9.1.16

Να χαθώ στα βήματά σου...


Ευχές που θα σου δώσω αλλά δε θα τις μάθεις ποτέ...
γιατί ποτέ δε θα σου τις πω, κι ούτε ποτέ θα τις γράψω πουθενά.
Η αλήθεια δεν είναι αυτή που γνωρίζουν τα μάτια.
Αλήθεια είναι αυτή που γνωρίζει η καρδιά.
Αλήθεια είναι οι έντονοι χτύποι, οι βαριές και κοφτές ανάσες που κάνουν το στήθος μου να ανεβοκατεβαίνει.
Αλήθεια είναι όλα αυτά τα όνειρά μου που έτρεξαν κι ακούμπησαν επάνω σου.

Σ' αγαπώ λίγο περισσότερο σήμερα.





Αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή
Αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή

Να κρυφτώ μες στη σκιά σου
Να  χαθώ στα βήματά σου
Να χαθώ όπως δε μ’ έχασες ποτέ  σου, να χαθώ
Να κρυφτώ μες στη σκιά σου
για ν’  αγγίξω την καρδιά σου
Να κρυφτώ στους εφιάλτες σου σαν  ίσκιος, να κρυφτώ





16 σχόλια:

  1. Όποιον λόγο κι αν έχετε για να γιορτάσετε σήμερα, είναι όμορφο να υπάρχουν μέρες να μας κάνουν ακόμα περισσότερο να συνειδητοποιούμε πώς αισθανόμαστε. Πάντα τέτοια Αναστασάκι. Υπέροχο τραγούδι!

    Κι επίσης υπέροχο το Loin Du Froid Du Decembre! Με ταξιδεύει στα παιδικά μου χρόνια, σε ένα από τα αγαπημένα μου παιδικά, το "Αναστασία", όπου τραγουδιέται στα Ελληνικά και ακόμα και τώρα το θυμάμαι απ'έξω! Άσχετο!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούλα μου, δεν υπάρχει κάποιος λόγος για γιορτή, αν και ο έρωτας είναι από μόνος του μία καλή αφορμή για να γιορτάζεις κάθε μέρα!
      Το ξέρεις πως είναι το αγαπημένο μου παιδικό; Εξ ου και το ψευδώνυμο με το οποίο υπογράφω: τη μεγάλη δούκισσα Αναστασία τη φώναζαν χαϊδευτικά Νάστα και Ναστένκα!
      Φιλάκια πολλά καλή μου!

      Διαγραφή
  2. Α, να χαθείς πια! (Στα βήματά του, πάντα!)
    ;-)
    Πολύ όμορφη η αφιέρωση! Τυχερός ο αποδέκτης! (Γενικότερα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και αγαπησιάρικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, με έκανες και γέλασα βρε τρελούλα μου με την παρένθεση!
      Ευχαριστώώωωω!
      Πολλά γλυκά φιλάκια αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος9/1/16

    Εντάξει, έλιωσα!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ναστένκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή να έχεις αγαπημένη μου Αρτίστα!
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Με τι λεπτότητα παρουσίασες
    το προσωπικό σου "σ' αγαπώ"

    φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια Ελένη μου!
      Πολλά γλυκά φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  5. Αισθάνομαι τόση γαλήνη, τόση ευφορία... Πλημμυρισμένη από έρωτα... ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Θα 'ναι σα να μπαίνει η Άνοιξη" (και) σήμερα.. Φιλιά πολλά στη μικρή οικογένεια ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς, η Άνοιξη υπάρχει κάθε μέρα σε μια καρδιά που αγαπά, Πετρούλα μου!
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Κάθε μερα γιορτή να είναι για σένα και τους αγαπημενους σου φιλη μου και ναι..να χανεσαι στα βήματα της αγαπης..παντα ... ομορφα λογια και μουσική... να περνας όμορφα.. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκό σχόλιο Ρούλα μου! ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος13/1/16

    Το Midnight in Brussels κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί το καταφύγιο των ερωτευμένων!! Γιατί μπαίνεις εδώ και χάνεσαι στην χαρά του έρωτα, στην θετικότητα της ζωής, την ομορφιά της σκέψης!
    Πολλά γλυκά φιλιά και στους τρεις!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πόσο με συγκινείς, πολύ σε ευχαριστώ ομορφιά μου!
      Πολλά πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή