18.12.14

Κοτόπουλο με πορτοκάλι!




 Έχοντας βαρεθεί το κλασικό λεμονάτο κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, δοκίμασα κοτόπουλο με λαχανικά και... πορτοκάλι! Θα το λατρέψετε!


Τι χρειαζόμαστε:

♥ κοτόπουλο (εμείς προτιμάμε φιλέτο)
♥ πατάτες
♥ μανιτάρια (φρέσκα ή κονσέρβας)
♥ πιπεριές
♥ χυμό από 1 πορτοκάλι
♥ 2 κουταλιές της σούπας μουστάρδα
♥ 1 κουταλιά μέλι
♥ ρίγανη, αλάτι, κόκκινο πιπέρι
♥ ελαιόλαδο


Εκτέλεση:

  1. Καθαρίζουμε τα λαχανικά και τις πατάτες, και αφού τα κόψουμε, τα βάζουμε μαζί με το κοτόπουλο στη γάστρα.
  2. Ανακατεύουμε το χυμό του πορτοκαλιού με το λάδι, τη μουστάρδα και το μέλι και περιχύνουμε το κοτόπουλο, τις πατάτες και τα λαχανικά. Προσοχή, δε βάζουμε επιπλέον νερό. Προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι και τη ρίγανη.
  3. Τα ψήνουμε στους 150 βαθμούς για 2 ώρες και έπειτα άλλη μισή ώρα στους 200 (ένα τέταρτο για κάθε πλευρά του κοτόπουλου για να ξεροψηθεί).



Γίνεται πραγματικά λουκούμι!


Καλημέρα και... καλή επιτυχία!


Nastenka



16 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται Αναστασία μου θα το φτιάξω σίγουρα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλενά μου! Καλημέρααααααααα! :)))))

      Διαγραφή
  2. και μ αρεσει το πορτοκαλι πολυ σε κατι τετοιες συνταγες!
    καλημερα! φιιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νοστιμίζει πολύ! ;-)
      Καλό απόγευμααα, φιλάκια Κική μου!!

      Διαγραφή
  3. Το ξέρω, μου αρέσει ..επικροτώ!
    Μαρινάρισε το με τα υλικά από το βράδυ στο ψυγείο σε πήλινο σκεύος και θα με θυμηθείς!☺
    Μακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα! Θα το κάνω αυτό! Αμέ, αμέ!
      Φιλάκιαααα! Καλό απόγευμα!! :)))))

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος18/12/14

    Το σιχαίνομαι το πορτοκάλι οπότε την συνταγή σου δεν την τιμώ, αλλά την διάβασε η μαμά μου και μου είπε "πότε θα φύγεις να την φτιάξω;"; Κατάλαβες; Κατάλαβα να λες χαχαχα
    Πάντως μου αρέσεις μικρή μου ροζ μαγείρισσα όταν μας προτείνεις εναλλαγές.
    Έτσι για να χουμε και επιλογές ρε παιδί μου.
    Φιλί γλυκό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, κάτι θα ξέρει η μαμά όμως για να θέλει να το δοκιμάσει ;-) Κρίμα που δε σου αρέσει το πορτοκάλι, γιατί πραγματικά νομίζω ότι δίνει πολλή γεύση όπου πέφτει!
      Φιλάκια γλυκάαααα!!! :))))

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ το φτιάχνω έτσι κάποιες φορές! Μας αρέσει πολύ!
    Βέβαια, δεν προσθέτω μέλι... Την επόμενη φορά, θα βάλω και θα σου πω εντυπώσεις!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το γλυκίζει λιγάκι, καλό είναι... φαντάζομαι όχι μεγάλη διαφορά από το σκέτο!! ;-)
      Να είσαι καλά Γιάννα μου, πολλά φιλάκια!!! Καλό απόγευμα!!! :)))

      Διαγραφή
  6. Το λάτρεψα ήδη! Αλλά ζηλεύω κιόλας με την φωτογραφία που μας πέταξες κατάμουτρα! Αχαχα! Φιλιά πολλά πιτσούνια μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε διαβεβαιώ πως από γεύση σκίζει και θα το λατρέψεις και στην πράξη! ;-)
      Πολλά φιλάκια Πετρούλα μου! Καλό ξημέρωμα! :))))

      Διαγραφή
  7. Εγώ πειράζει που έχω μείνει απλά άφωνη, νιώθω τη γεύση και τη μυρωδιά ακόμα και από την φωτογραφία, την οποία κοιτάζω και μονολογώ "Ω Θεέ μου!";;;
    Τώρα που θα πάω σπίτι μου, θα ψήσω τη μαμά να τη δοκιμάσουμε γιατί πιστεύω με το πορτοκάλι είναι τέλεια για τις γιορτές!!!
    Γεια στα χέρια σου θα πω ξανά!
    Φιλάκιααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά το πορτοκάλι το θεωρούμε γιορτινό στις συνταγές, εε??
      Ναι καλέ, να την πείσεις (η δική μου δεν πείθεται με τίποτα btw...), είναι απίθανο!!
      Σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ!! Να'σαι καλά! Πολλά πολλά φιλάκιαααααα!!! :))))

      Διαγραφή
  8. Μιαμμμμ μετά τα Χριστούγεννα αυτά.... (κοντεύουμε!) Ο Αλέξανδρος όμως πρέπει να τρώει καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτόν τον προσέχω ιδιαιτέρως, χαχα! :)))))

      Διαγραφή