20.11.14

♥ Μανιταρόσουπα!




Μιας και χειμώνιασε για τα καλά και έπιασαν τα κρύα, οι σούπες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κουζίνας όλων μας. Οι σούπες μου άρεσαν πολύ από όταν ήμουν πολύ μικρή, κοτόσουπες, χορτόσουπες κλπ. Τώρα που μεγάλωσα, μπορώ να φτιάχνω μόνη μου πειράζοντας τα υλικά και ανακαλύπτοντας νέες συνταγές.
Μα ακόμα κι αν κάποιος δεν αγαπάει τις σούπες, γίνεται να μην αγαπάει τα μανιτάρια; Ο ουρανίσκος μου τα αγαπάει τόσο πολύ, που μαγειρεύοντας τα βάζω οπουδήποτε θα ταιριάζουν με τα υπόλοιπα υλικά.
Αν και η προηγούμενη συνταγή που μοιράστηκα μαζί σας ήταν αρκετά πρόσφατα,  κατόπιν αιτήσεως (από μια ψυχή που αγαπώ, πολύ!) σήμερα θα σας παραδώσω άλλη μία, πολύ αγαπημένη που συνδυάζει και σούπα και μανιτάρια! Μα τι άλλο; Μανιταρόσουπα!


Τι χρειαζόμαστε:

♥ 15-20 μανιτάρια 
♥ 2 πατάτες μέτριες (όχι πολύ μεγάλες)
♥ 1 ψιλοκομμένο κρεμμύδι
♥ 1 κύβο λαχανικών
♥ 150 ml γάλα εβαπορέ
♥ 3 κουταλιές αλεύρι
♥ λάδι, αλάτι, πιπέρι
♥ λίγο φρέσκο μαϊντανό ψιλοκομμένο


Επί τω έργω:

♥ Αρχικά ξεφλουδίζουμε τις πατάτες και τις βάζουμε να βράσουν.
♥ Στη συνέχεια πλένουμε τα μανιτάρια. Αν έχετε επιλέξει φρέσκα μανιτάρια, τα κόβετε σε κομματάκια. Εγώ προτιμώ τα ολόκληρα μανιτάρια κονσέρβας, τα οποία είναι αρκετά μικρά και μου αρέσει να τα βάζω όπως είναι. Εσείς αν θέλετε, μπορείτε να τα κόψετε.
♥ Σε λίγο λάδι τσιγαρίζουμε τα μανιτάρια και το κρεμμύδι. Μετά από 2 λεπτά ρίχνουμε τις 3 κουταλιές αλεύρι. Ρίχνουμε περίπου 800 ml βραστό νερό, τον κύβο λαχανικών, αλάτι και πιπέρι.
♥ Χαμηλώνουμε την ένταση της φωτιάς και αφήνουμε να σιγοβράσει για μισή ώρα.
♥ Αφού περάσει η μισή ώρα, προσθέτουμε τις πατάτες θρυμματισμένες και το γάλα. Το αφήνουμε για άλλα 15 λεπτά.
♥ Αφού σερβίρουμε στα πιάτα, προσθέτουμε λίγο μαϊντανό από πάνω, ανάλογα με το πόσο προτιμάει ο καθένας.


Ο χρόνος ετοιμασίας είναι 1 ώρα περίπου και με τα δοσμένα υλικά βγάζει 2-3 πιάτα. Για μεγαλύτερη ποσότητα, αυξάνουμε τις δόσεις αναλόγως.





Hope you enjoy!!!




Nastenka



25 σχόλια:

  1. καλε πεινασα τωρα! :)
    καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, σου ανοίγει την όρεξη!
      Φιλάκιααααα ♥

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος20/11/14

    Ω! Ενδιαφέρουσα πρόταση! Βλέπεις, αγαπώ τα μανιτάρια σε όλες τους τις εκδοχές!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι φοβερή τροφή τα μανιτάρια, νόστιμα και σχεδόν χωρίς καθόλου θερμίδες!!
      πολλά φιλάκιαααα Αθηνά!! Καλό βράδυ!♥

      Διαγραφή
  3. Τι κρίμα, προχθές είχα φρέσκα μανιτάρια και δεν ήξερα πως να τα κάνω, τελικά τα έκανα με ρύζι. Την επόμενη φορά θα τιμήσω την συνταγή σου Αναστασία μου! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα μανιτάρια, καθώς και οι σούπες! Να ΄σαι καλά κοριτσάκι, πολλά φιλάκια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το ριζότο είναι πολύ ωραίο όμως!! Είναι πενατνόστιμη η σουπίτσα αυτή, να τη δοκιμάσεις, ναι! :))))
      Πολλά γλυκά φιλάκιααα Ειρήνη μου! Καλό βράδυ!♥

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τα μανιτάρια και έχω ν αφάω μανιταρόσουπα από...φοιτήτρια!
    Λέω να τη φτιάξω!
    Μάκια♥

    μιλ μερσί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ ! Με το γάλα θα έχω θέμα :(

      Διαγραφή
    2. Ε δε χάλασε κι ο κόσμος να μη βάλεις καθόλου γάλα, Αριστέα, πιστεύω θα είναι το ίδιο καλή! ;-)
      Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  5. Α!!!
    Πάρα πολύ ωραία και εγώ τρελαίνομαι για σούπες, τρελαίνομαι για μανιτάρια, θα την φτιάξω οπωσδήποτε!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου αρέσει σίγουρα Έλενα! Να τη δοκιμάσεις! ;-)
      Καλό βραδάκι! Φιλάκια πολλάάαααα! ♥

      Διαγραφή
  6. πεινασα...
    την επομενη φορα που θα την φτιαξεις, θελω φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ, έγινεεεεε!
      Πολλά φιλάκιααααα Resignation!!♥

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος20/11/14

    Μα πάντα να βρίσκω ένα γάλα μπροστά μου; Τι κατάρα και αυτή...
    Φιλί και καρδούλα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη βάζεις καθόλου! Θα είναι μια χαρά και χωρίς! ;-)
      Φιλάκιααααααα! Και καρδούλα κι από εμένα! ♥

      Διαγραφή
  8. Κρύο.. καιρός ν' αρχίσω να τρώω για δύο!
    Μ' αρέσουν και τα μανιτάριααα....:Ρ
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, όλοι για δύο τρώμε, μην ανησυχείς κοριτσάκι μου!
      Πολλά πολλά φιλάκιαααα! Καλό βράδυ να έχεις!!!♥

      Διαγραφή
  9. Αν και μου αρέσουν τα μανιτάρια αλλά σε σούπες δεν τα πολύ τρώω, λέω να την δοκιμάσω!!!
    Α, τέλια η νέα εμφάνιση του blog!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γούστα είναι αυτά Μαράκι μου! Είναι πολύ νόστιμη αυτή η σούπα, είμαι βέβαιη πως θα σου αρέσει! ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου αρέσει αυτή η νέα αλλαγή! :))))
      Καλό βραδάκι! Φιλάκιαααα! ♥

      Διαγραφή
  10. Ααααα κι εγώ την έχω κάνει αυτή τη συνταγή! Και μάλιστα φτιάχνω και την παραλλαγή της με φιδέ. Μιαμ μιαμ!!!!! Κοριτσάκι να προσέχεις το βράδυ που γυρνάς από τη σοχλή εντάξει; Κι εγώ αγριεύομαι κομματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φανταστώ με φιδέ αλλά χωρίς πατάτα; Πρέπει να είναι πολύ καλό!!! ;-)
      Ναι, η αλήθεια είναι πως είναι πολύ ερημικά και σκοτεινά... Να προσέχεις κι εσύ!!
      Φιλάκια πολλά Χριστινάκι μου!! Να είσαι καλά!! :))))) ♥

      Διαγραφή
  11. Το αντίθετο της Μαφάλντας είμαι, στο θέμα της σούπας!!! :
    Μου αρέσουν πολύ, όπως και σ' εσένα!
    Κι η συνταγή σου και αυτή τη φορά φαίνεται υπέροχη! Τρελαίνομαι για μανιτάρια, άρα... στα "προσεχώς" (και γρήγορα) η παρασκευή της εν λόγω σούπας!

    Φιλάκια πολλά, καλό βράδυ! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να την ευχαριστηθείς, Ρούλα μου, γιατί είναι πράγματι πολύ νόστιμη! :))))
      Πολλά πολλά φιλάκια!! Να περνάς όμορφα!♥♥

      Διαγραφή
  12. Διάβασα τη συνταγή χθες το πρωί και από τότε την έχω στο μυαλό μου!!! Εννοείται πως θα τη δοκιμάσω γιατί τρελαίνομαι για μανιτάρια και δεν είχα ποτέ σκεφτεί πως θα μπορούσα να τα φτιάξω σούπα (τις οποίες επίσης υπεραγαπώ τώρα το χειμώνα)!!!
    Φιλάκια πολλάαα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπωσδήποτε να δοκιμάσεις! Είναι τέλεια!! Θα σ' αρέσει πολύ! :))))
      Γλυκά φιλιάάάααααααα, καλό βραδάκι να έχεις!♥♥♥

      Διαγραφή