4.9.15

Τις δύσκολες στιγμές



Υπάρχουν κι αυτές οι δύσκολες στιγμές που θες διακαώς κάτι νόστιμο (γιατί αποφάσισες να κάνεις μια μικρή παρασπονδία στο πρόγραμμα της διατροφής σου). Κι όταν λέω κάτι νόστιμο εννοώ κάτι σαν πίτσα, βρε παιδί μου. Αλλά βαριέσαι να φτιάξεις ζυμάρι. Επίσης δε θες να παραγγείλεις, γιατί συνήθως παραγγέλνεις σήμερα και έρχεται η πίτσα μεθαύριο, ενώ εσύ πεινάς τ ώ ρ α!
Η λύση είναι απλή, ευτυχώς. Πίτσα ιμιτασιόν με ψωμάκια του τοστ! :)
Δεν ξέρω πώς στ' αλήθεια μου ήρθε αυτή η ιδέα (μάλλον από την απελπισία μου που ήθελα οπωσδήποτε κάτι τέτοιο).

Τι χρησιμοποίησα:



  • 4 ψωμάκια του τοστ
  • κέτσαπ
  • 5-6 φέτες τυρί του τοστ
  • πιπεριές ψιλοκομμένες
  • μανιτάρια τεμαχισμένα (κονσέρβας)
  • 1 φέτα γαλοπούλα ψιλοκομμένη
  • ελάχιστη κρέμα γάλακτος
  • 1 λαδόκολλα

Τι έκανα:
  • Έστρωσα τη λαδόκολλα στο ταψάκι μου κι έπειτα έβαλα τις 4 φέτες του τοστ ώστε να σχηματίζουν τετράγωνο 2x2.
  • Έριξα μία κουταλιά κέτσαπ σε κάθε φέτα ψωμιού και την άπλωσα ώστε να καλύψει όλη την επιφάνεια.
  • Άπλωσα τις 4 φέτες τυρί κι έπειτα πρόσθεσα τις πιπεριές, τα μανιτάρια και τη γαλοπούλα.
  • Έκοψα κομματάκια άλλη μία φέτα τυρί και την έριξα.
  • Τελείωσα ρίχνοντας ελάάααχιστη κρέμα γάλακτος.
  • Το έβαλα σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς μέχρι να δω ότι ψήθηκαν καλά τα υλικά.



Η γεύση είναι φοβερή! Κι είναι μια πολύ εύκολη κι ανέξοδη λύση για να ξεγελαστούμε με υλικά που έχουμε στο σπίτι, σε χρόνο μηδέν. Επιπλέον, είναι χορταστικό (έφαγα μόνο ένα από τα τέσσερα ψωμάκια). Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι η γεύση θυμίζει της πίτσας, εφ' όσον φυσικά δεν έχει ζυμάρι.


Tips: 

  • Μπορούμε αν θέλουμε να φτιάξουμε μία σπιτική κόκκινη σάλτσα, αντί για κέτσαπ. (το σκέφτηκα αλλά είπαμε... βαριόμουν πολύ!)
  • Σε περίπτωση που βάλουμε κέτσαπ, μπορούμε να προσθέσουμε λίγη ρίγανη, για νοστιμιά.
  • Τα υλικά εννοείται πως προσθαφαιρούνται ανάλογα τα γούστα μας!




Nastenka


14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/9/15

    Εγώ πολλές φορές φτιάχνω την πίτσα της τεμπέλας με πίτα από σουβλάκι, σαλτσούλα κτλ. Αλλά πολύ μου άρεσε η βερσιόν σου και συν των άλλων είναι γρήγορη και μπορείς να την φτιάξεις αν έχεις έκτακτες επισκέψεις και θες να βγάλεις ένα μεζέ και ένα ουζάκι!!!!
    Σε γλυκοφιλώ ομορφούλα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινιώ μου γλυκό! Η πίτα για σουβλάκι είναι πολύ καλή ιδέα! Το πρόβλημα είναι ότι όσες φορές έχω πάρει, δεν τις έχουμε φάει και έχουν πάει τζάμπα... ενώ το ψωμί του τοστ το καταναλώνουμε πιο εύκολα και το προτιμώ.
      Κατά τα άλλα είναι όντως εύκολο, γρήγορο κι ανέξοδο, μια απλή λύση για κάθε περίσταση! ;-)
      Καλή σου μέρα Μαρινάκι μου, καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!! ♥

      Διαγραφή
  2. Α, κι Εώ κάνω αυτό που κάνει και η Μαρίνα!
    Δεν ξέρω για την γεύση αλλά στη φωτο μοιάζει κανονική πίτσα.
    Βέβαια, Εγώ δεν είμαι τόσο της Πίτσας όσο των σουβλακίων αλλά εντάξει...
    Καλά λέω πως η μαγειρική θέλειφαντασία π΄νω απ' όλα......
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ και Καλό Σαββατοκύριακο Αναστασία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ των σουβλακίων είμαι Μαρίααα! χαχαχα! Αλλά περνάω μία φάση που δεν έχω πολύ όρεξη για ετοιματζίδικα...
      Η γεύση είναι πολύ καλή, δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο!
      Καλημέρα Μαράκι μου! Καλό σαββατοκύριακοοο! ♥

      Διαγραφή
  3. Γεια στα χέρια σου κουκλάρα μου! Να κάτι πολύ εύκολο που σίγουρα η Μ. θα μπορούσε να φτιάξει! ;)
    Φιλιάααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε παιδί μου την κοπέλα ήσυχη! Δεν της αρέσει να μαγειρεύει, γιατί την πιέζεις?? :P

      Διαγραφή
    2. Καημό το έχω μια φορά να φάω κάτι από τα χεράκια της .... :'(

      Διαγραφή
    3. Πολλά ζητάς!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια ιδέα και από τη φωτογραφία φαίνεται λαχταριστή!!!
    Αυτές οι απλές ιδέες είναι τελικά οι καλύτερες! Μπράβο σου!
    Σε φιλώωω! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Rylieάκιιι σε ευχαριστώ πολύυυ!!
      Ναι, μου έλυσε τα χέρια, ήταν γρήγορο και πολύ νόστιμο! Ξεγέλασε τη λιγούρα μου! χαχα!
      Πολλά φιλάκιααα! Καλό σαββατοκύριακο!!!! ♥

      Διαγραφή
  5. αχαχαχαχαχα Ο τίτλος με τρόμαξε λίγο...αλλά τελικά το ποστ με τρόμαξε περισσότερο! Απ΄όλα αυτά τρώω μόνο τη γαλοπούλα :))) (εγώ κάνω κάτι άλλο... έχω πίτες ολικής... ψήνω ελαφρά μία μεγάλη ή δύο μικρές, με λίγη ντοματούλα τριμμένη, με μία φέτα γαλοπούλα και τρίμματα μοτσαρέλας - το μόνο τυρί που ανέχεται το στριμμένο μου εντεράκι- και ξεγελιέμαι...κάπως πρέπει να τη βγάλω κι εγώ...και δεν εννοώ από θέμα διαίτης γιατί έχω χάσει το δρόμο μου προ πολλού... εννοώ με τη μ@λ@κία που με δέρνει να μην μπορώ να βάλω στο στόμα μου οτιδήποτε που έχει λίπος...)
    Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστούλα μου!! Για τη δική σου περίπτωση, δεν ξέρω τι θα μπορούσα να σου προτείνω, μιας και είναι περιορισμένα τα όσα τρως... εμείς πίτες δεν τρώμε, δεν ξέρω γιατί, όσες φορές ξεγελάστηκα και αγόρασα έμειναν στο ντουλάπι μέχρι που χάλασαν..
      (εγώ αντί να παίρνω, χάνω... ανάποδη! χαχαχα)
      Πολλά γλυκά φιλάκιααα! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!! ♥

      Διαγραφή
  6. Τέλεια ιδέα! Να'σαι καλά κορίτσι μου, μου έλυσες τα χέρια! Πολύ εύκολο και φαίνεται πεντανόστιμο!! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή