19.8.15

Για τη μαμά! #1

Φέτος στη γιορτή της μαμάς μου, εκτός από το δώρο που της αγόρασα, ήθελα να τη βοηθήσω με όποιον άλλον τρόπο μπορούσα. Κι αυτό γιατί τέτοια μέρα, πάντα το μεσημέρι έχουμε τραπέζι στις γιαγιάδες, και το απόγευμα έρχονται συγγενείς και φίλοι για να ευχηθούν, και όσοι έρχονται αργότερα το βράδυ έχουν το προνόμιο να μείνουν μαζί μας στο τραπέζι.
Παρ' ότι η μαμά μου είναι πολύ προκομμένη και όλα τα προλαβαίνει (ως δια μαγείας!) και πολύ καλή μαγείρισσα -βεβαίως βεβαίως-, ήθελα να κάνω κι εγώ κάτι για να την ξελαφρώσω, μιας και μπορώ πλέον να λέω με πολύ καμάρι πως ξέρω να μαγειρεύω και τα καταφέρνω!
Έτσι, έφτιαξα μια εύκολη αλμυρή τάρτα, κάνοντας πειράματα στην πραγματικότητα, γιατί δεν είχα στη διάθεσή μου και πολλά υλικά.



Τι χρειάστηκα:


Για τη ζύμη:

 125 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
 250 γρ. αλεύρι
 τον  κρόκο από ένα αυγό
50 γρ. γάλα
 λίγο αλάτι

Για τη γέμιση:

 4-5 μελιτζάνες κομμένες σε κύβους
 1-2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
 1/2 πακέτο τεμαχισμένα μανιτάρια
 1 κουτί κονκασέ ντομάτα
250-300 γρ. τριμμένη φέτα
200 γρ. μοτσαρέλα
1 αυγό
λίγο ελαιόλαδο για το τσιγάρισμα
λίγο γάλα


Τι έκανα:


Αρχικά "ζύμωσα" όλα τα υλικά για τη ζύμη μαζί στο μίξερ, ώστε να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα και το άφησα στο ψυγείο για μια ώρα, καλυμμένο με μια μεμβράνη.

Στο μεταξύ, τσιγάρισα σε λίγο ελαιόλαδο τις μελιτζάνες, τα μανιτάρια, το σκόρδο και την ντομάτα μέχρι να βγάλουν τα υγρά τους.
Τα ανακάτεψα μαζί με τα υπόλοιπα υλικά της γέμισης, εκτός από το γάλα.
 Βουτύρωσα την ταρτιέρα κι, αφού η ζύμη έμεινε μία ώρα στο ψυγείο, την άνοιξα με τα δάχτυλά μου και της έδωσα σχήμα στην ταρτιέρα, αφαιρώντας όσα κομμάτια περίσσεψαν.
 Έβαλα από πάνω μια λαδόκολλα και έριξα μερικά ρεβύθια (κανονικά ρίχνουν φασόλια, αλλά δεν είχα) και τα έβαλα στο φούρνο για 15 λεπτά περίπου, στους 180 βαθμούς Κελσίου. Αυτό το κάνουμε για να μη φουσκώσει πολύ η τάρτα.
 Τα έβγαλα από το φούρνο, αφαίρεσα τη λαδόκολλα και τα ρεβύθια και γέμισα την τάρτα με τη γέμιση που είχα ετοιμάσει προηγουμένως, ρίχνοντας και λίγο γάλα από πάνω.
♥ Έψησα την τάρτα στους 180 βαθμούς για 25 λεπτά περίπου.

 







Nastenka


8 σχόλια:

  1. Δε χρειάζεται καν να αναρωτηθώ: Θα την έβγαλες ασπροπρόσωπη τη μανούλα!!!!
    'Γεια στα χεράκια σου, κορίτσι μου!

    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα! Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα αν έδεναν τα υλικά μεταξύ τους, όμως βγήκε πολύ καλό τελικά!
      Φιλάκια πολλάάααα! ♥

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη φαίνεται!!! Τρελαίνομαι για μελιτζάνες!!! Βγάλε ένα πιάτο και για εμένα παρακαλώ!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανά απόγευμα αν δε βαριέσαι, έλα από το σπίτι!! ♥

      Διαγραφή
  3. Όλα όσα φτιάχνεις, κοριτσάκι μου, είναι εξαιρετικά! Την ευχαριστηθήκαμε όλοι! Μπράβο! Γεια στα χέρια σου!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω μελιτζάνες! Απίθανη η τάρτα! Θα πω στη μαμά μου να φτιάξει κι εκείνη! Γεια στα χέρια σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριαλένα μου :) Δοκίμασέ την και πες μου απόψεις!!
      Φιλιάάααα

      Διαγραφή