22.12.15

Χριστουγεννιάτικα μπισκότα


Όχι, δεν τρελάθηκα (ακόμα). Μπορεί να συμβαίνουν τεράστιες αλλαγές στη ζωή μας, αλλά πλησιάζουν οι γιορτές και δε σας έχω δείξει τι έφτιαξα, προ αλλαγών. Διότι έφτιαξα και μετά αλλαγών, τα οποία ελπίζω να δείξω τις επόμενες ημέρες.
Το είχα καημό να φτιάξω χριστουγεννιάτικα μπισκότα, γιατί ξερω πόσο αρέσουν στον Αλέξανδρο. Όμως επειδή μόνη μου φοβόμουν πως δε θα τα πετύχαινα, έτρεξα και ζήτησα βοήθεια στη γιαγιάκα μου για σίγουρα αποτελέσματα!!

Η συνταγή είναι αυτή εδώ
Στα τελευταία που φτιάχναμε όμως, αποφασίσαμε να βάλουμε και λίγο ψιλοτριμμένο φουντούκι.

Τα μπισκοτάκια μας:










Φιλιά πολλά!



Nastenka



24 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσεις Κική μου, καλές γιορτές με υγεία! Να ξεκουραστείς και να ανανεωθείς!!
      Πολλά φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  2. Καλοφάγωτα αν δεν τα τελειώσατε!
    Νομίζω ότι θα είναι οι γούτσου γούτσου γιορτές για σας ε;
    Γιατί όλα πήγαν καλά!
    Και δεν ξέρεις πόσο χάρηκα για τις αλλαγές σας!
    Με το καλό και στο σπίτι σας!
    Φιλάκια καρδιάς!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου εγώ δε δοκίμασα καθόλου, γιατί δεν τρώω πλέον γλυκά... Όλα αυτά είναι προς κατανάλωση του Αλέξανδρου, και για όποιον άλλο μας επισκεφτεί, χαχα! :)
      Αμήν, ευχαριστούμε πολύ πολύ! Να είσαι καλά Αριστάκι μου!
      Πολλά γλυκά φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  3. Χάρμα φαίνονται τα μπισκοτάκια!!!
    Ζείτε μες τη γλύκα με λίγα λόγια! (Γενικότερα!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά σε όλα μου τα παιδάκια!
    Καλές γιορτές, αστέρια μου! Με υγεία και πολλά γέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, έτσι, μέσα στη γλύκα να είναι και η δική σου ζωή Γιάννα μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  4. Να χαρείτε την ευχάριστη αλλαγή της ζωής σας και να περάσετε υπέροχες γιορτές!
    Τα μπισκοτάκια φαίνονται πολύ νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου! Να περάσεις και εσύ πολύ όμορφες γιορτές με τους δικούς σου!
      Φιλάκιαααα! ♥

      Διαγραφή
  5. Μπισκοτάκιααα παντού!! Ζηλεύωωωω!
    Γεια στα χεράκια σου και εύγε και στη γιαγιά βεβαίως!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνονται υπέροχα!!!!
    Καλά Χριστούγεννα Αναστασάκι μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ωραιοζηλίτσα μου! Καλά Χριστούγεννα να έχεις κι εσύ!!! ♥

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος22/12/15

    Καλέ τι όμορφα μπισκότα είναι αυτά! Είδα και τη συνταγή και από ότι καταλαβαίνω πρέπει να είναι πολύ νόστιμα!
    Τυχερός ο Αλέξανδρος που έχει κάποια να του φτιάχνει μπισκότα!
    Και του χρόνου να είσαι καλά και να του ξαναφτιάξεις!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, για το νόστιμα δεν ξέρω, γιατί δεν έχω δοκιμάσει. Αλλά σίγουρα ήταν πολύ εύκολα και μοσχοβολιστά! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Κι εσύ να είσαι καλά και καλές γιορτές να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  8. μμμμ...! Μοσχοβόλησε ο τόπος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τις μανούλες που ασχολούνται με όλα!! Τι γλυκό πλάσμα που είσαι !!! Πόσο όμορφα θα περάσετε φέτος με το μωράκι σας !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Νικόλ μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Εύχομαι πράγματι να είναι όμορφες οι γιορτές για όλο τον κόσμο!!!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  10. Τα πιο νόστιμα μπισκότα της ζωής σας, είναι αυτά σίγουρα! Φιλιά πολλά σε...❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχι, για τον Αλέξανδρο, σίγουρα, γιατί έχει φάει αρκετά!! ;-)
      Πολύ πολύ σε ευχαριστώ Πετρούλα μου!! Φιλάκιααα! ♥

      Διαγραφή
  11. Και κανελα και πορτοκαλι μεσα! Μονο υπεροχα θα ειναι!! Και αν εβαλες και φουντουκι ακομα καλυτερα!!!! γιουμι γιουμι!!!
    Καλες γιορτες να περασεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αθηνά μου! Εύχομαι να περνάς κι εσύ πολύ πολύ όμορφα!!!! ♥

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα τα μπισκοτάκια, μικρή μου! Όλα τέλεια τα κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή