12.8.15

♥ Let's cook together: Μαρμελάδα φράουλα



Είναι αλήθεια πως δεν έχω κάποια αξιοσημείωτη συνταγή να σας δώσω τον τελευταίο καιρό. Κι αυτό γιατί αφ' ενός έχω αλλάξει τις διατροφικές μου συνήθειες αρκετά, περιλαμβάνοντας πολλά λαχανικά και φρούτα, κι αφ' ετέρου μαγειρεύει η μαμά μου για εμάς και δεν έχω πολλά περιθώρια να πειραματιστώ.
Θα σας δείξω όμως συνταγή για μαρμελάδα φράουλα που έφτιαξα πριν λίγο καιρό!


Τι θα χρειαστούμε:

1 κιλό φράουλες
1 κιλό ζάχαρη
1 βανίλια
το χυμό ενός λεμονιού
πολτό από ένα μήλο


Τι κάνουμε:

Πλένουμε τις φράουλες καλά και κόβουμε τα κοτσάνια.
 Τις κόβουμε στη μέση και τις βάζουμε σε ένα μπολ μαζί με τη ζάχαρη και τις αφήνουμε στο ψυγείο όλη νύχτα να βγάλουν τα νερά τους.
 Την επομένη τις ρίχνουμε στην κατσαρόλα με τον πολτό μήλου (το μήλο περιέχει πηκτίνη και δένει η μαρμελάδα γρήγορα) και βράζουμε σε μέτρια φωτιά για 30-40 λεπτά βγάζοντας τον αφρό.
 Στα μισά με μια τρυπητή κουτάλα πατάμε τις φράουλες να λιώσουν λίγο, προσθέτουμε το χυμό λεμόνι και όταν δέσει ρίχνουμε και τη βανίλια.
Βάζουμε τη μαρμελάδα σε γυάλινα αποστειρωμένα βάζα και μόλις κλείσουμε το καπάκι, τα αναποδογυρίζουμε. Με αυτόν τον τρόπο, κλείνουν αεροστεγώς και η μαρμελάδα μας διατηρείται για πολύ καιρό!






Nastenka


8 σχόλια:

  1. αμάν τρέλα η μαρμελάδα ....χαχαχα ήρθα να ευχηθώ καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλό δεκαπενταύγουστο σε σένα στον άντρα σου και στις οικογένειες σας !!! πολλές ευχές πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλα! Καλό Δεκαπενταύγουστο και σε εσένα! Να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Τη λατρεύω τη μαρμελάδα φράουλααααα! ♥♥♥♥♥
    Και μόνο που διάβασα τη συνταγή με έπιασε λιγούρα...
    Φιλάκια πολλάααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, εμένα όλες οι μαρμελάδες μου αρέσουν και φτιάχνω κατά καιρούς! Η φράουλα είναι όμως η πιο συνηθισμένη!
      Πολλά φιλιάάάααααααα!! ♥

      Διαγραφή
  3. Έχω μια αγάπη σε όλες τις μαρμελάδες! Πέρυσι φτιάξαμε ροδάκινο, δώσαμε βαζάκια σε φίλους κρατήσαμε πολλά και εξαφανίστηκαν στο άψε σβήσε!
    Φέτος δοκίμασα και μαρμελάδα κάστανο που δεν γνώριζα ότι υπήρχε. (καλά είμαι και άσχετη)
    Πολύ ωραία φαίνεται και η φράουλα, βέβαια τώρα δεν είναι η εποχή τους αλλά την κρατάμε για την επόμενη άνοιξη! ;)
    Να τρως υγιεινά και να σε φροντίζουν, δεν υπάρχει καλύτερο!! ❤
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα! Μα το κάστανο είναι τέλειο σε όλες του τις εκδοχές! Δεν έχω φτιάξει ποτέ, αν και ήθελα, είδα πως ήταν κάπως δύσκολη και δεν το τόλμησα! Γεια στα χέρια σας!!!
      Τώρα με τη μαμά είναι η καλύτερή μου, έτοιμο φαγάκι, τι άλλο να ζητήσω? ;)
      Πολλά γλυκά φιλάκιααα! ♥

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν οι Μαρμελάδες και ειδικά Φράουλα και Βερίκοκο αλλά η αλήθεια είναι ότι της αποφεύγω. Προτιμώ το μέλι που υπερ-λατρεύω! Αλλά θυμάμαι μια μέρα η μαμά μου είχε φτιάξει μαρμελάφα αχτινίδιο και για πρώτη φορά που ε΄φαγα ήταν τέλειο.
    Τα φιλιά μου κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρμελάδα ακτινίδιο?? Πρώτη φορά ακούω! Τι μου κάνεις βρε Μαρία και με βάζεις σε πειρασμούς να φτιάξω κι εγώ!! ;) Πολύ πρωτότυπο ακούγεται!!
      Φιλάκια πολλά πολλάάάα!! ♥

      Διαγραφή