20.8.15

Για τη μαμά! #2

Η μικρή μου βοήθεια για τη γιορτή της μανούλας μου, δεν έμεινε στην τάρτα που έδειξα εχθές. Έφτιαξα και ένα παγωτάκι, εύκολο και πολύ γρήγορο.


Τι χρειάστηκα:

 1 κουτί φυτική σαντιγύ
 1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
1/2 κούπα γάλα εβαπορέ
1 βανίλια
σιρόπι φράουλας (εσείς μπορείτε να βάλετε ό,τι άλλο γαρνίρισμα θέλετε, αμύγδαλο, σοκολάτα, μπισκότο τριμμένο κ.ο.κ.)

Τι έκανα:

Χτύπησα στο μίξερ τη σαντιγύ με τη βανίλια μέχρι να σφίξει.
Πρόσθεσα το εβαπορέ και το ζαχαρούχο και συνέχισα να τα χτυπάω.
 Αφού έβαλα το μείγμα στο μπολ, έριξα το σιρόπι φράουλας ώστε να πάει παντού.
 Το άφησα στο ψυγείο όλη νύχτα... και έτοιμο!


* Το σιρόπι φράουλας που χρησιμοποίησα ήταν από το γλυκό του κουταλιού που είχα δείξει εδώ.


πριν την ψύξη! ;)





Nastenka


12 σχόλια:

  1. Καλέ αυτό ήταν σαν αγοραστό! Πολύ νόστιμο! Εύγε! Ό,τι φτιάχνεις είναι πάντα τέλειο!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάν ρε παιδί μου! Τα φτιάχνεις που τα φτιάχνεις, στείλε τίποτα και προς τα εδώ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Λάθος! Εσύ έλα προς τα εδώ! Μην τα θες και όλα έτοιμα! Να έρθεις, να μου κάνεις και παρέα καμιά μέρα! ;) ♥

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο σε αυτό, είμαι ασυγχώρητος! Θα έρθω ένα απόγευμα, σοβαρά τώρα! :)

      Διαγραφή
    3. :))))))))) ♥ ♥ ♥

      Διαγραφή
  3. Ax, αυτό το είχα φτιάξει κι εγώ πριν χρόνια και όντως είναι πεντανόστιμο!
    Και το ακόμα καλύτερο είναι πως δέχεται πολλές παρεμβάσεις ανάλογα με το γούστο του καθενός!
    Στη φωτογραφία σου πάντως φαίνεται... κόλαση!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι, αυτό ακριβώς! Η βάση είναι τέλεια!! Από εκεί και πέρα, ο καθένας βάζει ό,τι θέλει!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννα!!! Πολλά φιλάκιααα!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Τέλειοοοοοο! Πρέπει να το φτιάξω οπωσδήποτε! Μπράβο Αναστασία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία είναι πολύ γρήγορο, εύκολο και οικονομικό!! Θα το λατρέψεις!! ;)
      Σε ευχαριστώ πολύύύυυ!!! Γλυκά φιλάκιααα!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  5. Πω πω πω τι μας κάνεις! Φαίνεται υπέροχο! Και σπιτικό σιρόπι φράουλας! Τι άλλο καλύτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή