7.10.14

Για ένα κορίτσι που αγαπώ...




 Μου αρέσουν τα πειράματα. Ε, είναι γνωστό τοις πάσι πλέον. Ακόμα περισσότερο μου αρέσουν τα πειράματα στην κουζίνα. Ο λόγος είναι αυτή τη φορά η αγαπημένη μου ομελέτα. Μα... είχα προσπαθήσει πολλές φορές να κάνω ομελέτες στο τηγάνι. Το αποτέλεσμα ήταν οικτρό. Έβγαιναν πάντα, μα πάντα καμένες γιατί δεν μπορούσα να τις γυρίσω με ευκολία. Εντάξει, ας συμφωνήσουμε πως τότε ήμουν και λίγο μικρή βέβαια...

Ώσπου μια μέρα αποφάσισα να διευκολυνθώ λιγάκι. Γιατί την ομελέτα να την κάνω στο τηγάνι και όχι στο φούρνο;
Μμμμ... για να δούμε...


Τι θα χρειαστούμε (για 2 άτομα):

3 αυγά
τυρί  gouda τριμμένο
3-4 φέτες ζαμπόν κομμένες σε καρεδάκια
1 πιπεριά κομμένη σε μικρά κομμάτια
1 ντομάτα φρέσκια ψιλοκομμένη
μισό κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο
100 γραμμάρια μανιτάρια
2-3 κουταλιές της σούπας γάλα
αλάτι και πιπέρι


Επί τω έργω:

Χτυπάμε τα αυγά και στη συνέχεια τα ρίχνουμε σε ένα ταψάκι μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Τα ανακατεύουμε καλά-καλά και βάζουμε το ταψί σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου κανένα μισάωρο.

Πανεύκολο, έτσι?

Θα δούμε πως σιγά-σιγά σχηματίζει μία κρούστα στην επιφάνεια και στα τοιχώματα. Και ποιος να το περιμένει.... ότι μόλις πάμε να το κόψουμε, θα βγει τόσο στέρεο και αφράτο, σαν πίτσα (και μυρίζει ΤΕΛΕΙΑ)! :))))

Και ιδού:


Ένα πολύ εύκολο και γρήγορο πιάτο, που εκτός από πολύ-πολύ χορταστικό, είναι και υγιεινό!
Έτσι, αποφεύγουμε το τηγάνι και η ομελέτα μας γίνεται πολύ πιο ελαφριά.

Αυτά τα υλικά που έγραψα πιο πάνω, ήταν αυτά που χρησιμοποίησα εγώ για την παρασκευή της ομελέτας. Υποθέτω πως μπορείτε να αφαιρέσετε ό,τι δε σας αρέσει, ή να βάλετε όποιο τυρί, αλλαντικό ή λαχανικό προτιμάτε.

Η συνταγή αυτή αφιερώνεται σε ένα κορίτσι που αγαπώ, που είχε δει φωτογραφία και είχε ξετρελαθεί...

♥ Rylie, for you 



Καλή τύχη, είμαι σίγουρη πως θα το απολαύσετε στο έπακρο!


Καλημέρα!
Φιλιά σε όλους!

Nastenka




28 σχόλια:

  1. Αχ, τι μου κάνεις βρε κοριτσάρα μου πρωινιάτικα;
    Τέτοιες ομελέτες φτιάχνω κι εγώ, όποτε το θυμηθώ.
    Τώρα πάιρνω χαρτί, μολύβι και σημειώνω την συνταγή.... θα βγω να πάρω τα υλικά (αν δεν τα έχω στο ψυγείο) και την φτιάχνω σήμερα κι όλας.

    Μου έφτιαξες την ημέρα, όπως και την ημέρα της αγαπημένη μας Rylie.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειοοοο! :))))) Φυσικά αυτά τα υλικά είναι που χρησιμοποίησα εγώ, καταλαβαίνεις πως μπορείς να βάλεις ό,τι είναι του γούστου σου ;)
      Χαίρομαι πολύύύυυ που το ακούω! Πολλά φιλιά Μαράκι μου!!!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ♥

      Διαγραφή
    2. Ναι Μαρία μου καλά το είπες! Μας έφτιαξε τη μέρα!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα ♥♥

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται υπέροχο.........θα το δοκιμάσω μέσα στην εβδομάδα :)))
    Καλή σου μέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιι κοριτσάκι μου, θα το ευχαριστηθείς, είμαι βέβαιη!
      Πολλά γλυκά φιλάκιααααααα ♥ Καλό σου βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  3. Χμμμ... δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω ομελέτα στο φούρνο, αν και είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά. Βέβαια, εγώ σε αντίθεση όχι μόνο με σένα αλλά και με πολλούς φίλους, τη βγάζω αλώβητη από το τηγάνι και τη μαγειρεύω με ελάχιστο λαδάκι!!!
    Καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είσαι πολύ καλή μαγείρισσα τότε! ;-) γιατί για να τα καταφέρνεις, σημαίνει πως έχεις τον τρόπο σου... Αν περίμενα να τη βγάλω κι εγώ αλώβητη, δε θα τρώγαμε ομελέτα ποτέ...
      Καλώς ήρθες στο χώρο μας! Σε ευχαριστώ για το πέρασμα! :))))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Να ορίστε κάτι τέτοια κάνεις και εγώ συγκινούμαι και τρέχουν μετά οι μάσκαρες :P ♥♥♥
    Τις αγαπώ τις ομελέτες αλλά κι εμένα γίνονται χάλια στο τηγάνι. Όχι μόνο καίγονται, αλλά διαλύονται κιόλας κατά το γύρισμα και το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό...
    Το πιο ωραίο με την ομελέτα στο φούρνο είναι ακριβώς αυτό που περιγράφεις και φαίνεται και στη φωτογραφία, πως είναι σαν πίτσα!!!
    Σ' ευχαριστώ και πάλι για την αφιέρωση! Και αφιέρωση και φαΐ, πως να τα αντέξω όλα σε μια μέρα??? ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε την ίδια πονεμένη ιστορία ομελέτας... τελικά βλέπω πως δεν είμαι μόνο εγώ σε αυτό το δράμα, χαχα!
      Ρεεεεεεεεε είναι τέλειοοοο σου λέω! Η μυρωδιά και μόνο θα σε αποζημιώσει, θα δεις! ;-)
      Χαχαχαχαχα, ένα-ένα, μη μου σκάσεις ♥ σήμερις η αφιέρωση, άλλη μέρα το φαΐ...!
      Καλό βράδυ αγάπηηηηηηηηη ♥ πολλά φιλάκιαααααα ♥♥

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος7/10/14

    Μα είναι τέλεια η ομελέτα στο φούρνο! Δεν είναι; Μου την είχε μάθει ο γιος μου, που τους την έφτιαχναν έτσι όταν υπηρετούσε φαντάρος!
    Και τώρα που την είδα εδώ και την ξαναθυμήθηκα, είναι μια καλή ευκαιρία να την φτιάξω αύριο!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω...., μα Αθηνά, αυτά τα λένε νωρίτερα! Άδικα παιδευόμουν τόσα χρόνια με καμένες ομελέτες στα τηγάνια??
      Πολλά φιλιά Αθηνά μου!!! Καλό σου βράδυ!!! :)))

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος7/10/14

    Αγαπώ που είσαι σαν και εμένα και θες να κάνεις το blog όλο και καλύτερο. Είχα παρατηρήσει τις προάλλες πως έφτιαξες τις φωτογραφίες κάτω και τώρα άλλαξες και την υπογραφή σου και ομολογώ πως είναι κουκλίστικη.
    Νοστιμότατη φαίνεται η ομελέτα σου, καλοτρώει ο Αλέξανδρος χαχα μας το έχει ξαναπεί άλλωστε. Παράπονο το 'χω να δημοσιεύσετε όλοι μια συνταγή χωρίς τυρί χαχαχα Πάντως τις τιμώ τις συνταγές σου γιατί μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια πράγματα αλλά πιο πολύ από όλα τις τιμά ο μπαμπάς μου!!!!!!!! Γιατί εντέλει αυτός το τρώει όλο.
    Σε γλυκοφιλώ μικρή μου ροζ μαγείρισσα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ, η αλήθεια είναι πως βαριέμαι εύκολα. Θέλω κι άλλες αλλαγές να κάνω, όμως τώρα δε βρίσκω πολύ χρόνο διαθέσιμο και αναγκαστικά το πάω από αναβολή σε αναβολή. Μεταξύ μας, προτιμούσα την άλλη υπογραφή αλλά μου την έσπαγε που ήταν φωτογραφία κι έτσι εγκατέλειψα την ιδέα...
      Πάντως σχετικά με τη συνταγή, σου είπα και σε προσωπικό μήνυμα μερικές ιδέες ;-)
      Χαχαχαχα, μου άρεσε ο χαιρετισμός ;-) πολλά φιλάκια Μαρινάκι μου ♥
      Καλή ξεκούραση, καλό βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  7. Μιαμ μιαμ! Λατρεύω τα αυγά...βραστά,ομελέτα στο τηγάνι ή στο φούρνο,τηγανιτά! Μόνο αυγά ποσέ δεν έχω δοκιμάσει!
    Εχω σπάσει αυγό μέσα σε ψωμάκι που μέσα είχα βάλει γέμιση(πιπεριες,μανιτάρια,μπεικον,τριμμένο τυρι) και μετά το έβαλα στο φούρνο! Ήταν πολύ νόστιμο!!!
    Καλό μεσημέρι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπωωωωω τέτοια μου λες και θα με βάλεις σε νέες μαγειρικές περιπέτειες! ;-) Αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ μου! Πολύ καλή ιδέα! Μπράβο!!!
      Πολλά φιλιά κορίτσι μου! Καλό βραδάκι να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  8. Ομελέτα κάνω πολύ συχνά στο φούρνο πια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε Μαρία Έλενα!
      Φιλιάαααααα

      Διαγραφή
  9. αχ σαν πίτσα φαίνεται με την πρώτη ματια!
    Καλό μας απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι μία από τις γοητείες της! ;-) χαχαχα!
      Πολλά φιλιά Αριάδνη μου! ♥ Καλό βραδάκι! :))))

      Διαγραφή
  10. Καλά πρέπει να ναι υπέροχο!! Η εικόνα τα λέει όλααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, θα έπρεπε ίσως να αφιερώσω τη συνταγή και σε εσένα... ξέρεις εσύ γιατί....
      Φιλάκιααααα! ♥ Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση boy! ♥

      Διαγραφή
  11. αμ δεν μπορώ να φάω τίποτα! Θα με φάνε!
    Ιδίως αν έχει τυρί ( που το αγαπώ πανάθεμα με κιόλας!)
    Φαίνεται πανέμορφο πάντως!
    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Αριστέα :( λυπάμαι γι' αυτό...
      Σε ευχαριστώωωωω!
      Πολλά γλυκά φιλάκια! ♥ Καλό βράδυ να έχεις! ♥ :))))

      Διαγραφή
    2. Άλλη μία στο κλαμπ με την Αριστέα!
      Είναι από τα απαγορευτικά, όχι λόγω τυριού, όλα τα υπόλοιπα με κάνουν μετά να έχω φουσκωμένη κοιλίτσα.. τράτζικ.
      Πάντως μου άρεσε πάρα πολύ σαν εναλλακτική ιδέα στον φούρνο και δεν το έχω ξαναδεί!
      Επίσης, αγαπώ τόσες καρδούλες εδώ μέσα, έρχομαι και λιώνω χιχι
      Τυχερέ Αλέξανδρε, ο έρωτας περνάει κι από το στομάχι και στην περίπτωσή σας με επιτυχία!! ;)

      Διαγραφή
    3. Κρίμα Κατερινάκι μου :(
      Μα... οι καρδούλες είναι το αγαπημένο μου, τις βάζω παντού, μου αρέσουν πάρα πολύ!!! ❤
      Αυτός είναι ο πιο τυχερός από όλους, να το παραδεχτούμε κι αυτο, χαχαχαχα!!

      Διαγραφή
  12. Μύρισα ομελέτα και μπήκα!
    Φανταστική,απλή και σίγουρα νοστιμότατη.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιιι αυτό είναι το πλεονέκτημά της, είναι πάρα πολύ εύκολη...και πολύ νόστιμη!
      Σε ευχαριστώ για το πέρασμα Xristin!!! :)))) Καλή σου μέρα!! ❤

      Διαγραφή