30.12.15

Επειδή είμαι πολύ προκομμένη...


Ε ναι λοιπόν, επειδή είμαι πολύ προκομμένη... επειδή δεν μπορώ να καθίσω σε ησυχία... και επειδή μπορεί να έβαλα στόχο να σταματήσω τα γλυκά (και το έχω μέχρι στιγμής καταφέρει περίφημα), δε γίνεται να μην μπαίνω στην κουζίνα! Γιατί απλούστατα η κουζίνα είναι η μεγάλη μου αγάπη -εντάξει, μία από τις μεγάλες μου αγάπες, όχι η αποκλειστική.
Έτσι, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, αντί να ξεκουράζομαι, διοχέτευσα όλη μου την ενέργεια στην παρασκευή μελομακάρονων. Ε, όχι μόνη μου βεβαίως-βεβαίως, τα έχουμε πει αυτά: σε τέτοιες στιγμές η γιαγιά μου είναι και η πρώτη βοηθός (πρώην ζαχαροπλάστρια)!
Ήθελα η επιτυχία να είναι δεδομένη, γι' αυτό δεν έκανα πειράματα. Πήρα τη συνταγή του Άκη Πετρετζίκη που βρήκα εδώ, που όσες δικές του συνταγές έχω δοκιμάσει ήταν αριστουργηματικές.

Και το αποτέλεσμα:



Προσωπικά δε δοκίμασα. Ούτε καν μπήκα στον πειρασμό. Ο Mr Perfect όμως τα τίμησε δεόντως, όπως και οι καλεσμένοι μας. Γι' αυτό και ξέρω πως πέτυχαν! 




Nastenka



16 σχόλια:

  1. Αχ αχ σνιφ, λιγμ! τα σταμάτησες ε;
    Εγώ φέτος έχω φάει απερίγραπτες ποσότητες! Εγώ!?! που δεν τρώω και κανονικά δεν κάνει κιόλας. Μέχρι και ο πατέρας μου φέτος μου είπε: “Μα τι έπαθες φέτος παιδάκι μου, άσε κανέναν άλλον να φάει.." Νομίζω ότι τόσα χρόνια που δεν έτρωγα , η στέρηση ήρθε και μου χτύπησε την πόρτα, και απλά θα σου πω ότι δεν έχουμε αλλά..! Ντρέπομαι γι αυτό.. λίγο μοναχά χαχαχαχα
    με βάζεις σε πειρασμό με την συνταγή..
    Εχθες κουλουράκια, εάν κάνω σήμερα μελομακάρονα νομίζω θα με κυνηγάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααχ εσυ είναι κιόλας πως δεν κάνει να φας... αλλά στο μυαλό είναι όλα, επομένως είναι και στο χέρι σου να επανέλθεις στην τάξη ;-)
      Πάντως ένα γλυκάκι για το καλό δε βλάπτει.
      Καλή πρωτοχρονιά να έχεις Ελενάκι μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Και του Χρόνου Αναστασία μου!
    Φαίνονται νοστιμότατα! γιαμι - γιάμι!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερινάκι μου, καλή πρωτοχρονιά να έχεις γλυκιά μου!!
      Πολλα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλά έκανες και φαίνονται πεντανόστιμα! Και του χρόνου με υγεία! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή πρωτοχρονιά Σωτηρία! Να περάσεις πολύ όμορφα!
      Φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  4. Εχω ακουσει κ απο αλλους οτι τα μελομακαρονα του Ακη ειναι υπεροχα. Δε εχω δοκιμασει τη δικη του εκδοχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποια δική του συνταγή έχω δοκιμάσει, είναι τέλεια, απλά! Επομένως θα είναι και τα μελομακάρονα, φαντάζομαι!
      Φιλάκια πολλά Αριάδνη μου! Καλή πρωτοχρονιά εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Φάε ένα έτσι για το καλό!!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φάω, θα φάω! Αύριο όμως!
      Καλή πρωτοχρονιά Ελένη μου! Να είσαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Και να ήθελα, δεν θα μπορούσα να μην έχω δοκιμάσει την πρόταση του Άκη! (Η κολλητή μου είναι μεγάλη του φαν, οπότε... ... ...)
    ;-)
    Και του χρόνου, κοριτσάκι μου!
    Φαίνονται υπέροχα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Άκης είναι πολύ ταλαντούχος, δεν υπάρχει συνταγή του να έχω δοκιμάσει και να μη μου αρέσει! Και είναι και πολύ διαβασμένος. Επομένως δικαιολογώ την κολλητούλα σου! ;-)
      Καλή πρωτοχρονιά Γιάννα μου!
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα και χρόνια σου πολλά.
    Επόμενο είναι με αυτές τις υπέροχες γλυκοκατασκευές να το ρίξουμε και λίγο έξω.
    Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία, ευτχία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρόνια να έχεις Ντένη μου! Με υγεία και όλα τα καλά! Να περνάς πολύ όμορφα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Σούπερ!!!!!!!!
    Γεια στα χέρια σου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή