26.3.15

Κριθαράκι σμυρναίικο!





Επειδή διάγουμε ημέρες νηστείας δε σημαίνει πως δε θα πρέπει να απολαμβάνουμε νόστιμα φαγητάκια. Γι' αυτό και σήμερα σας έχω μια συνταγή για όσους νηστεύουν (αλλά και για όσους δε νηστεύουν), που θα σας αρέσει πολύ!
Κριθαράκι σμυρναίικο!


Για να δούμε τι χρειαζόμαστε!

500 γραμμάρια κριθαράκι
1 κουτί ντοματάκια κονκασέ
200 γραμμάρια Pummaro
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2-3 κόκκινες πιπεριές κομμένες σε καρέ
1 ξυλάκι κανέλα
αλάτι
πάπρικα
λάδι


Εκτέλεση:

Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι και τις πιπεριές.
Ρίχνουμε το pummaro, τα ντοματάκια, το αλάτι, την κανέλα και την πάπρικα.
Αφήσουμε τη σάλτσα να βράσει για λίγο.
Ρίχνουμε το κριθαράκι και ένα φλιτζάνι νερό.
Ανακατεύουμε συνέχεια, δεν το αφήνουμε λεπτό από τα μάτια μας γιατί  θα μας κολλήσει :(
Μόλις το κριθαράκι είναι έτοιμο, το κατεβάζουμε από τη φωτιά και σερβίρουμε!








Nastenka




19 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία η συνταγή σου Αναστασία μου γλυκιά!
    Και εμένα μου αρέσουν αυτά τα φαγητά, γιατί δεν είμαι καθόλου του κρέατος έτσι και αλλιώς!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως συμφωνούμε Ελενάκι μου, ούτε εγώ είμαι του κρέατος και κάτι τέτοια πιάτα είναι το καλύτερό μου! :)
      Πολλά φιλάκια! Καλό σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο!
    Δοκιμάστε και το μαύρο κριθαράκι ...ακόμα καλύτερα ☺ αχαχα!
    Φιλιά κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεος!!!! Εγώ αν φάω σκέτο κριθαράκι, χωρίς κρέας, νομίζω ότι κάνω διατροφή!!!!
      Γράφω εδώ, Αναστασάκι μου, γιατί με σύγχισε πάλι η Αριστέα! άκου μαύρο κριθαράκι! Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει...
      Πάντως, το κανονικό κριθαράκι, κοκκινιστό, είναι από τα αγαπημένα μου πιάτα!!!
      Καλή μας όρεξη!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα γελάω γιατί ούτε εγώ ήξερα πως υπάρχει μαύρο κριθαράκι, αλλά θα το δοκιμάσω!
      Πάντως Αλεξάνδρα μου, επειδή δεν είμαι πολύ υπέρ στο κρέας γενικά, δεν έχω πρόβλημα να το φάω και σκέτο!
      Φιλάκια πολλά και στις δυο σας! Καλό σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  3. gourme το κριθαράκι ... μπράβο καλημέρα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναστασάκι μου ευχαριστούμε γι' αυτή την πρόταση! Θα την τιμήσουμε δεόντως αύριο μεθαύριο!
    Βάλε μας κι άλλες συνταγές νηστίσιμες αν θες, γιατί νηστεύουμε εδώ στο σπίτι και θέλουμε μερικές ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθούλα μου θα σου στείλω μερικές προτάσεις με μήνυμα, γιατί όπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ κάθε μέρα να ανεβάζω συνταγές.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλάαα! Καλό σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  5. Φαίνεται τόσο λαχταριστόοοο!!! Και επίσης πανεύκολο!!! Θα το δοκιμάσω άμεσα!
    Τέλεια η εικονίτσα σου και η φωτογραφία του φαγητού απλά υπερπαραγωγή!
    Περιμένουμε κι άλλες συνταγές ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πανεύκολο και νόστιμο. Πιστεύω θα σου αρέσει!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύύύυυυ!
      Θα βάλω κι άλλες εν καιρώ, μη μου αγχώνεσαι! ;)
      Καλό σαββατοκύριακο!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  6. Τη συνταγή, λίγο-πολύ (λόγω της συγχωρεμένης της γιαγιάς... άρα και των καταβολών!) την "εφαρμόζω" συχνά... αλλά η φωτογραφία με το δικό σου "έργο", πραγματικά δεν παλεύεται!
    Γεια στα χέρια σου, Nastenka μου! ♥

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μικρασιάτισσα η γιαγιά σου; Φαντάζομαι πόσες ωραίες συνταγές θα σου είχε αφήσει.. ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  7. Φαίνεται ssssuper!!!
    'Γεια στα χεράκια σου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου!
      Καλό σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημερα καλη μου Αναστασια!
    Πολυ ωραια η προταση σου! Μου αρεσει πολυ το κριθαρακι και θα συμφωνησω πως η νηστεια δεν αναιρει οτι μπορει καποιος να απολαμβανει ωραια πιατα! :)
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Παλομίτα μου! Συμφωνώ και εγώ σε αυτό, σε περιόδους νηστείας δυσκολεύουν τα πράγματα, αλλά λύσεις υπάρχουν!
      Πολλά γλυκά φιλάκια! Καλό σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος27/3/15

    Ροζουλίτα Master Chef, πόσο νόστιμο δείχνει έστω και στην φωτό. Υπέροχη συνταγή και θα την δοκιμάσω σίγουρα και θα σου πω πως μου φάνηκε.
    Αν και για την προτείνεις είμαι σίγουρη πως θα είναι φανταστική και γευστικά όσο και εμφανισιακά.
    Σμουτς μικρή ροζ μαγείρισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να σου αρέσει Μαρίνα μου αν τη δοκιμάσεις!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή