία αγάπης και έρωτα, και δεν πειράζει καθόλου για τις γιαγιάδες!
    Την αγάπη μου όλη! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε!!
      Εννοείται ότι δεν τίθεται ζήτημα αν τιμάμε τις γιαγιάδες ή όχι! ;-)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμεεεεε, και χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το όνομα!

      Διαγραφή
  20. Πέρασα για πρώτη φορά τυχαία και ζω (διαβάζοντας)την πιο τρυφερή ανάρτηση που αφορά την άφιξη, το θαύμα μιας νέας ζωής!
    Να ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Να είσαι καλά! Είσαι τυχερή λοιπόν που ήρθες πρώτη φορά σε μία τόσο χαρμόσυνη ανάρτηση!!
      Φιλάκιααα! ♥

      Διαγραφή
    2. Καλώς ήρθες! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ, να'σαι πάντα καλά!
      Καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
  21. Πόσο με συγκίνησες!!
    Να σας ζήσει παιδιά μου αγαπημένα!!
    Θα είστε οι πιο ώριμοι νέοι γονείς που έχουμε δει, είμαι σίγουρη!!
    Μόνο τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε κάνει πολλή μελέτη επί του θέματος, για την ελαχιστοποίηση των λαθών! ;-) Βέβαια λάθη είναι δεδομένο πως θα γίνουν, αναπόφευκτα.
      Να είσαι καλά Κατερίνα μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Πολλή αγάπη, υγεία, και ευτυχία σου εύχομαι!! ♥

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Κατερίνα μου, να είσαι κι εσύ πάντα χαρούμενη!
      Μακάρι να γίνουμε όσο το δυνατόν πιο καλοί γονείς! :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Μα ωριμότητα δεν σημαίνει έλλειψη λάθους! Αντιθέτως τα λάθη αποδεικνύουν προσπάθεια! ;) Όλα θα πάνε καλά, ίσως στην αρχή επειδή είναι πρωτόγνωρο να φαίνονται βουνό! Ευχαριστώ για τις ευχές!! ღ

      Διαγραφή
    4. Είναι απίθανο ένας γονιός να μην κάνει λάθος, δεν υπάρχει αυτή η περίπτωση. Αυτό που θέλω να αποφύγω είναι λάθη που τουλάχιστον εμένα σαν παιδί με σημάδεψαν, κυρίως.
      Φαίνεται όντως βουνό, αλλά ένα βηματάκι τη φορά θέλω να πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε.
      Φιλάκια πολλάάααααα! ♥

      Διαγραφή
  22. άργησα να σας γράψω, αλλά είμαι τυχερή, σας βρήκα στην καλλίτερη στιγμή! Να σας ζήσει!!!! καλορίζικη!!! και..
    καλά Χριστούγεννα!!! Νάστε ΠΑΝΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Τυχερή είσαι κι εσύ, ήρθες στην πιο χαρμόσυνη ανάρτησή μας! :)
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Να'σαι καλά! Τα καλύτερα εύχομαι και σε εσένα! ♥

      Διαγραφή
    2. Καλώς ήρθες!
      Σε ευχαριστούμε πολύ! Καλές γιορτές να έχεις κι εσύ! Να είσαι καλά με όσους αγαπάς!

      Διαγραφή
  23. Ωωωωω, να σας ζήσει!!!
    Να είναι πάντα γερή και τυχερή!
    Πόσο όμορφα νέα!!!
    Καλές γιορτές να περάσετε, αξέχαστες με τη μικρή Λουίζα σας!!
    Φιλιά πολλά και στους τρεις σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ Μαρία μου, να είσαι καλά! Κάθε ευτυχία εύχομαι και σε εσένα!
      Καλές γιορτές με υγεία για εσένα και όλους όσους αγαπάς!! ♥

      Διαγραφή
    2. Μαρία σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές! Ό,τι καλύτερο εύχομαι και σε εσένα!
      Καλές γιορτές να έχεις κι εσύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Να σας ζήσει!!!
    Κάπου νομίζω είχα ακούσει-δεν θυμάμαι και πως ακριβώς το είχα ακούσει :P- ότι τα πολύ ερωτευμένα ζευγάρια κάνουν πανέμορφα παιδιά! :D
    Καλότυχη να είναι και γερή, γιατί πολύ όμορφη θα είναι σίγουρα!
    Καλές γιορτές με αγάπη και υγεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ πολύ Όλγα μου, να είσαι καλά! Μακάρι να είναι αλήθεια αυτό που άκουσες! ;-)
      Καλές γιορτές να έχεις κι εσύ κοριτσάκι μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Ααα! Τι ωραίο αυτό που είπες! Δεν είχε τύχει να το ακούσω ξανά! Αλλά είναι και λογικό αυτό! ;)
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου! Να είσαι καλά και να περάσεις υπέροχες γιορτές με όσους αγαπάς!!

      Διαγραφή
  25. Τι γλυκιά ανάρτηση! Να σας ζήσει το μωράκι σας! Να είναι γερό και καλότυχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ! Να είσαι πάντα καλά κι εσύ, με όσα επιθυμείς!
      Καλή πρωτοχρονιά να έχεις!!! ♥

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε πολύ Pippi! Να'σαι καλά και να χαίρεσαι όσους αγαπάς, με υγεία!!
      Καλή χρονιά εύχομαι!

      Διαγραφή
  26. Τι ευχαριστα νεα ειναι αυτα;; Να σας ζησει η μικρουλα, γερή και ευτυχισμενη. Να σας μοιασει σε ολα!!!! Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου γλυκιά ευχαριστούμε πάρα πολύ! Σου εύχομαι κι εσένα όλα να είσαι πάντα ευτυχισμένη και χαμογελαστή, με υγεία!
      Πολλά γλυκά φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Αριάδνη! Να είσαι καλά!
      Καλή χρονιά με υγεία και πολλή ευτυχία σου εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Να ειστε καλά παιδια, απο το στόμα σας και στου θεού τ αυτί! :)

      Διαγραφή