14.12.16

Θα μάθω στην κόρη μου .. ❤️



Σήμερα που το μωρό μου έχει τα πρώτα του γενέθλια, και ενώ παράλληλα σκέφτομαι με ποιον τρόπο να γιορτάσουμε αυτό το σπουδαίο γεγονός, σκέφτομαι και όλα αυτά που θέλω η ίδια να γίνει μεγαλώνοντας.
Λουίζα θα πει φλογερή πολεμίστρια ή πολεμίστρια του Φωτός. Και αυτό θέλω να γίνει. Μια γυναίκα που θα στέκεται στα πόδια της, που θα πολεμάει για τη ζωή της, που θα μάχεται για το φως ανάμεσα σε κάθε σκοτάδι. Σε παντός είδους σκοτάδι.
Κι όμως... κανένας άνθρωπος δε γίνεται "οτιδήποτε" αν δεν του έχουν δοθεί κάποιες αξίες. Τα παιδιά συνήθως μιμούνται ενδοοικογενειακά πρότυπα και η αντιμετώπιση της οικογένειας παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση προσωπικοτήτων.
Μπορώ ακόμα να θυμηθώ αυτό που ήμουν πριν αποκτήσω εκείνη... μπορώ να με θυμηθώ ακόμα και πριν μάθω καν για την ύπαρξή της. Άλλαξε κάτι μέσα μου από εκείνη την ημέρα. Ένιωσα την ανάγκη να σφίξω τα δόντια και να προσπαθήσω στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου να παλέψω για όσα ονειρεύομαι. Κι αυτή ήταν η μία επιλογή, κι ήταν η δύσκολη επιλογή... γιατί υπήρχε και δεύτερη και ήταν πολύ πιο εύκολη: να τα παρατήσω και να αφεθώ στην τύχη μου με τη δικαιολογία πως "τώρα είμαι μαμά, δεν έχω χρόνο για τον εαυτό μου"...
Θα γινόμουν μαμά. Αυτό σημαίνει πως θα υπήρχε ένα παιδί που θα ζούσε με το μέλλον μου... κι ήθελα απλώς το μέλλον μου, στο οποίο θα συμπεριλαμβανόταν κι εκείνο, να ήταν το καλύτερο που θα μπορούσα να είχα δημιουργήσει. Δεν έχει σημασία πόσο δύσκολα θα το δημιουργούσα. Θα το έκανα. Και το κάνω.
Όχι, δεν είναι μόνο προσωπική ικανοποίηση... γιατί ναι, σε τεράστιο βαθμό έχω προσωπικά όνειρα και φιλοδοξίες, όμως δεν είναι μόνο αυτό. Είναι ότι αυτό το κορίτσι ζει και θα ζήσει εκ των έσω κάθε τι που θα πλαισιώνει τη ζωή μου. Και θέλω να δει ότι αρκεί να έχουμε θέληση για να πετύχουμε όσα ονειρευόμαστε... Θέλω να δει πως υπάρχουν δυσκολίες, είναι πολλές και θα υπάρξουν κι άλλες αδιαμφισβήτητα, αλλά δεν τα παρατάμε. Ούτε εγώ, ούτε ο μπαμπάς. Κι οι δύο προσπαθούμε για το βέλτιστο μέλλον.
Θα είμαι πολύ περήφανη αν τη βλέπω, μεγαλώνοντας, να έχει το ίδιο πείσμα του μπαμπά της. Και αν σηκώνεται περισσότερες φορές από όσες πέφτει, όπως η μαμά της...
Άλλωστε... τα αδερφάκια της δεν είχαν την ευκαιρία να ζήσουν. Αυτή όμως είχε την τύχη να έρθει στη ζωή... και οφείλει να συνειδητοποιήσει αυτό το μεγάλο δώρο.



Πάντα θα είσαι το μωράκι μου!
Χρόνια πολλά,
σε λατρεύω!
❤️


N.



24 σχόλια:

  1. Αγαπάκι μου βούρκωσα! Αλήθεια σου λέω! Γέμισαν δάκρυα τα μάτια μου από τη συγκίνηση. Ξέρω πως πέρασες πολλά. Θυμάμαι καλάπόσο πάλεψες για να αντέξεις! Ας είναι έτσι δυνατό και το μωράκι σου! Χρόνια πολλά και καλά στο Λουιζάκι σας! Να το χαιρόσαστε και να είναι υγιής και χαρούμενο πάντα!
    Αλλά τοξοτάκι...μια χαρά πολεμίστρια θα είναι (είναι η αδερφούλα μου !)
    Κι εσύ ζυγίνα μου δυναμική και καλοπροαίρετη σαν μανούλα, δεν σε φοβάμαι!
    Ελπίζω μόνο να μην την κακομαθαίνει ο μπαμπάκας της ε;
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παν είναι να βλέπουμε θετικά όσα μας συμβαίνουν και να κοιτάμε τι μπορούμε να αποκομίσουμε από αυτά... Τώρα πια ξέρω καλά ότι έτσι έπρεπε να γίνουν τα πράγματα, γιατί μόνο έτσι θα μάθαινα! ;)
      Ο μπαμπάς... άσ'τα! Η αδυναμία δεν κρύβεται!!!
      Πολλά φιλάκια κι από εμάάααας!!! ❤❤

      Διαγραφή
    2. Να διορθώσω κι ένα λάθος μου που βγάζει μάτι; ( πάντα μετά τα βλέπω η Χαζέα!) Να είναι υγιές ( αφού αναφέρομαι στο μωράκι! ☺)
      υγ: Πάντα μαθαίνουμε από τα δύσκολα! ♥

      Διαγραφή
    3. Σιγά το λαθάκι βρε Αριστέα! ;)
      Ευχαριστούμε πολύύύυυυ ❤

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στη Λουίζα σου, να την χαίρεστε! Όλα αυτά που ονειρεύεσαι για αυτήν να πραγματοποιηθούν. Εύχομαι να είναι ολόφωτη η ζωή της και να μεγαλώνει όμορφα με εσάς δίπλα της.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Ελένη! Να είσαι καλά! Αμήν!
      Πολλά φιλιάάααα!!!! ❤❤

      Διαγραφή
  3. Αναστασία μου τι γλυκό κείμενο είναι αυτό!! Να τη χαίρεστε τη Λουίζα σας, να είναι καλότυχη εύχομαι!
    Κοίτα, είναι Τοξότης, όπως είπε και η Αριστέα, οπότε σε συνδυασμό με το δικό σας πείσμα και τις δικές σας αξίες, δε θα 'ναι μόνο πολεμίστρια, το λάδι θα σας βγάζει χαχαχαχ
    Φιλάκια πολλά και στους τρεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω από Τοξότες παιδιά, αλλά για να το λέτε όλοι θα ισχύει! Ευχαριστούμε πολύύυυυ Γιωτάκι μου!
      Πολλά φιλάκια!! ❤❤

      Διαγραφή
  4. ΑΑΑΑΑΑ! Εκανες παιδακι! Θεε μου ποσα εχω χασει! Ποσο χαιρομαι για σενα! Για εσας! Ποσο συγκινηθηκα! Να την χαιρεστε, να σας χαιρετε! Αχχχ! Ποσο χαιρομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάααρα πολύ Χριστίνααα! Να'σαι καλά, κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! ❤❤

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά κι από δώ!
    Πάντα χαμογελαστή και ευτυχισμένη εύχομαι :)

    *Σε θαυμάζω πολύ για την δύναμη ψυχής που κρύβεις μέσα σου! Μόνο χαμόγελα εύχομαι από δω και πέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Ωραιοζήλη μου! Πάντα χαρές και σε εσένα εύχομαι!
      Όλοι μας έχουμε δύναμη, και το ανακαλύπτουμε όταν έρχεται ο χρόνος! ;)
      Φιλάκια πολλάάααα ❤❤

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ πρέπει να έχω χάσει πολλά επεισόδια...! Να σας ζήσει Αναστασία μου!! Πολλές ευχές για την κορούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάααρα πολύ Αλεξάνδρα!!! Κι εσύ να χαίρεσαι την ομορφιά σου!!! ❤❤

      Διαγραφή
  7. Χρόνια της πολλά! :-)
    Να την χαίρεστε και να την δείτε όπως επιθυμείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου να είσαι καλά! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!
      Φιλάκιαααα ❤❤

      Διαγραφή
  8. Χρόνια της πολλά!!
    Να είναι πάντα γερή και τυχερή και να την καμαρώνετε!
    Είμαι σίγουρη πως από σας θα πάρει τα καλύτερα παραδείγματα!!
    Φιλιά πολλά και να είστε πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Όσο γι' αυτό, θα προσπαθήσουμε! ;)
      Πολλά φιλιά κι απο εμάς!!! ❤❤

      Διαγραφή
  9. Την αγάπη μου, τις πιο θερμές ευχές μου, και τα φιλιά μου κι από δω! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάαααρα πολύ Πέτρα μου! Έχεις κι εσύ την αγάπη μας!!! ❤❤

      Διαγραφή
  10. Το ότι ξαναρχίσατε τις αναρτήσεις την περίοδο που εγώ κατέβασα ρολά, ήταν πισώπλατο χτύπημα και κανονικά θα έπρεπε να αρχίσω τη γκρίνια, αλλά ποια γκρίνια και πoια παράπονα να αρχίσω που με έκανες λιώμα, χώμα, μαρμελάδα με όλα αυτά που έγραψες?!
    Αχ!
    Να το χαίρεστε το αστέρι σας, κούκλα μου!
    Να είναι πάντα γερή και κάθε της όνειρο να γίνεται πραγματικότητα με τον ελάχιστο δυνατό κόπο! Και πλάι της εσείς να την καμαρώνετε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μάτια μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, σου ορκίζομαι δεν είχα τέτοια πρόθεση!
      Ευχαριστούμε πάρα πολύ Γιάννα μου, να είσαι καλά, κι εσύ πάντα έτσι χαμογελαστή και τυχερή να είσαι!
      Πολλά φιλιάάααα ❤❤

      Διαγραφή
  11. Τι ομορφα!! να ΄σας ζήσει, καλορίζικη!!!!!!!!!!!
    Καλά Χριστούγεννα... φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λαμπρινή, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!
      Χρόνια πολλά και ζεστά, με υγεία!!! ❤️❤️

      Διαγραφή