19.10.15

Η πρώτη του προσπάθεια



Το γεγονός ότι ο Mr Perfect δεν ήξερε να φτιάχνει ούτε μακαρόνια... ούτε να βράζει αυγά... ούτε τίποτα απολύτως εκτός από τοστ βεβαίως βεβαίως, με έκανε να εκπλαγώ ευχάριστα την πρώτη φορά που μου είπε πως ήθελε να δοκιμάσει την τύχη του στην κουζίνα.
Θα περίμενε κανένας να φτιάξει κάτι απλό, όμως αυτό που μου ζήτησε να του πω ήταν ζύμη για κρέπες. Φυσικά του είπα τα απαραίτητα υλικά, και φυσικά περίμενα ότι θα αποτύχει παταγωδώς (όλοι αυτό θα περίμεναν, ας μη γελιόμαστε!), αλλά δεν τον αποθάρρυνα μιας και είχε τόσο καλή διάθεση.
Το αποτέλεσμα ήταν κάτι που δεν περίμενα με τί-πο-τα και που σίγουρα δε θα περιμένατε ούτε εσείς.
Καθώς έφτιαξε τη ζύμη για τις κρέπες, έβαλε σοκολάτα (μερέντα) και λευκή σοκολάτα, είχε την εξαιρετική ιδέα να χρησιμοποιήσει μπισκότα γεμιστά με γεύση μπανάνα, τα οποία θρυμμάτισε. Κατ' αυτόν τον τρόπο, οι κρέπες μας είχαν δύο ειδών σοκολάτες, τριμμένο μπισκότο αλλά και γεύση μπανάνας.

Θέλω να επισημάνω ότι τη συνταγή για τη ζύμη, μου την είχε δώσει η φίλη μου η Rylie, και την ευχαριστώ πάάαααρα πολύ! 

Υλικά (για 3-4 κρέπες)

Για τη ζύμη:
  • 1 αυγό
  • 1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κούπα γάλα


Για τη γέμιση:
  • Μερέντα
  • Μερικά κομμάτια λευκής κουβερτούρας, τα οποία έχουμε λιώσουμε σε μπεν μαρί
  • 2 μπισκότα γεμιστά με γεύση μπανάνα που έχουμε θρυμματίσει με τα χέρια μας



Στην πράξη:

  1. Χτυπάμε το αυγό, μαζί με το αλεύρι και το γάλα πολύ καλά.
  2. Σε ένα τηγάνι βάζουμε αν θέλουμε μια κουταλίτσα βούτυρο να κάψει.
  3. Μόλις η φωτιά έχει δυναμώσει, με μια κουτάλα ρίχνουμε λίγο από το μείγμα και γυρνάμε γρήγορα το τηγάνι ώστε το μείγμα να απλωθεί σε όλη την επιφάνεια του τηγανιού.
  4. Μόλις ψηθεί καλά από κάτω, γυρίζουμε την κρέπα κι από την άλλη πλευρά.
  5. Κάνουμε αυτή τη διαδικασία μέχρι να τελειώσει το μείγμα μας.
  6. Στη συνέχεια γεμίζουμε τις κρέπες με τις σοκολάτες και τα θρυμματισμένα μπισκότα.






Η φωτογραφία φυσικά και είναι μια βιαστική και πολύ κακή λήψη, μιας και... δεν κρατιόμουν! 




Καλημέρα και καλή εβδομάδα!




Nastenka


43 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/10/15

    Τι κακή λήψη; Τέλεια φαίνεται, σε κάνει να θες να μπεις στην οθόνη να αρπάξεις λίγο. Ακόμα κι εγώ που πρακτικά δεν τις τρώω, φαντάζομαι για κάποιον που αρέσκεται να τρώει κρέπες φαίνεται ακόμα πιο λαχταριστή.
    Την συνταγή την κράτησα γιατί είναι εύκολη και τρέλαινομαι για εύκολες συνταγές που είναι και γρήγορες και δεν απαιτούν να κάθεσαι με τις ώρες στην κουζίνα.
    Σας γλυκοφιλώ μικροί μου chef :) :)
    Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η συνταγή είναι απλούστατη και πολύ εύκολη για κάποιον να τη θυμάται! Πάντως δεν ξέρω αν το λες για να μη νιώθω άσχημα, γιατί τράβηξα τη φωτογραφία όπως να'ναι (δεν ήθελα να δαγκώσω και να φωτογραφήσω μετά και να φαίνεται μια μασέλα στη φωτογραφία, αχαχαχαχ), όμως από γεύση ήταν εξαιρετική!!
      Καλή εβδομάδα γλυκούλα μου!! Πολλά φιλάκιααα! ♥

      Διαγραφή
    2. Καλή εβδομάδα Μαρινάκι!! Από εμφάνιση δεν ήταν και τέεεελειες, από γεύση όμως σίγουρα ήταν άπαιχτες!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω που τον αποκαλείς κύριο τέλειο!!! αχαχαχα!
    Να σου πω; Γίνεται να βάλω μαύρο αλεύρι;;;;;;;; (τον χαβά μου εγώ...πότε θα με κυνηγήσεις!)
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα αγαπάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ελάττωμα είχε: δεν ήξερε να μαγειρεύει! Τώρα το ξεπέρασε κι αυτό! Ε, τι να πεις από εκεί κι έπειτα? αχαχαχα!
      Δε θα σε κυνηγήσω καθόλου, ίσα ίσα, φαντάζομαι πως και με μαύρο αλεύρι θα γίνει η δουλειά και θα βγουν ωραιότατες οι κρέπες σου! ;)
      Φιλάκια πολλά Αριστούλα μου! Καλή εβδομάδααα! ♥

      Διαγραφή
    2. Τώρα το τέλειος βέβαια είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα! Σίγουρα θα έχω και haters! Χαχαχα!
      Καλή εβδομάδα Αριστέα!

      Διαγραφή
  3. Α, να μου κάνεις τη χάρη: Εγώ δεν περίμενα πως θα αποτύχει! Και ξέρεις γιατί? Επειδή στο ζήτησε από μόνος του! Αν τον ζάλιζες εσύ να σου φτιάξει κάτι, τότε θα το έκανε με βαριά καρδιά και ίσως τότε το αποτέλεσμα θα ήταν... ε, χμμμ, όχι και τόσο καλό!!! ;-)
    Η φωτογραφία πάντως, δεν αδικεί καθόλου την κρεπούλα! Μια χαρά λαχταριστή-λαχταριστή φαίνεται!!!
    Φιλιά πολλά, αστεράκια μου! Να έχετε μια ολόγλυκη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ποτέ μα ποτέ δεν του έχω πει να φτιάξει κάτι! Μόνος του αποφάσισε να δοκιμάσει και έχει εξελιχθεί σε μεγάλο ταλέντο! Τώρα δεν τον σταματάμε! Αυτό και αν είναι επίτευγμα!
      Πάντως εγώ στις πρώτες μου προσπάθειες τα έκανα θάλασσα :P γι' αυτό περίμενα το ανάλογο κι από εκείνον..
      Καλή εβδομάδα Γιαννούλα μου! Πολλά πολλά φιλάκιαααα!! ♥

      Διαγραφή
    2. Και πού να ήξερες Γιάννα τι ανέκδοτα είχα κάνει όταν ήμουν μόνος στις Βρυξέλλες! Η αποτυχία είναι μικρή λέξη για να περιγράψει τα αποτελέσματά μου, χαχαχα!

      Διαγραφή
  4. Πολυτάλαντος! Τα λέω εγώ και δε με ακούει!! Αν είναι δυνατόν να μην τα κατάφερνε! Εντάξει δεν ήξερε το παιδί να μαγειρεύει, αλλά τώρα που έμαθε θα συναγωνίζεστε μου φαίνεται!!!! ;-)
    Τι μου κάνετε, τι μου κάνετε, τρελαίνομαι για γλυκές κρέπες........
    (κι επειδή το χρωστάω σε κάποιον, πρέπει να το γράψω για να βγάλω το άχτι μου: Μόνο ο δικός μου δεν κάνει απολύτως τίποτα!! - μην τα θυμηθώ τώρα και συγχυστώ :P)
    Φιλάκιααα!!!!!!! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη λες πολλά εσύ και μην γκρινιάζεις!! :ρ

      Διαγραφή
    2. Άσε με παιδί μου να εκφραστώ ελεύθερα! γιατί με φιμώνεις δηλαδή??? ;ρ

      Διαγραφή
    3. Κάνε ό,τι θες, έτσι κι αλλιώς αυτό κάνεις πάντα :ρ

      Διαγραφή
    4. Τι γίνεται εδώ παιδιά? Σας επαναφέρω στην τάξη! :P

      Διαγραφή
  5. Μωρέ, άμα θέλουνε (από μόνοι τους) οι άντρες κάνουν θαύματα ακόμα και στην κουζίνα. Εντάξει παιδιά, την σημειώνω την συνταγή και με την πρώτη ευκαιρία φτιάχνω κρέπες. Αυτό τον καιρό, με την κόρη της Φίλης μο φτιάχνουμε cupcakes.
    Καλή εβδομάδααααααα!!! ღღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε, Μαρίαααα πού πας; Ανάβεις φωτιές καλά καλά και μην την είδατε;; Συνταγή για cupcakes παρακαλώώωωωω!! :D

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου, όταν θέλουν τα κάνουν όλα τέλεια! Κράτα τη συνταγή, είναι πολύ απλή και γρήγορη!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!♥
      (μη μου λες για cupcakes , έχω ειλικρινή αδυναμίαααα)

      Διαγραφή
  6. Η τύχη του πρωτάρη που λένε! Χαχα! Ρε σεις, μου τρέχουν τα σάλια. Δλδ όταν μάθει να μαγειρεύει ο Αλέξανδρος, τι θα φτιάχνει; Παπάδες; Αχαχα! Φιλιά πολλά πιτσούνια μου και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκείνη την ημέρα ήμουν, ομολογουμένως, πάρα πολύ χαρούμενος, ίσως και γι' αυτό να πέτυχε! Είχα πολύ θετική ενέργεια!
      Καλή εβδομάδααα Πέτρα! :)))

      Διαγραφή
    2. Όσα έχει φτιάξει πάντως μέχρι τώρα... δεν παίζονται, Πέτρα! Μπορεί πράγματι επειδή τα φτιάχνει με καλή διάθεση να πετυχαίνουν, τι να πω, έχω μείνει άφωνη!
      Πολλά φιλιάάάαααα!! ♥

      Διαγραφή
  7. Τις θυμάμαι αυτές τις κρέπες!!! Είπαμε, αν η δασκάλα είναι καλή δε μένει παρά και ο μαθητής να είναι καλός!!!
    Μας ανοίξατε την όρεξη πάλι! Φιλάκιαααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δε θα είχε φτιαχτεί εάν εσύ πρωτίστως δεν είχες δώσει την πανεύκολη συνταγή σου για τη ζύμη!! ;)
      Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
    2. Η αλήθεια να λέγεται, έχει πάρει από εμένα αυτό το παιδί, όλα τέλεια τα φτιάχνει! Χαχαχα!
      Ευχαριστούμε πολύύυυυ για τη συνταγή!!! Χωρίς εσένα δε θα είχε δοκιμάσει!!!
      Φιλάκιααααα πολλά!! ♥

      Διαγραφή
  8. Καλή μου φίλη, μπράβο στον κ. Perfect που καταφέρνει τέτοια θαύματα. Να είσαι σίγουρη πως αν δοκίμαζα αντί για κρέπες μπορεί να έβγαζα κανένα πιλάφι.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλουμε, όλα μπορούμε να τα καταφέρουμε! ;-)
      Καλό απόγευμα Ντένη!

      Διαγραφή
    2. Ό,τι φτιάχνει κανείς με καλή διάθεση, βγαίνει καλό και είναι καλοδεχούμενο!! Εμένα το πιλάφι μου αρέσει πολύ πάντως!
      Φιλιάάαα πολλά Ντένη! Καλό απόγευμα! :))))

      Διαγραφή
  9. και πανω που ειπα να προσπαθησω να κανω διαιτα τσουπ αυτο
    ε οχι
    χαχαχα

    καλημερα αγαπημενα μου παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία κρέπα ποτέ δεν έκανε κακό σε κανέναν, Κική! ;) Δοκίμασε ελεύθερα!
      Καλό απόγευμαααα!

      Διαγραφή
    2. Άσε Κική, κι εγώ τα ίδια, από αναβολή σε αναβολή το πάω, χαχαχα!
      Καλό απόγευμα! Φιλάκια πολλάάάαα! :)))

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος20/10/15

    Πω πω! Χτυπήσατε ευαίσθητο σημείο τώρα με τη Μερέντα! Αλλά, προς το παρόν, θα αντισταθώ και δεν θα κλέψω τη συνταγή!
    Εύγε στον πολυτάλαντο Αλέξανδρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως η συνταγή εδώ θα είναι και θα μπορείς να ρίξεις μια ματιά οποιαδήποτε στιγμή σου έρθει όρεξη για μια κρέπα! ;)
      Ευχαριστώ πολύ Άννα! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ Άννα! Η μερέντα είναι μεγάλη αμαρτία, άσε, άσε! Δεν αγοράζω ξανά!
      Καλό απόγευμααα! Φιλάκια πολλά!! ♥

      Διαγραφή
  11. Μμμμμιαμ!!!
    μόνο αν εξαιρέσεις την μπανάνα και ότι μπορεί να θυμίζει μπανάνα σε γλυκό,χτύπησες φλέβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάλε την μπανάνα και βάλε ό,τι θες, πραγματικά φρούτα, ή ακόμα κάνε την αλμυρή! Η ζύμη αυτή είναι πανεύκολη και για κάθε γούστο! ;)
      Καλή επιτυχία!! ;)

      Διαγραφή
    2. Κάνε αλμυρές! Είναι όνειρο, επίσης! Δεν περιγράφω άλλο... μόνο μία δοκιμή θα σε πείσει!! ;-)
      Καλό απόγευμα Νικολετάκι! Πολλά φιλάκιααα! ♥

      Διαγραφή
  12. Ναι, ναι πολύ κακή λήψη!Τόσο που μου άνοιξες την όρεξη να παω μια βόλτα από την κρεπερί:ρ Πάντως φαίνεται σχετικά εύκολη συνταγή!Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνταγή είναι πανεύκολη και στην πράξη, αλλά και μνημονικά! Δε θα σε απογοητεύσει, σ' το εγγυώμαι!!
      Ευχαριστώ πολύύύυυυυυυ! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. Δε θα δυσκολευτείς καθόλου, αν το πάρεις απόφαση να φτιάξεις μερικές! ;-)
      Εκ μέρους του Αλέξανδρου σε ευχαριστώ κι εγώ!!! ^_^
      Πολλά φιλιαάάαα! Καλό απόγευμααα! ♥

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα.
    Τι όμορφη σελίδα!!!!!!!! Και η πρώτη μου επίσκεψη σε γλυκό φτιαγμένο από αρσενικό;;;; Ε..αυτό θα πει τύχη.
    Πάντως οι καλύτεροι σεφ είναι άντρες, να το ξέρετε!
    Παίρνω τη συνταγή ....σκουπίζω και τα σάλια μου που τρέχουν και σας καλημερίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Άννα! Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια! :)))
      Ήταν η πρώτη μου δοκιμή στην κουζίνα, όσο είμαι πλέον ξανά στο σπίτι, και ευτυχώς πέτυχε. Όταν βρισκόμουν Βρυξέλλες για κάμποσους μήνες, έκανα τη μία αποτυχία μετά την άλλη!
      Καλό απόγευμαααα!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Άννα! :) Σε ευχαριστούμε πολύ, χαίρομαι που σου αρέσει η γωνίτσα μας!
      Καλή διάθεση να υπάρχει και όλα βγαίνουν πολύ νόστιμα, ωστόσο κι εγώ εξεπλάγην ευχάριστα με το αποτέλεσμα!
      Πολλά φιλάκια!!!! ♥

      Διαγραφή
  14. Όνομα και πράγμα Mr perfect! Ελπίζω να ξανά επιχειρήσει να σε γλυκανει με την ίδια επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου! Καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτάκι μας!
      Φιλιά πολλά! Καλό βράδυ! :)))

      Διαγραφή