11.11.14

Μπιφτέκια με κουάκερ!



Είχα αρκετό καιρό να σας δώσω μία συνταγή που δοκίμασα και μου αρέσει. Πριν λίγες ημέρες λοιπόν έκανα την απόπειρα να φτιάξω μπιφτέκια αλλάζοντας όμως κάπως τα συστατικά από τα συνηθισμένα. 
Η βασική αλλαγή είναι πως αντί για φρυγανιές που έβαζα συνήθως, αποφάσισα να βάλω κουάκερ.
Αφορμή γι' αυτή την αλλαγή, στάθηκε ο μπαμπάς μου που μας έχει πείσει όλους για μία πιο υγιεινή διατροφή. :) 
Οι νιφάδες βρώμης αποτελούν μια εξαιρετική τροφή που δε θα πρέπει να λείπει από την καθημερινή διατροφή μας. Η βρώμη αποτελείται κυρίως από υδατάνθρακες, άρα είναι μια εξαιρετική πηγή ενέργειας για το σώμα μας. Περιέχει όμως και μικρή ποσότητα πρωτεΐνης, αλλά και καλών λιπαρών. Επίσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες με πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας. (πηγή

Πάμε να τη δούμε:



Τι θα χρειαστούμε:


♥ 1/2 κιλό κιμά
♥ 3-4 κουταλιές της σούπας νιφάδες βρώμης
♥ 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο στον τρίφτη
♥ 1 ντομάτα πολύ καλά τριμμένη
♥ ελαιόλαδο
♥ ρίγανη, αλάτι, πιπέρι
♥ 2 κουταλιές της σούπας ούζο
♥ δυόσμο και μαϊντανό ψιλοκομμένο


Στην πράξη, πλάθουμε τα μπιφτέκια και τα ψήνουμε στους 180 βαθμούς, ως συνήθως.

Ελπίζω να τα απολαύσετε!


Καλή σας μέρα!
Φιλάκια πολλάάάααααααααα!



Nastenka

11 σχόλια:

  1. Ελκυστικότατη η συνταγή! Φαντάζομαι, πεντανόστιμα θα βγαίνουν τα μπιφτεκάκια!
    Θα τη δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!
    Εύγε σ' εσένα αλλά και στον μπαμπά σου!

    Την καλημέρα και τα φιλιά μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι, ειδικά το ούζο είναι συνήθεια της γιαγιάς που έχω... κληρονομήσει! :)
      Είναι όντως πολύ γευστικά!
      Καλή σου μέρα και εσένα Ρούλα μου!!! Φιλάκιαααα! ♥

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι δεν βάζω ποτέ φρυγανιές ή ψωμί στα μπιφτέκια, αν και τώρα πια απέχω κιόλας από τα κόκκινα κρέατα, όσο μπορώ. Άσχετο, αλλά να σου πω κι εγώ μια συνταγή (για πρωινό) που έχω φάει κόλλημα τελευταίως; Αβοκάντο( που το σιχαινόμουν ως τώρα) κακάο και μέλι επάνω σε (ολικής αλέσεως) φρυγανιά! Δεν θες να ξέρεις! Καλημερούδια και φιλιά πιτσούνια μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, κι εγώ το σιχαίνομαι το κοκκινο κρέας αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς... Έχε χάρη η αναιμία που με δέρνει...
      Έλα! Είναι τόσο καλό?! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου αβοκάντο! Μόλις βρω θα αγοράσω!!!
      Καλημέρες πολλές Πέτρα μου!!! Φιλάκια πολλάαα!♥

      Διαγραφή
  3. Θα το πω στη μαμά μου.. εγώ θα περιμένω να μου τα ετοιμάσει! :Ρ
    Καλημέρααα, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχ τυχερή που είσαι! Έχω νοσταλγήσει τις εποχές που απλά περίμενα να γίνει το φαγητό...
      Πολλά γλυκά φιλάκιααααα Γιωτάκι μου! Καλή σου μέρα!!!♥

      Διαγραφή
  4. A, στα υπόψιν!
    Ευχαριστιούμε!
    Τα φιλιά μου κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Yes,yes, yes!
    Μη μου δίνεις σημασία...λατρεύω το κουάκερ. Πριν λίγο το έφαγα σε σούπα!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε λες;; Βασικά έχω να φτιάξω μπιφτιέκια κάτι αιώνες αλλά μου άρεσε η πρότασή σου! Σε φιλώ καλή μου. Να είστε καλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/11/14

    Είμαι συγκινημένη καλέ, δεν έχει τυρί. Σε αγαπώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή