2.9.14

Zwiebelkuchen für Sascha

40 σχόλια:

  1. αρκετα ενδιαφερον συνταγη! εγω ειμαι καλη στο να τρωω δυστυχως και οχι να μαγειρευω αλλα θα ηθελα να προσπαθησω. κατι θα γινει! :)

    φιλακια πολλα και στα δυο σας! να περνατε ομορφα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ Κική μου, μέχρι πριν κάποια χρόνια δεν ήξερα ούτε ρύζι να βράσω!
      Έκανα την αρχή να μαγειρέψω και από τότε δεν μπορώ να σταματήσω!
      Δοκίμασε να φτιάξεις κάτι απλό, θα σου αρέσει σίγουρα!
      Πολλά φιλιά! Να έχεις μια όμορφη μέρα! :))))

      Διαγραφή
  2. Πω πω μου τρέχουν τα σάλια!!!! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κρεμμυδόπιτα αλλά πάντα είχα την αίσθηση πως θα ήταν τέλεια και μόλις μου το επιβεβαίωσες!!!
    Πρέπει να τη φτιάξω οπωσδήποτε, αφού πρώτα όμως μάθω να προφέρω αυτό το πανεύκολο όνομα που έχει στα Γερμανικά.... Πρέπει να βρουν κάτι πιο πιασάρικο δε γίνεται χαχαχα!
    Φιλάκια πολλάααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχαχαχα! Έλα ρε θεουλίνα! Έλιωσααααα! :D
      Πάντως έχεις δίκιο, κάτι λέξεις σαν σιδηρόδρομοι είναι... Το μυστικό είναι να το πηγαίνεις συλλαβιστά. Όλες τις γερμανικές λέξεις!
      Αλλά μεταξύ μας κιόλας δε νομίζω να χρειάζεται να το πεις στα γερμανικά. Πες το κρεμμυδόπιτα και τέλος! :D
      Να τη φτιάξεις οπωσδήποτε, είναι εύκολη και γρήγορη. Και πολύ νόστιμη!!!
      Να έχεις μια τέλεια μέρα! Φιλάκια πολλάααααα ❤❤

      Διαγραφή
  3. έλα ας πούμε την αλήθεια... με το που το έβαλα στο στόμα μου και αντιλήφθηκα τη γεύση, ένα δάκρυ κύλησε στην άκρη του ματιού μου... από συγκίνηση που ξαναέτρωγα μετά από τόσα χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από 20 χρόνια για την ακρίβεια! :)

      Διαγραφή
    2. Πιστεύω ότι και της Αναστασίας θα της κύλησε ένα δάκρυ από τα πολλά κρεμμύδια...χαχα!!
      Πέρα απ' την πλάκα το ότι έψαξες και έφτιαξες ένα φαγητό που δεν ήξερες καν δείχνει την αγάπη που του έχεις!! Πολύ ωραία ανάρτηση και πάλι.

      Διαγραφή
    3. Αχαχαχαχαχα έλιωσααααααα!
      Φοβερό σχόλιο! :D :D :D
      Μόνο ένα δάκρυ? Κοκκίνισαν τα μάτια μου και έκλαιγα ανεξέλεγκτα με τόσα κρεμμύδια! αχαχαχαχαχαχα!
      Να'σαι καλά boy! Καμία μέρα να μου πεις να φτιάξω και σε εσένα! Ό,τι φαγητό θέλεις! Εκτός από νουντλς -θυμάσαι; χαχαχαχαχ!
      Φιλιάάάάααααααααααα

      Διαγραφή
    4. αχαχαχααχαχαχαχα έκλαψααα! από τα γέλια αυτή τη φορά!
      Δεν παίζεσαι ρε Τάσο!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος2/9/14

    Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή! Και παρά την δύσκολη ονομασία της, δεν είναι πολύπλοκη στην παρασκευή της!
    Και αφού μου αρέσει η κρεμμυδόσουπα, σίγουρα θα μου αρέσει και η κρεμμυδόπιτα! Το οποίο σημαίνει ότι με την πρώτη ευκαιρία θα την φτιάξω!
    Αααααααααααχ Ναστένκα, πάλι δεν με αφήνεις να αρχίσω δίαιτα!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα έλα βρε Αθηνά! :D Μετά τη θεία σου ήρθα εγώ να σε ξεμυαλίσω!
      Είναι πράγματι πολύ εύκολη συνταγή και πολύ νόστιμη! Θα σου αρέσει σίγουρα, εφόσον μου λες ότι σου αρέσει η κρεμμυδόσουπα!
      Καλημέρα! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη η zwiebelkuchen!!! Θα την εκτελέσω, μιας κι έχω αδυναμία στις πίτες! Τι ωραίο, να μαγειρεύεις με φροντίδα, για τους αγαπημένους σου! Μπράβο Αναστασία για την συνταγή, μα και για την τρυφερή και αγαπησιάρικη διάθεση σου :)) Γλυκά φιλιά και στα δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γρήγορη και εύκολη, δε θα σου πάρει χρόνο! Για εμένα αυτό είναι το βασικό μιας συνταγής, καθώς ο χρόνος μας είναι περιορισμένος από τις υποχρεώσεις κλπ...
      Εύχομαι να σου αρέσει όσο κι εμάς! :)))
      Πολλά γλυκά φιλάκια! Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος2/9/14

    με πείνασες! που είναι η φωτο που ζήτησα; εεε ; εεε;;
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! ρεεεε δεν έβγαλα, δεν πρόλαβα!
      όμως θα ξαναφτιάξω σύντομα και θα την ανεβάσω σε κάποιο σόσιαλ, στάνταρ! ;-)
      σε φιλώ γλυκά αγαπημένη μου !!

      Διαγραφή
  7. έλα και πεινάμε άσχημα.... μπράβο φιλιά στην μαγειρίσσα και εννοείται στον δοκιμαστή Αλέξανδρο καλό μεσημέρι παιδιά σας χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ να είσαι καλά Νικόλα μου!
      καλό απόγευμα!
      φιλιά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  8. Αν και ομολογώ (ντρέπομαι που το λέω, αλλα τι να κάνω) έχω ένα μικρούλιιιι μίσος για τα κρεμμύδια, παραδόξως απόλαυσα πολύ αυτή σου την ανάρτηση! Γενικά, βέβαια, λατρέυω τη γερμανική κουζίνα και τον πολιτισμό, όπως λατρεύω και τις πίτες :P Σ' ευχαριστώ, λοιπόν, πάρα πολύ, καθώς, με έναν τελείως περίεργο τρόπο, κατάφερες να μου ανοίξεις την όρεξη, χαχα :P
    Τι όμορφο και τι γλυκό να φροντίζεις τους ανθρώπους που αγαπάς ❤ Η μαγειρική είναι και για μένα αγαπημένη συνήθεια, αλλά μόνο όταν μαγειρεύω και για κάποιον άλλον. Το βρίσκω συνήθως βαρετό να μαγειρεύω κάτι μόνο για μένα.
    Όπως και να 'χει, είμαι σίγουρη πως την απολαύσατε :D Nα 'στε πάντοτε καλά, υγιείς και χαμογελαστοί! Πολλά φιλακια ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι, δεν είναι καθόλου ντροπή να το λες, και δε χρειάζεται να νιώθεις άσχημα γι' αυτό! Όλοι έχουμε τα γούστα μας, το ένα μας αρέσει, το άλλο δε μας αρέσει.. έτσι είναι αυτά!
      Συμφωνώ, όταν (παλιότερα) έτρωγα μόνη μου έφτιαχνα κάτι πολύ πρόχειρο και δεν έδινα ιδιαίτερη σημασία.. Αλλά όταν τρώω με παρέα, θέλω να είναι όλα τέλεια!
      Κι εσύ κοριτσάκι μου, να είσαι πάντα καλά και να περνάς υπέροχα!
      Πολλά γλυκά φιλιάάααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  9. Ακούγετε πολύ νόστιμη, ωστόσο ακόμα δεν μπορώ να την προφέρω....χαχαχαχαχα
    Καλά να περνάτε και πάντα ευχάριστες εκπλήξεις εύχομαι :)
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να προφέρεις ένα σιδηρόδρομο! :D
      Αλλά όταν το έχεις μπροστά σου αρκεί να το φας, όχι να το πεις!
      Να'σαι καλά αγάπη μου!
      Καλό απογευματάκι να έχεις!!!
      Πολλά πολλά φιλάκιαααα :)))

      Διαγραφή
  10. Μόνο εγώ δεν πετυχαίνω τίποτα. Την άλλη φορά ήθελα να φτιάξω μακαρόνια με σάλτσα και σκέφτηκα πως έπρεπε να ρίξω την κέτσαπ την ώρα που τα μακαρόνια έβραζαν. Όχι δε θες να το φανταστείς....
    Είσαι η καλύτερη μαγείρισσα του κόσμου! :D
    Μιαμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι λίγο θεούλα και σ' αγαπάω! αχαχαχα!

      Διαγραφή
  11. Κρεμμυδόπιτα!!!!!!!!!! Μ αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειααααααααααααα!!!
      Φιλάκια πολλάάάαααα :))

      Διαγραφή
  12. Είναι υπέροχο αυτό που έκανες για τον Sascha σου, Αναστασία μου! Ένα από τα πιο όμορφα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για τους δικούς μας ανθρώπους είναι να τους φροντίζουμε με θαλπωρή και αγάπη!
    Πιστεύω πολύ σε αυτό που έγραψες.. αν το φαγητό το κάνει κανείς με αγάπη τότε έχει ιδιαίτερη γεύση! ;)
    Ίσως την κάνω κάποια στιγμή αυτή τη συνταγή!
    Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι στους δυο σας! Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι, και γενικά είμαι της άποψης ότι το να μαγειρεύεις για κάποιον είναι τρόπος έκφρασης αγάπης! Κι αυτό γιατί φροντίζεις τα υλικά να είναι καλά και προσέχεις την ώρα της παρασκευής! Γι' αυτό βγαίνουν πάντα καλύτερα και πιο νόστιμα, από όταν τα φτιάχνεις για τον εαυτό σου μόνο...
      Πολλά γλυκά φιλάκια αγάπη μου! Να είσαι καλά!
      Καλό μήνα να έχεις!!!!

      Διαγραφή
  13. Olá amiga, vim desejar-lhe um abençoado início de mês.
    Doce abraço Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχαχα έπαθα κάτι για να το προφέρω. Στο μεταξύ (ενώ μου αρέσει η συνταγή τρελά) ούτε να το φάω μπορώ... ξέρω ότι το κρεμμύδι με σκοτώνει ! Και μου αρέσει!
    Μια από τις αλλεργίες μου!

    Μου αρέσεις αγαπάκι μου (που βάζεις αγάπη στη μαγειρική σου! Το καλύτερο συστατικό)

    Μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα είναι το πρώτο σοκ όταν βλέπεις γερμανική λέξη, μετά από 2-3 δοκιμές στρώνει η γλώσσα, χαχαχα! ακόμα και σε αυτό να μας βασανίζουν αυτοί οι άνθρωποι!!!
      Κρίμα βρε Αριστέα :( είναι περιοριστικό κάπως αυτό... όμως ξέρω ότι έχεις συνηθίσει με αυτό και μπράβο σου!!!
      Σε ανάλογη περίπτωση δεν ξέρω πώς θα τα κατάφερνα...
      Πολύ ωραίο αυτό που είπες: η αγάπη στη μαγειρική είναι το καλύτερο συστατικό :)
      Πολλά γλυκά φιλάκια για καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος3/9/14

    Αγαπημένο μου κορίτσι,
    Πόσο σε αγαπώ, πόσο. Έρχεται η γιορτή του μπαμπά μου και ήθελα να φτιάξω κάτι πρωτότυπο (να μας πεις και τα άλλα πιάτα να πάρουμε καμιά ιδέα), οπότε η πρόταση σου έρχεται την κατάλληλη στιγμή. Θα την φτιάξω και θα σου πω εντυπώσεις. Αν και εγώ δεν μπορώ να την φάω μιας κι έχω δυσανεξία στην λακτόζη και η συνταγή έχει και τυρί, έχει και κρέμα γάλακτος οπότε δεν είναι για μένα, είναι όμως για το τραπέζι μου.
    Περιμένουμε και τα υπόλοιπα πιάτα με ανυπομονησία! :)
    Σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ...!
      Θα σε σκοτώσω, αλλά και το άλλο πιάτο που θα αναρτήσω, έχει τυρί :( θα το βάλω πάντως για να πάρεις μια ιδέα, αλλά ξέρω ότι θα είναι σπαστικό να μην μπορείς να το απολαύσεις... και μάλιστα θα το επισπεύσω για να προλάβω τη γιορτή του μπαμπά σου και να έχεις το χρόνο σου να αποφασίσεις.
      Το τρίτο και τελευταίο πιάτο που είχα, ήταν χοιρινό με πατάτες στο φούρνο, που όλοι πάνω-κάτω το φτιάχνουμε, επομένως δε θα κάνω σχετική ανάρτηση, θα είναι ανούσια...
      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα Μαρινάκι μου!
      Πολλά τρυφερά φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη πίτα δεν την έχω κάνει ποτέ με ζύμη κουρού που είναι και από τις αγαπημένες μου.Με βρήκες σε μία στιγμή που σκεπτόμουν για ένα αλμυρό κέικ για να το πάω κάπου δωράκι..θα δοκιμάσω τη δική σου εκδοχή λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αχτίδα μου!
      Αν τη φτιάξεις, εύχομαι να την ευχαριστηθείτε!
      Καλό απόγευμα να έχεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. "Όχι, δεν θέλω να το μάθω, θέλω να το φάω" που έλεγε και ο Κωνσταντίνου για το προφιτερόλ! Γλυκιά νοικοκυρούλα, είσαι θησαυρός ΚΑΙ εσύ ;) Πάντως, αν και δεν ρωτήθηκα (!!) δεν μου αρέσουν τα φαγητά που περιέχουν κρεμμύδια (και σκόρδα) αλλά ο Αλεξανδρούλης μας χάρηκε και συγκινήθηκε κι αυτό έχει σημασία ❤ Μάκια πιτσούνια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα αυτό ακριβώς! όπως και να λέγεται, σημασία έχει να το φάμε!
      εντελώς για την ιστορία όμως έπρεπε να τα αναφέρω όλα! :Ρ
      Κατάλαβα, ευτυχώς που είναι τα κρεμμύδια και το σκόρδο αυτά που δε σου αρέσουν, γιατί ξέρω και ανθρώπους που δεν τους αρέσει η σοκολάτα! το πιστεύεις?? Είναι αρκετά λογικό να έχεις κάποιες απέχθειες σε κάποιες τροφές, δεν είναι κακό! ;)
      Πολλά γλυκά φιλάκια Πετρουλίνι μου ;)
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. Είμαι απόλυτα σίγουρη πως ο γιος μου θα σε ευγνωμονεί για τη συνταγή...εγώ όχι και τόσο, μα τι σημασία έχει?...χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γούστα αυτά! είδες; Όλοι μας έχουμε τις προτιμήσεις μας, ειδικά στο φαγητό κανένας δεν μπορεί να επέμβει! ;)
      Πολλά πολλά φιλάκια Μαράκι μου!
      Καλό μήνα! και καλο ξημέρωμα!

      Διαγραφή