4.9.14

Πιπεριές με μπεσαμέλ!




Στη γιορτή του Αλέξανδρου, πριν λίγες μέρες είπαμε, σκέφτηκα πως θα ήθελα να αφιερώσω λίγο χρόνο για να τις φτιάξω. Μαζί με την πίτα που σας έδειξα εδώ και με κρέας χοιρινό με πατάτες και σαλάτα -φυσικά-, θα ήταν ένα αρκετά γεμάτο γεύμα για το τραπέζι.
Πάμε να δούμε τη συνταγή: 


Υλικά που χρειαζόμαστε:

  • 8 πιπεριές διάφορων χρωμάτων
  • 8 φέτες μπέικον
  • 8 φέτες γαλοπούλα καπνιστή
  • 8 φέτες ζαμπόν
  • 250-300 γρ. μανιτάρια ψιλοκομμένα
  • 100 γρ. τριμμένο τυρί ένταμ
  • 100 γρ. τριμμένο τυρί γκούντα
  • 100 γρ. τριμμένο τυρί ρεγκάτο
Για την μπεσαμέλ:
  • 50 γρ. βούτυρο
  • 4 κουταλιές αλεύρι
  • 2-3 κούπες γάλα (όσο πάρει)

Εκτέλεση:

  • Πλένουμε καλά τις πιπεριές, κόβουμε μια φέτα από το πάνω μέρος τους και αφαιρούμε τα σπόρια τους. Τις τοποθετούμε σε ένα πυρέξ ή ταψάκι.
  • Κόβουμε τα αλλαντικά σε καρεδάκια.
  • Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, τσιγαρίζουμε λίγο το μπέικον για 1-2 λεπτά. Προσθέτουμε και τα μανιτάρια και ανακατεύουμε λίγο να μαραθούν.
  • Αποσύρουμε από τη φωτιά και στο ίδιο τηγάνι προσθέτουμε και τα υπόλοιπα αλλαντικά.
  • Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ. Ζεσταίνουμε το γάλα σε μια κατσαρόλα.
  • Σε μια άλλη κατσαρόλα ζεσταίνουμε το βούτυρο και μόλις λιώσει ρίχνουμε μία μία τις κουταλιές αλεύρι, ανακατεύοντας συνεχώς με ξύλινη κουτάλα ή με το σύρμα για να μη σβολιάσει.
  • Θέλουμε να πετύχουμε λεία κρέμα. Ίσως δε χρειαστεί όλο το γάλα αν η κρέμα μας κινδυνεύει να γίνει πολύ ρευστή.
  • Ξαναβάζουμε την κατσαρόλα στη φωτιά και συνεχίζουμε το ανακάτεμα. Όταν η κρέμα αρχίσει να κάνει μικρούς "κρατήρες" είναι έτοιμη.
  • Αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και προσθέτουμε τα τυριά, τα αλλαντικά και τα μανιτάρια.
  • Ανακατεύουμε όλα τα υλικά και με το μείγμα αυτό γεμίζουμε τις πιπεριές.
  • Τις αλατίζουμε λίγο εξωτερικά και τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, για περίπου 30 λεπτά, ή μέχρι να δούμε ότι έχει ψηθεί η σάρκα της πιπεριάς.

Πηγή: εδώ








Δεν έκανα αλλαγές στη συνταγή. Την άφησα ως έχει. Η μόνη αλλαγή (αν μπορεί φυσικά να θεωρηθεί) ήταν πως πρόσθεσα λίγο μοσχοκάρυδο στη γέμιση.
Α! Επίσης έβαλα μόνο πράσινες, όχι κόκκινες και κίτρινες...
Σίγουρα εάν θελήσετε να τις δοκιμάσετε, θα τις καταευχαριστηθείτε!


Να έχετε όλοι μια υπέροχη μέρα!



Nastenka





22 σχόλια:

  1. Love at first sight διαβάζω και λέω "τέλεια! Ότι πρέπει για πρωί, να μου φτιάξει η διάθεση"... και τελικά είδα συνταγή για πιπεριές (που τις λατρεύω τι να λέμε τώρα)!!! Και όχι να φύγω η χαζή, έπρεπε να διαβάσω όλη την ανάρτηση... Και τώρα που θα βρω πιπεριές γεμιστές πρωί πρωί ή χρόνο για να τις φτιάξω με τόσο διάβασμα???
    Ειδικά η φωτογραφία σου με πέθανε να ξέρεις... Σε κατηγορώ για τις άπειρες ώρας λιγούρας που θα ακολουθήσουν (γιατί κάνω και δίαιτα τρομάρα μου)...
    Χωρίς πλάκα τώρα φαίνονται απίστευτες και σαν συνταγή δε μοιάζει ιδιαίτερα δύσκολη! Η μπεσαμέλ με τρομάζει λίγο μόνο, αλλά πιστεύω αν κάτσεις με προσοχή βγαίνει και αυτό!
    Καλημέρα από 'μένα και άλλη φορά όχι συνταγές το πρωί!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα τι δίαιτα παιδί μου, είμαστε στην ανάπτυξη ακόμα! Φάε να ευχαριστηθείς! :D
      Με το που τελειώσει η εξεταστική, μας βλέπω με τα κουζινικά ανά χείρας και θα τρέμει ο Μαμαλάκης!
      Άντε δεν ανεβάζω άλλη συνταγή (προς το παρόν!), μπορείς να πατάς άφοβα στο μπλογκ και τις πρωινές ώρες από εδώ και πέρα! αχαχααχαχχααχα!
      Ρε τι να σου πω, εγώ είμαι και λίγο τα ζώα μου αργά, και ναι η μπεσαμέλ με παίδεψε... Αλλά νομίζω ότι και έτοιμη να βαλεις, το ίδιο θα είναι!
      Καλημέρα όλη μέρα!
      Πολλά γλυκά φιλάκιααααα baby ❤

      Διαγραφή
  2. Μιαμ μιαμμμμμμμμ, τι νόστιμη συνταγή! Καταλαβαίνω γιατί ήταν love at first sight χαχαχα :P
    Για μένα που είμαι πρωτάρα στις μαγειρικές, ίσως να 'ναι υπερβολικά δύσκολη, αλλά δεν χάνω τίποτα να δοκιμάσω, ειδικά αν ζητήσω και βοήθεια από πουθενά :P
    Είμαι σίγουρη ότι την απολαύσατε εσείς τουλάχιστον :D
    Να περνάτε πανέμορφα, να χαμογελάτε και να 'στε πάντα καλά :)
    Πολλά φιλάκιααα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, μην ανησυχείς, ένα ένα τα βηματάκια και θα τα καταφέρεις. Δεν είναι να σκάμε για την κουζίνα!
      Εγώ έφτασα στα 23 μου να το φτιάξω, επομένως εσύ ό,τι και να κάνεις θα είναι επίτευγμα!
      Αχ, έρωτας........ Ήταν τέλειες! Δεν έχω λόγια! Δεν περιγράφω άλλο γιατί με έχει πιάσει πείνα από το πρωί! χαχαχαχα!
      Σε φιλώ πολύ γλυκά καμάρι μου, να'σαι καλά! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. γεια στα χεράκια σου μωρό μου! όλα τέλεια τα φτιάχνεις!
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/9/14

    αααα να σου πω σε διαβάζω 11 το πρωι και με κάνεις και πεινάω!! τι πράγμα ειναι αυτο!
    Δεν υπάρχει καν ο φόβος της χοληστερίνης χαχαχαχαχα
    μιαμ μιαμ
    σου χρωσταω εσενα μια συνταγή..
    τωρα που το θυμήθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ;) θυμάμαι ποια συνταγή είχα ζητήσει ;)
      Άντε άντε περιμένω και τις δικές σου μαγειρικές σύντομα, χαχαχα!
      Πολλά γλυκά φιλιά Ελενάκι μου!

      Διαγραφή
  5. Γεια στα χεράκια σου, γλυκιά μου Αναστασία!!
    Η συνταγή φαίνεται γιάμι και ίσως την προσπαθήσω, όταν έχω χρόνο να μείνω στην κουζίνα για αρκετή ώρα!! :)
    Υποκλίνομαι για τη μέθοδο των τριών, αφού έχω το ίδιο σκεπτικό!!! Τα μαθηματικά είναι χρήσιμα παντού, κάτι που μαθαίνουμε πριν καλά καλά ανοίξουμε τα ματάκια μας στον κόσμο αυτό! :)
    Να έχεις μια όμορφη μέρα και αναμένω την επόμενη συνταγή, όταν υπάρξει ξανά "love at first sight" !
    Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, μόλις είδα δικό σου σχόλιο ήξερα ότι θα είχες προσέξει για τη μέθοδο των τριών! :D
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Παλομίτα μου αγαπημένη!
      Κράτα τη συνταγή για μελλοντική χρήση, είναι από τα φαγητά που όλοι αγαπάμε να τρώμε -θα δεις...
      Πολλά δροσερά φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
  6. Όλα τα υλικά μου αρέσουν πολύ!!! Άρα θα είναι νοστιμότατη, η συνταγή σου Αναστασία!!! Να ΄σαι καλά μ΄ έδωσες τέλεια ιδέα για τραπέζι!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το τέλειο συνοδευτικό σε ένα τραπέζι, σε εμάς το είπαν όλοι!
      Να είσαι καλά Ειρήνη μου!
      Καλό απόγευμα να έχεις!
      πολλά πολλά φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  7. Είσαι χρυσοχέρα, αστεράκι μου! κορίτσι για σπίτι! :)
    Και μπράβο σου που παρά την ηλικία σου τα βγάζεις πέρα με όλα αυτά που έχεις να κάνεις...
    Μου έχετε λείψει! κανονίστε να βρεθούμε κανένα βράδυ με τον Ι. :)
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας ανοίγεις την όρεξη ρε Αναστασία και θέλουμε να φάμε κι άλλο. Οι συνταγές που ανεβάζεις είναι πρωτότυπες και πολύ νόστιμες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα για εσένα το κάνω, για να σε παχύνω ;) χαχα!
      Ελπίζω να σου άρεσαν!!! ❤

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος4/9/14

    Εγώ τις πιπεριές δεν τις τρώω (ναι έχω και τις παραξενιές μου) αλλά να πω την αλήθεια μου τι νόστιμες που φαίνονται στην φωτογραφία.
    Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!!!
    Κι η συνταγή απλή και με νορμάλ υλικά που είναι πολύ σημαντικό κατά την γνώμη μου!!!!
    Σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο θέμα του φαγητού κανένας δεν μπορεί να επέμβει, άμα κάτι δε σου αρέσει τέλος! Όλοι έχουμε τα γούστα μας!
      Τι γίνεταιιιιι; μόνο σε εμένα φάνηκε δύσκολο να το φτιάξω; αχαχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Αναστασία! Τι κολασμένο φαγητάκι είναι αυτό και έχω και πάθος με τις πιπεριές! πωπω είμαι και σε δίαιτα ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε γιατί κι εμένα από το πρωί μου τρέχουν τα σάλια και πεινάω...
      αχ, άτιμες δίαιτες...
      Γλυκά φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος5/9/14

    Εύγε Ναστένκα! Νομίζω είσαι τέλεια μαγείρισσα! Και όποιες ελπίδες είχα να ξεκινήσω δίαιτα αυτή την εβδομάδα πήγαν στον βρόντο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να ξεκινήσεις τώρα άνετα, δε θα αναρτήσω άλλο φαΐ, αρκετά κολαστήκαμε ως εδώ, χαχαχα!
      Πολλά φιλάκια Αθηνά! :))

      Διαγραφή