26.1.15

Σοκολατόπιτα!




Εξεταστική. Ανελέητο διάβασμα. Ο Αλέξανδρος όχι πλέον στο σπίτι. Πόσα ακόμα μπορώ να αντέξω και να μην πέσω σε κατάθλιψη, αφού και μόνο το πρώτο κακό είναι αρκετό για να σε ρίξει στα... σκληρά; Πατώματα προφανώς, αφού εκεί που διαβάζεις ρίχνεις και μια λιποθυμία και έπειτα συνέρχεσαι μόνος σου για να συνεχίσεις διάβασμα (μήπως με παίρνει στιγμιαία ο ύπνος; δεν το έχω προσδιορίσει ακόμα τι είναι αυτό που παθαίνω).
Ωστόσο βρήκα τον τρόπο να περνάω καλά και μόνη μου.
Κάθε φορά που το λέω αυτό, δεν ξέρω γιατί, αλλά μου έρχεται στο μυαλό το αποκριάτικο πάρτυ στη ΣΤ' δημοτικού που ακούγαμε τη Βανδή να τραγουδάει:

"Κι όταν εργάζεσαι ούτε φαντάζεσαι
τι κάνω μόνη μου μες στο σαλόνι μου,
σε σκέφτομαι έντονα, δεν πάω πουθενά,
πολύ καλά περνώ στον καναπέ μου εγώ"

και εμείς πιτσιρικάκια τότε να χορεύουμε ξέφρενα χωρίς να ξέρουμε καν τι εννοούσε ότι έκανε μόνη της. Βασικά εγώ πίστευα ότι βάφεται και τραγουδάει τραγούδια γι' αυτόν χορεύοντας ξυπόλητη επάνω στον καναπέ της..............
Εντάξει, εντάξει, μη φεύγεις, μία παρένθεση ήταν η προηγούμενη παράγραφος.
Βρήκα λοιπόν τον τρόπο να το ρίξω λίγο έξω... αλλά μέσα στο σπίτι ;) Η λύση ήταν εύκολη και ήρθε από το συνάδελφο Γιάννη, ο οποίος μου έδωσε και την παρακάτω συνταγή για ...σοκολατόπιτα!!
Πρόκειται πραγματικά για μια εύκολη, λαχταριστή και τέλεια σοκολατόπιτα!


Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 ποτήρι του νερού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 4 αυγά
  • 500 γρ. μερέντα
  • 1 φακελάκι σταγόνες κουβερτούρα
  • 1 βανίλια (προαιρετικά το έβαλα, γιατί ήθελα να σπάσει την αίσθηση του αυγού)
  • μπέικιν πάουντερ στη μύτη του κουταλιού του γλυκού (κι αυτό προαιρετικό, φοβόμουν ότι θα βγει "ξεφούσκωτη")

Τι κάνουμε:

Απλά τα χτυπάμε όλα μαζί μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα. Τα βάζουμε στο ταψάκι μας και ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 40 λεπτά περίπου. Αυτό ήταν όλο!


Μπορεί από εμφάνιση να μην είναι κάτι ιδιαίτερο, μπορεί και να μην το πέτυχα εγώ... Όμως από γεύση είναι απλά Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο και το πιο τέλειο ακόμα ήταν πως η σοκολάτα στην καρδιά ήταν ρευστή!! ^_^
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές συνταγές για σοκολατόπιτα, με ξύσμα πορτοκαλιού, ή λεμονιού, φουντούκια, γλάσο και άλλα, όμως νομίζω πως αυτή η συνταγή περιέχει υλικά που όλοι έχουμε στα σπίτια μας, άσε που είναι και εύκολο και γρήγορο για την ταλαίπωρη τη φοιτήτρια που δεν έχει διαθέσιμο χρόνο.
Δοκιμάστε το! Ξέρω ότι μετά θα ευχαριστείτε το Γιάννη που σας έλυσε τα χέρια στη λιγούρα για γλυκό, με τη φοβερή συνταγή του!


Φιλάκιαααααααα

Nastenka





Facebook * Bloglovin * Instagram *

29 σχόλια:

  1. Σοκολατο-yummy!!!
    ;-)
    (Το τραγουδάκι το προσπέρασα!!!)
    Ευχαριστούμε για τη συνταγή! Και εσένα και τον Γιάννη!
    Πολλά φιλάκια και... κουράγιο με την εξεταστική σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα μα πώς προσπερνάς έτσι ένα τραγούδι που μεγάλωσε μια ολόκληρη γενιά?? Χαχαχαχ!
      Φιλάκια πολλά Γιάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Καλό ξημέρωμααααα! :))))))

      Διαγραφή
  2. Απαπάααα!!! Και η ξεθεωμένη φοιτήτρια που σου γράφει αυτό το σχόλιο, έχει φάει το σύμπαν όλο! Πάνε οι δίαιτες, πάει η γυμναστική... Δυστυχώς μου χάλασε ο φούρνος, αλλιώς θα την δοκίμαζα τη συνταγούλα!
    Πάντως να ξέρεις πως και μόνο η φωτογραφία ήταν αρκετή για να μου τρέχουν τα σάλια... Είπαμε όχι λαχταριστές συνταγές σε ακατάλληλες ώρες!!! χαχαχα
    Επίσης, η παρένθεση όλα τα λεφτά! Σε διάβαζα και προσπαθούσα μάταια να θυμηθώ τι υπέθετα εγώ πως έκανε μόνη της στο σαλόνι της η Δέσποινα χαχαχαχαχα!
    Φιλιάααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είπα, είναι η ευκαιρία μας να φάμε. Μετά την εξεταστική δε θα έχουμε πια δικαιολογίες! Χαχαχα!
      Εντάξει αυτό το τραγούδι νομίζω πως έχει σημαδέψει το τέλος του δημοτικού για εμένα. Από τις εμπειρίες των παιδικών μας χρόνων! Έλα προσπάθησε να θυμηθείς..............
      Φιλάκιααααα! Καλό ξημέρωμα Rylieάκι! :)))))

      Διαγραφή
  3. Φτου! Μόλις μου σβήστηκε το σχόλιο :(((
    Έλεγα πως εγώ στο blogroll μου έβλεπα τη φωτό και νόμιζα πως ήταν κοτόπουλο! Αχαχα! Φιλιά πολλά στα πιτσούνια μου κι εύχομαι να μην λείψει πολύ ο Αλέξανδρος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα λείψει ένα μήνα :( αλλά εντάξει, βρήκα παρηγοριά στη σοκολατόπιτα τώρα! Χαχαχαχα!
      Φιλάκια πολλάααααα! Καλό ξημέρωμα Πέτρα! :)))))

      Διαγραφή
  4. δεν είσαι δίκαιη :( απαιτώ να γυρίσω αμέσως πίσωωωωωωωωωωωωωωω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά παθαίνει όποιος φεύγει από το σπίτι ;)

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος27/1/15

    ΙΙΙΙιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι Παναγία μου τι είναι αυτό; Ο ορισμός της αμαρτίας. Βέβαια εγώ δεν μπορώ να το φάω ένεκα της μερέντα, αλλά έχω βρει την γιατρειά μου σε μια συνταγή σοκολατόπιτας με κουβερτούρα που είναι εξίσου ρευστή.
    Που να καταλάβεις τι έλεγε τότε η Βανδή; Ήμασταν αθώα παιδιά εμείς, όχι σαν τα σημερινά.
    Αυτά κάνεις λοιπόν εσύ κορτσούδι μου όταν είσαι μόνη σου ε; Τουλάχιστον μοιράζεσαι τις συνταγές και εξιλεώνεσαι. χαχα
    Καλημέρα κορίτσι γλυκό. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που έχεις βρει κι εσύ το αποκούμπι σου, γιατί όλοι θέλουμε την παρηγοριά μας πού και πού! ;)
      Ναι, νομίζω κι εγώ πως είχαμε ζήσει όμορφα χρόνια σαν παιδιά, και αθώα!
      Πολλές καλημέρες Μαρινάκι μου! Φιλιάάάάαααα! :)))))

      Διαγραφή
  6. Παρόλο που έχω σκάσει στα γέλια με την Ζουμπουλία από πάνω μου με το ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    θα αφήσω σχόλιο.
    Τι κολασμένο πράγμα είναι αυτό παιδί μου.
    Αν το τρως για παρηγοριά κάθε μέρα για ένα μήνα μέχρι να έρθει ο Αλέξανδρος κάηκες!
    Θα πάρεις κιλά και ποιος τα μαζεύει μετά(σου μιλάω εκ πείρας)
    Αλέξανδρε γύρνα πίσω γρήγορα θα πάθει ζάχαρο το κορίτσι!
    Χαχαχαχα!
    Πολλά πολλά φιλιά (μην το πεις σε κανέναν πήρα και εγώ μία μπουκιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχααχαχα να σου πω την αλήθεια, έφαγα και χόρτασα, τώρα δε θέλω άλλη. Πόσο να φάω πια; Βαρέθηκα, μου πέρασε και η λιγούρα! ;)
      Πάρε πολλές μπουκιές ελεύθερα, έχουμε πολύ ακόμα ;)
      Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου! Καλή σου μέρα!!! :))))

      Διαγραφή
  7. μια χαρα περνας οντως! χαχα
    καλη επιτυχια στον Αλεξαντρο.

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερνάω, πέρνα μια βόλτα από το σπίτι!! ;)

      Διαγραφή
  8. Χιχι.. Κοίτα να δεις... με πρόλαβε η Κική! Πάντως το βραβείο είναι εδώ, για εσάς:http://mamadesekrisi.blogspot.gr/2015/01/blog-post_27.html
    Και τη σοκολατόπιτα σίγουρα θα τη δοκιμάσω, αν και είναι σίγουρα αμαρτωλά παχυντική!
    Καλό διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα καλέ, σάμπως κάθε πότε τρώμε κάτι να μας φτιάχνει το κέφι; Ας το ευχαριστηθούμε μια φορά! ;)
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για το βραβείο! Καλή σου μέρα! :))))))

      Διαγραφή
  9. Τι κάνεις μόνη σου στο σπίτι.... χαχα!
    Φτιάνεις και ωραίες συνταγούλες!
    Θα τη δοκιμάσω με την π΄ρωτη ευκαιρία.
    Φιλιά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω να μου πεις εντυπώσεις!!! ;)
      Φιλάκια πολλά Μαράκι μου! Καλημέραααα! :)))))

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος27/1/15

    Ειμαι αλλεργικη οποτε προσπερναω το γλυκο. Εχω μεγαλη ερωτηση, Γιατι ο Αλεξανδρος δεν ειναι πια στο σπιτι; ε; ε;
    Αλεξ μας παρατησες ρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχαχα μας παράτησε στα κρύα του λουτρού! Σοβαρά τώρα όμως, θα λείψει λίγο λόγω της υγείας του...
      Αμάν αυτή η αλλεργία, είναι σκέτος θάνατος.... :(

      Διαγραφή
  11. αχαχαχα! Γελάω με το σχόλιο του Αλέξανδρου!
    Αλέξανδρε παιδί μου απιστεί με σοκολατόπιτες!
    Τι παιδί είναι αυτό;;;;;;;;;

    Φιλιά και στους δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα όταν λείπει ο γάτος χορεύουν τα ποντίκια! ας πρόσεχε! :p
      Φιλάκια πολλά Αριστέαααα! Καλό απόγευμα! :)))))

      Διαγραφή
  12. κλασικό φαινόμενο, το διάβασμα τραβάει γλυκό.... κουράγιοοοο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο γλυκό; Τα πάντα όλα ονειρευόμαστε.... αχ!!!
      Κι εσύ κουράγιο Χριστινάκι μου!!!

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύυυυυ πολύ πολύ!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά το γλυκό σου σκέτος πειρασμός.....αγαπώ την σοκολάτα!!!!
    Πέρασα να σας κεράσω ένα βραβείο....είναι και για τους δυο, άρα δίπλες απαντήσεις ;)
    Παραλαβή από εδώ: http://enakathemera.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html
    Καλή συνέχεια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιοζήληηηηη κατέβα Αθήνα!! Θα σου φτιάχνω κάθε μέρα γλυκάκια! :))))
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!! Έρχομαιιιιιιι! :)))))

      Διαγραφή
  15. Εντάξει, όλοι ξέρουμε που αναφέρεται η Βανδή! Κακά τα ψέμματα!:Ρ

    Αααααχ, μας βασανίζεις εμάς τις άσχετες με αυτές τις αναρτήσεις σου.. Σοκολατόπιτα...έκαναν ήδη καρδούλες τα μάτια μου!
    Φιλιά πολλά! Άντε και καλά γραψίματα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ τώρα όλοι ξέρουμε, αλλά στα 11 μου τότε, ένας Θεός ξέρει τι χάος επικρατούσε στο αθωότατο μυαλό μου! ;)
      Καλέ, δεν είναι μόνο για σχετικές η σοκολατόπιτα, είναι και για άσχετες, αχαχαχα! Κοίτα πόσο εύκολη είναι! Ίσα ίσα τα ανακατεύεις όλα μαζί! :p
      Φιλάκια πολλά Γιωτάκι μου! Καλά γραψίματα κι εσύ μικρό μου!!! :)))))

      Διαγραφή