6.5.15

Κανελόνια με κιμά και μπεσαμέλ


Τα κανελόνια είναι ένα φαγητό που το έχω... απωθημένο. Κι αυτό είχε φτιάξει η μαμά μου μια φορά όταν ήμουν μικρή και είχα ξετρελαθεί, όμως δεν έφτιαξε ποτέ ξανά. Επομένως τώρα που είμαι σε θέση να μαγειρεύω μόνη μου τα αγαπημένα μου φαγητάκια, προσπάθησα και... τα κατάφερα!


Τι χρειαζόμαστε:

  • 24 κανελόνια
  • 2 φλιτζάνια απλή σάλτσα ντομάτας
  • 1 κιλό κιμά μοσχαρίσιο
  • 4 κ.σ. ελαιόλαδο
  • 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο
  • 1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 φλιτζάνι τριμμένη ντομάτα
  • 1 κ.γ. ζάχαρη
  • 1/4 φλιτζάνι κρασί
  • 1 φλιτζάνι ρεγκάτο τριμμένο
  • 2 αβγά χτυπημένα
  • 1 λίτρο ζεστό γάλα
  • 100 γρ. βούτυρο
  • 100 γρ. αλεύρι
  • μοσχοκάρυδο
  • αλάτι
  • πιπέρι



Τι κάνουμε:


  1. Στο ελαιόλαδο ροδίζουμε τον κιμά για 7'-8' να αλλάξει χρώμα καλά.
  2. Προσθέτουμε σκόρδο, κρεμμύδι και τα μυρωδικά.
  3. Αφήνουμε να μαραθούν για λίγα λεπτά και σβήνουμε με το κρασί.
  4. Προσθέτουμε τις ντομάτες, τη ζάχαρη και αλατοπιπερώνουμε.
  5. Αφήνουμε να σιγοβράσει για 20' μέχρι να πιει τα υγρά και να μείνει στεγνός ο κιμάς. Αφήνουμε να κρυώσει.
  6. Τότε προσθέτουμε τα αυγά και το ρεγκάτο. Ανακατεύουμε πολύ καλά.
  7. Στο μεταξύ, ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ. Λιώνουμε σε κατσαρόλα το βούτυρο και σοτάρουμε για 1' το αλεύρι.
  8. Αποσύρουμε απ’ τη φωτιά και προσθέτουμε το ½ γάλα ανακατεύοντας με σύρμα. Ξαναβάζουμε στη φωτιά.
  9. Προσθέτουμε το υπόλοιπο γάλα, το αλάτι και το μοσχοκάρυδο. Ανακατεύουμε μέχρι να δέσει η κρέμα.
  10. Ρίχνουμε 2 κουταλιές από την μπεσαμέλ στο ταψί.
  11. Γεμίζουμε με κουτάλι τα κανελόνια και τα ακουμπάμε στην μπεσαμέλ.
  12. Περιχύνουμε με τη σάλτσα ντομάτας τα κανελόνια και τέλος με την μπεσαμέλ.
  13. Ψήνουμε στους 180°C για 25' σκεπασμένα με αλουμινόχαρτο.
  14. Προς το τέλος αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο να ροδίσει η μπεσαμέλ. Αν θέλουμε μπορούμε σε αυτό το τελευταίο στάδιο ψησίματος να ρίξουμε επιπλέον τριμμένο ρεγκάτο, από πάνω.






Για το τέλος, έχω να σας δείξω από σφήνα γλυκάκι σε ποτήρι, γιατί όπως σας είπα στο προηγούμενο δείπνο τώρα έχω τα ποτηράκια που τόσο ήθελα!

Το συγκεκριμένο δεν είναι τίποτα άλλο από τσουρέκι σιροπιασμένο, μους σοκολάτα, σαντιγύ, κερασάκια γλασέ και πολύχρωμη τρούφα.






Nastenka