5.9.15

♥ Brownie

Μερικές φορές που είμαι σε απραξία, σκέφτομαι όλα αυτά που κατά καιρούς έχει ζητήσει ο Αλέξανδρος, αλλά δεν είχα φτιάξει λόγω έλλειψης χρόνου.
Ίσως θυμάστε την εύκολη σοκολατόπιτα που σας είχα δείξει πριν αρκετούς μήνες, και την οποία ο Αλέξανδρος δεν είχε δοκιμάσει γιατί δεν ήταν σπίτι...
Έτσι, μιας και είχα λίγο χρόνο διαθέσιμο (και δεν είχα και τι άλλο να κάνω), αποφάσισα να φτιάξω brownie!!
Αυτοσχεδίασα αρκετά και η αλήθεια είναι ότι καρδιοχτυπούσα μέχρι να δω "τι πουλιά πιάσαμε" και αν θα ήταν καλό στη γεύση. Όμως τελικά, έσκιζε!
Τι χρειάστηκα:
  • 4 αυγά
  • 1 ποτήρι του νερού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 300 γραμμάρια σοκολάτα γάλακτος (δε βρήκα κουβερτούρα γάλακτος όπως ήθελα, επομένως πήρα κανονικές σοκολάτες γάλακτος γνωστής εταιρείας)
  • 200 γραμμάρια βούτυρο
  • 150 γραμμάρια ζάχαρη
  • 1 βανίλια
  • 1 χούφτα καρύδια χοντροκομμένα
  • 1 φακελάκι σταγόνες κουβερτούρα γάλακτος


Τι έκανα:
  • Έλιωσα σε μπεν μαρί το βούτυρο με τη σοκολάτα γάλακτος.
  • Σε ένα μπολ χτύπησα τα αυγά και έριξα το μείγμα βούτυρου-σοκολάτας καθώς και τη ζάχαρη, τη βανίλια, τις σταγόνες και τα καρύδια.
  • Σιγά-σιγά έριξα και το αλεύρι και ανακάτεψα με το σύρμα μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα.
  • Βουτύρωσα καλά το ταψάκι μου και άπλωσα το μείγμα.
  • Το έψησα σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για περίπου μισή ώρα.

Nastenka

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/9/15

    Τέλειο φαίνεται Αναστασία μου, θα το δοκιμάσω σίγουρα κάποια στιγμή!!!!! Πάντα υπέροχα πραγματάκια μας δείχνεις και σε ευχαριστούμε γι αυτό.
    Σε γλυκοφιλώ ομορφούλα μου!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ, καλή μου!
      Να είσαι καλά!
      Καλό σαββατοκύριακο!!! Πολλά φιλάκια!!! ♥

      Διαγραφή
  2. Βρίσκομαι στην τέταρτη μέρα διατροφής, της πρώτης εβδομάδας. Αντίο! Χαχαχα! Φαίνεται νόστιμο, το'χεις με τον αυτοσχεδιασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα θα σου πω: Είμαι σε διατροφή 2,5 μήνες! Αλλά επειδή δεν έχω και τι να κάνω, όλο κάτι φτιάχνω και ίσα που δοκιμάζω :/
      Καλή δύναμη Μαράκι μου!!! Πολλά γλυκά φιλιά!! Καλό σαββατοκύριακο!!! ♥

      Διαγραφή
  3. αχαχαχαχα! Άλλη μία ανάρτηση που δεν είναι για μένα! ☺
    Αφήνω φιλιά και την κάνω ελαφρά....♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε πετύχω κάποτε, δεν μπορεί! Κάτι θα φτιάξω που θα είναι και για εσένα!! Χαχαχαχα!
      Πολλά φιλάκια Αριστούλα μου! Καλό σαββατόβραδο!!!! ♥

      Διαγραφή
  4. Γεια στα χέρια σου Αναστασία!!! Φαίνεται πεντανόστιμο!!! Μας γλυκαίνεις με τις αναρτήσεις σου! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκούλα μου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Καλό σαββατόβραδο!!!!! ♥

      Διαγραφή
  5. Πω πω πω, μάνα μου! Με μια μπάλα παγωτό ή με σιρόπι σοκολάτα θα είναι όνειροοο........
    Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη βάζεις φωτιές Μαρθούλα μου, μη βάζεις φωτιές....
      Πολλά πολλά φιλάκιααα! ♥

      Διαγραφή
  6. Γεια στα χεράκια σου μικρη μου! Φαίνεται πολύ λαχταριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή