6.1.16

Παρέα με αγαπημένους λογοτεχνικούς ήρωες





Καλημέρα σας και Χρόνια πολλά!

Το πόσο αγαπώ τα βιβλία το ξέρετε ήδη. Το πόσο σημαντικά τα θεωρώ στη ζωή μας, το ξέρετε επίσης. Γι' αυτό και σήμερα, των Θεοφανίων, θα παίξουμε στο "Tag αλά Τζο". Ένα tag για όλους εμάς που διαβάζουμε και αγαπάμε τους ήρωες, που ζούμε μέσα στην ιστορία και ξεφεύγουμε από την πραγματικότητα με τρόπο μαγικό!
Το tag αυτό, δημιουργήθηκε από την Τζο του Cherrybookish's Blog και εγώ φυσικά το είδα στης Φανής, όπου πάντα βλέπω πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.

Πάμε στις ερωτήσεις που το συνοδεύουν;


1) Άμα μπορούσες να πηδήξεις με χάρη και σκέρτσο μέσα στις σελίδες του αγαπημένου σου βιβλίου, σε ποια ιστορία θα προσγειωνόσουν;

Θα επιλέξω κάτι παιδικό, μα και πολύ μαγευτικό. Θα προσγειωνόμουν στα 33 Ροζ Ρουμπίνια, του Ευγένιου Τριβιζά, να κάνω παρέα στον Ροδόλφο Ρουλεμάν και να τον βοηθήσω να ελευθερώσει τη Μελισταλαχτούλα από το κάστρο του γίγαντα. Ή τώρα που το σκέφτομαι, θα ήμουν παρέα με την Ελισάβετ και το Δαμιανό για να ανακαλύψουμε το δολοφόνο του κοσμηματοπώλη.

2) Με ποιο λογοτεχνικό ήρωα θα ήθελες να κλειστείς στο ασανσέρ στις 31/12 λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος και να περάσετε μαζί τις πρώτες πρωινές ώρες;

Το ρωτάς; Με τον Αλεξάντερ Μπάριγκτον, από την τριλογία του Μπρούτζινου καβαλάρη. Θα είχα επιτέλους την ευκαιρία να του κάνω ερωτική εξομολόγηση.

3) Σε ξυπνάει μέσα στη νύχτα το κινητό σου τηλέφωνο, σε έχουν πάρει από το Λευκό Οίκο και σου ζητούν να σώσεις τον κόσμο για ακόμα μια φορά. Από ποια λογοτεχνική καταστροφή θα σώσεις την ανθρωπότητα;

Δύσκολη ερώτηση αυτή, διότι δε διαβάζω βιβλία με καταστροφές ή τουλάχιστον δε θυμάμαι να έχω διαβάσει κάποιο ανάλογο. Θα πω κάτι που θα ήθελα διαφορετικό: θα έδινα έναν καλύτερο πατέρα στη Νιέτοτσκα Νιεσβάνοβα του Ντοστογιέφσκι.

4) Μια ομάδα κακοποιών μπαίνει στο σπίτι σου με μοναδικό σκοπό να κάψει όλα τα βιβλία σου. Έχεις το δικαίωμα να κρατήσεις μόνο δύο. Ποια επιλέγεις;

Έλεος, δείξτε έλεος.... Τα βιβλία μου είναι τα παιδιά μου! Δε γίνεται αυτό, είναι ιεροσυλία. Κάψτε εμένα καλύτερα!

5) Η ίδια ομάδα κακοποιών σου ζητάει να κάψεις ένα βιβλίο, το οποίο θα εξαφανιστεί για πάντα και ποτέ κανείς δε θα ξαναδιαβάσει, ποιο επιλέγεις;

Τις 50 αποχρώσεις του γκρι και το Γκρέι. Δεν ξέρω γιατί μου κάθισαν τόσο στραβά εξ αρχής αυτά, ενώ υπάρχουν τόσα και τόσα βιβλία υποκουλτούρας εκεί έξω, και ενώ δεν τα έχω διαβάσει καν... Ίσως με ενοχλεί το γεγονός ότι πλουτίζουν άνθρωποι γράφοντας οικτρά βιβλία, που μεταφέρονται και στη μεγάλη οθόνη για περισσότερο κέρδος.

 
Εδώ φτάσαμε στο τέλος. Όσοι διαβάζετε και θέλετε να "παίξετε" απαντώντας στις ερωτήσεις για τους αγαπημένους σας ήρωες, αισθανθείτε ελεύθεροι να το πάρετε!

Φιλιά πολλά!




22 σχόλια:

  1. Αααα, αγαπώ, λατρεύω τα βιβλία! Πολύ ωραίο, ενδιαφέρον, ψαγμένο αν και λίγο δύσκολο tag αλλά μάλλον θα το κάνω κι Εγώ! Πόσο μα πόσο συμφωνώ με τις απαντήσεις σου στις ερωτήσεις 4 & 5. Ε, μα! Στην ερω. 2 πάλι εμ την απάντηση σου με έκανε ςκαι γέλασα δυνατά! Χαχα! Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου κουκλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται να το κάνεις κι εσύ Μαρία μου, έχεις διαβάσει τόσα πολλά βιβλία που πιστεύω πως δε θα δυσκολευτείς ιδιαίτερα! :)
      Φιλάκια πολλάάάαα!!

      Διαγραφή
  2. Το χειρότερο από όλα είναι ότι γράφονται άθλια βιβλία (ναι, είναι άπειρα, ελληνικά και ξένα) κι όμως, οι "συγγραφείς" τους, πλουτίζουν... Οι φελλοί επιπλέουν, γνωστό... Δεν θα ήθελα να αποχωριστώ, ακόμα και τα βιβλία που δεν με ενθουσίασαν. ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταυτιζόμαστε απολύτως αγαπημένη μου!!
      Γλυκά φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  3. Αχ μικρή μου... εγώ μπορεί στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο να μην έκανα ιδιαίτερες προσπάθειες, όμως στα λογοτεχνικά βιβλία ήμουν και είμαι πρώτη. Πιάνω τον εαυτό μου να θέλει να απαντήσει στις ερωτήσεις, αλλά να δυσκολεύομαι να επιλέξω, μιας και οι ήρωες γίνονται στο τέλος φίλοι μου.
    Ως προς το 4 και το 5, θα συμφωνήσω απολύτως.
    Καλημέρα, χρόνια πολλά!!!
    Πολλά φιλάκια στα παιδάκιαμου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι αισθάνομαι κι εγώ για τους ήρωες! :)
      Πολλά φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, καλή φώτιση λόγω ημέρας και να έχεις μια καλή και ευλογημένη χρονιά, Αναστασία μου!
    Χαχαχαχα! Συμφωνώ για τις 50 αποχρώσεις του γκρι!!!
    Μου άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου και ελπίζω σύντομα να καταφέρω να διαβάσω κάποιες από τις προτάσεις σου! :))
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κι από εδώ Παλόμα μου! :)
      Ε μα πια αυτές οι 50 αποχρώσεις του γκρι, πολλή αξία για το τίποτα...
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίες ερωτήσεις και οι απαντήσεις σου πολύ πολύ ενδιαφέρουσες!!
    Αυτό που είπες στην 5η ερώτηση συμφωνώ και επαυξάνω!! Για το ίδιο αναρωτιέμαι σε πολλές άλλες κατηγορίες εκτός των βιβλίων και των ταινιών, πως γίνεται η υποκουλτούρα να πλουτίζει.. Θα ήταν ενδιαφέρον θέμα για έρευνα! ;)
    Καλημέρα κοριτσάκι μου φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα όντως, δεν μπορώ ούτε εγώ να καταλάβω τι γίνεται και υπάρχει τόση υποτίμηση των πάντων... είναι κοινωνικό το φαινόμενο; πολιτισμικό; δεν ξέρω...
      Πολλά πολλά φιλάκιααααα!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ Αναστασία μου πολύ σε χάρηκα
    Το τι υποκουλτούρα κυκλοφορεί δεν
    φανταζόμαστε κι αυτοί οι αναγνώστες
    που την χάφτουν, πόσο έρμαια γίνονται!!!

    Καλή μας φώτιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο συμφωνώ Ελένη μου... γιατί συμβαίνει αυτό άραγε??
      Καλή φώτιση, χρόνια πολλά! Φιλάκια πολλά πολλάάα!!!

      Διαγραφή
  7. Τι τέλειες ερωτήσεις και ακόμα πιο τέλειες απαντήσεις!!! Ψήνομαι να κάνω κι εγώ αυτό το ταγκ αν βρω λίγο χρόνο. Γέλασα πολύ με το 4, αν και έχεις απόλυτο δίκιο! Επίσης συμφωνώ απόλυτα και με το 5. Δεν έχω διαβάσει τα βιβλία, αλλά μου τη δίνουν! Τόσο απλά και εμπεριστατωμένα :P
    Όσο για το 2, όλες θα είμαστε αιώνια ερωτευμένες με τον Αλεξάντερ...
    Φιλάκιαααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται να το κάνεις κι εσύ! Θέλουμε περισσότερες προτάσεις για βιβλία, θέλουμε να γνωρίσουμε περισσότερους ήρωες! :)
      Και ποια δε θα ήταν ερωτευμένη με τον Αλεξάντερ! Αχχχ!
      Πολλά φιλιάάάα!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη ανάρτηση αγαπάκι μου!
    Εκεί στη τέταρτη ερώτηση ( που πρέπει να κρατήσεις μόνο δύο βιβλία) με έλιωσες! Σαν παιδιά! Ναι, σαν παιδιά μου τα νιώθω κι εγώ!
    Α και βιβλία καταστροφής ούτε κι εγώ διαβάζω!
    Ελπίζω να βρω χρόνο γιατί με αυτά και με αυτά ξέρεις πόσες αναρτήσεις με έργα έχουν στο ράφι;;;;;;

    φιλάκια πολλά καρδούλα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την ησυχία σου Αριστέα μου, μην αγχώνεσαι! Αν και ξέρω πόσο πίσω σε φέρνουν κάποιες αναβολές ή κάποια γεγονότα!
      Πολλά φιλάκιααα!!

      Διαγραφή
  9. Αρχικά, θέλω να σου πω πόσο πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Φαίνεται η λατρεία σου, κορίτσι μου, για τα βιβλία!
    Δεύτερον, θα ήθελα να πω πως δεν θα επέτρεπα να καούν τα βιβλία μου, αλλά αν, λέμε αν, δεν υπήρχε τρόπος να το αποφύγω, θα φρόντιζα τουλάχιστον να προστατεύσω όσα περισσότερα βιβλία φιλοσοφίας γινόταν!
    Και τρίτον, θέλω να καταγγείλω (!) πως η Αριστέα πιο πάνω κάνει κατασκευές με τα βιβλία της! Ωραία βέβαια στολίζει τα παιδιά της, αλλά η καταγγελία παραμένει καταγγελία!!! Ψέμματα μες τα μούτρα μας? Σα δε ντρέπεσαι λιγάκι! Σε έχουμε μάάάάθει πια, curly artist! :p
    Αυτά! Ηρθα, είπα την κρυάδα μου (για να σε φέρω σε θερμοκρασία Ρωσίας!) και αποχωρώ!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, σε όλα μου τα αστεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, με έλιωσες με τη θερμοκρασία Ρωσίας! Πάντως κρυάδα δεν είδα να λες! ;-)
      Κι εγώ θα τα λυπόμουν να τα κάνω επισκευές τα βιβλία μου.. όσο κι αν γίνονταν όμορφα!
      Τα βιβλία φιλοσοφίας είναι πολύτιμα, καταλαβαίνω γιατί θα ήθελες να τα προστατεύσεις!
      Πολλά πολλά γλυκά φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος7/1/16

    Έκλαψα στο σημείο "κάψτε εμένα καλύτερα" γιατί σε πιστεύω πως έτσι νιώθεις. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν βιβλία που είναι άθλια και έγιναν αυτά διάσημα και οι συγγραφείς τους πλούσιοι ενώ αντίθετα υπάρχουν διαμαντάκια που τα ξέρουν δύο τρεις.
    Σε φιλώ γλυκά καταπληκτικό κορίτσι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Μαρίνα πες τα, μα γιατί να υπερισχύει η ρηχήτητα παντού;; Γιατί ο κόσμος πλέον αποφεύγει την ποιότητα;
      Πολλά γλυκά φιλάκιαααα!

      Διαγραφή
  11. Και εγω με τον Αλεξάντερ θα ήθελα να κλειστώ, και ποια δεν τον ερωτεύτηκε... χαχαχα!
    Υπεροχη ανάρτηση, αυτά χάνω για να μη γράφω στο μπλογκ μου...
    Καλό ξημέρωμα ματάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε άντε ακόμα δεν πείστηκες πως πρέπει να το ξεκινήσεις;;
      Φιλάκιααα!

      Διαγραφή