9.5.15

Φυσικά αρωματισμένο νερό


Ο καιρός έχει ανοίξει κι έχει ζεστάνει για τα καλά και σιγά σιγά αρχίζω να θέλω να κάθομαι στη βεράντα τα βράδια (μα πραγματικά δεν κάνει πολλή ζέστη ακόμα και τις βραδινές ώρες;). Και βεράντα χωρίς να έχεις κάτι να πιεις δε λέει. Το περσινό καλοκαίρι το είχαμε περάσει πίνοντας πραγματικά άπειρες μπύρες και λεμονίτες (μας είχε καταστρέψει και το Μουντιάλ), κάτι που θέλω να αποφύγω φέτος, γι' αυτό και έχω να προτείνω ένα ρόφημα εντελώς υγιεινό, ανέξοδο, ευχάριστο και δροσιστικό!


Θα χρειαστούμε:

  1. Ό,τι φρούτα θέλουμε. Καλύτερα τα φρούτα μας να είναι ώριμα για να αποδώσουν το μέγιστο του αρώματός τους και της γεύσης τους. Μερικές προτάσεις φρούτων: ρόδι, εσπεριδοειδή (τα αγαπώ! λεμόνι, λάιμ, γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, μανταρίνια, ή ό,τι άλλο διαθέτετε), ανανάμήλο, μάνγκο, καρπούζι, μούρα (σίγουρα θα βρείτε εύκολα φράουλες, ειδικά αυτήν την εποχή, όμως αν βρείτε κι άλλο είδος μούρων μη διστάσετε), μπανάνες (αν κι εγώ δεν τις προτιμώ σε αυτό το ρόφημα, παρ' ότι μου αρέσουν γενικά). Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αγγούρι.
  2. Βότανα, όπως βασιλικόςμέντα, δυόσμος ή μοχίτο (που πρόσφατα έμαθα την ύπαρξή του από τη Rylie - ευχαριστώώωω!). Αυτό είναι προαιρετικό, όμως πιστεύω πως προσδίδουν άρωμα και συμπληρώνουν τις γεύσεις των φρούτων. 
  3. Νερό (ό,τι νερό πίνουμε, βρύσης, εμφιαλωμένο, φιλτραρισμένο). Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε ανθρακούχο νερό (που το αγαπώ κι αυτό!), ή τσάι με κάποια γεύση φρούτου που έχουμε (τρελαίνομαι για το τσάι με βατόμουρο σε αυτό το ρόφημα), χωρίς προσθήκη ζάχαρης όμως.
  4. ...και φυσικά, μπουκαλάκια/βαζάκια!


Τι κάνουμε:

  1. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε, είναι να καθαρίσουμε καλά και να τεμαχίσουμε τα φρούτα που έχουμε επιλέξει, να τα βάλουμε στο βαζάκι μας, να προσθέσουμε τα βότανα (αν θέλουμε) και το νερό.
  2. Τα βάζουμε στο ψυγείο από το μεσημέρι και τα απολαμβάνουμε το βράδυ, με ή χωρίς παγάκια!




Μερικοί δικοί μου αγαπημένοι συνδυασμοί είναι:
φράουλα, λάιμ, μανταρίνι
διάφορα εσπεριδοειδή, μάνγκο, μήλο, κανέλα
φράουλα, μάνγκο, τσάι με βατόμουρο

Δημιουργήστε δικούς σας συνδυασμούς, ανάλογα με τις προσωπικές σας προτιμήσεις και απολαύστε το!







Καλό σαββατοκύριακο!




Nastenka

18 σχόλια:

  1. like, like, like!
    Πού βρίσκεις το μοχίτο οεο;;;;;;;

    Φιλάκια και καλό ΣΚ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά σε έκθεση ανθοκομικής αν γίνεται τώρα καμία κοντά σου, θα βρεις, αλλιώς σε φυτώρια ή μεγάλα ανθοπωλεία!
      Πολλά φιλάκιααα! Καλό σαββατοκύριακο Αριστέα μου! :)))

      Διαγραφή
  2. Μα, ναι! Φυσικά! Πολλές φορές αρωματίζω το νεράκι (πολύ χρήσιμο κόλπο για τύπους σαν εμένα που δυστυχώς δεν πίνουν σχεδόν καθόλου νερό...)
    Και καλό στον οργανισμό σου κάνεις, και φτιάχνει η διάθεσή σου με τα υπέροχα αρώματα και έχεις την αίσθηση του κοκτέηλ!
    (Το κλείσιμο της ανάρτησης... τόόόσο γλυκό!!!)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα το ανακάλυψα τώρα πρόσφατα και δεν περνάει μέρα χωρίς να το κάνω, μου αρέσει πολύ! Και είναι αυτό που λες, έχεις την αίσθηση ότι πίνεις κάτι ξεχωριστό και σε ανεβάζει αυτό!
      Καλό σαββατοκύριακο!! Πολλά φιλάκια!!! ♥

      Διαγραφή
  3. Τι μπορεί να ανακαλύψει ο άνθρωπος!!!
    Ίσως δοκιμάσω κι εγώ...

    φιλάκι και καλό σ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) καλό Σαββατοκύριακο Ελένη μου, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Τώρα εμένα πως μου φάνηκε ότι είδα το ταξίδι στο Ανόι και μετά το έχασα οεο;;
    Πολύ ωραία τα βραχιολάκια (είναι σαν τα...πιτσουνάκια!) Αχαχαχα! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ πιτσούνια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σου φάνηκε, όντως το είδες! Αλλά υπομονή, έρχεται σύντομα! Κι ας έχει αργήσει ένα μήνα!
      Πολλά φιλάκια Πέτρα μου, καλό σαββατοκύριακο!! :)))))

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος9/5/15

    Τέλειο αυτό με το νερό, θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε. Χωρίς εσπεριδοειδή φυσικά. Αλλά θα το δοκιμάσω. Μπράβο Αναστασία μου, που πάντα όμορφες και ψαγμένες ιδέες μας δίνεις.
    Τα βραχιολάκια φοβερά. Όντως μια περίοδο ήταν τρελά της μόδας. Το ότι τα τρία τέταρτα των βραχιολιών είναι ροζ και μωβ φυσικό και επόμενο χαχα
    Καλό μεσημέρι γλυκιά μου. Να καλοπερνάτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε ό,τι φρουτάκια σ' αρέσουν! Είναι πολύ δροσιστικό κι ευχάριστο, ό,τι πρέπει για καλοκαίρι!! ;-)
      Χαχαχα, κυνηγούσαμε τα ροζ με το δίκανο. Αλλά δε βρίσκαμε συχνά :(
      Καλό σαββατοκύριακο Μαρινάκι μου! Να περνάς όμορφα κι εσύ!!!

      Διαγραφή
  6. Θα το δοκιμάσω σίγουρα το νεράκι γιατί μου φαίνεται ιδανικό τώρα με τις ζέστες και πολύ πιο υγιεινή επιλογή από άλλα ποτά! Ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά σχετικά με το αγαπημένο μου μοχίτοοοο! ♥
    Αααχχχ αυτό το κλείσιμο της ανάρτησης μας συγκίνησε όσο δε πάει... Θεωρώ πολύ σημαντικό το να νιώθουμε ευγνωμοσύνη για τα καλά στη ζωή μας και να μη θεωρούμε τίποτα δεδομένο, αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι το ξεχνάμε.
    Φιλάκια πολλάαααααα!!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι μου φαίνεται κι εμένα, ευκαιρία να πίνουμε νερό, άσε που έχει τα φρουτακια που δίνουν γεύση και τα βλέπεις και σου φτιάχνει το κέφι.
      Δεν έχω πάει πάντως ακόμα να πάρω μοχίτο. Το πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να το μεταφυτεψω, κάτι που δεν μπορώ να κάνω και κολλάω σε αυτό λιγάκι...
      Κανένας και τίποτα δεν είναι δεδομένο, και αρκεί μια στιγμούλα για να ανατραπούν όλα, έτσι δεν είναι;...
      Πολλά γλυκά φιλάκιααααα!!!
      ♥♥

      Διαγραφή
  7. Όμορφη ανάρτηση
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λάτρεψα τις προτάσεις σου...κρίμα που δεν μπορώ να απλώσω το χέρι και να σου πάρω ένα βαζάκι να πιω τώρα!
    Όσο για τα βραχιολάκια....πραγματικά κάποια γεγονότα συνδέονται τόσο έντονα με αντικείμενα και μυρωδιές που αρκεί μια ματιά, ή ένα άρωμα και είναι σαν να τα ζούμε πάλι από την αρχή!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο εύκολο και ευχάριστο που αν το κάνεις μία φορά, μετά θα το κανεις συνέχεια!! ;-)
      Είναι φοβερό... πόσες μνήμες μπορούν να ξυπνήσουν!
      Πολλά πολλά φιλάκια Μαρία! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  9. Τι τέλεια ιδέα!!!!!!
    Φαίνεται πολύ υγιεινό και δροσερό! Ότι πρέπει για τώρα που καλοκαιριάζει!
    Όσο για τα βραχιολάκια, πού να'ξερες τι μου θύμισες κι εμένα... Πολύ με συγκίνησες με τα λόγια σου! Πάντα ευγνώμων να είσαι για όλα αυτά, και πάντα μα πάντα να αισθάνεσαι έτσι ερωτευμένη με τον Αλέξανδρό σου! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να φανταστώ τι σου θυμίζουν κι εσένα :)
      Νομίζω ότι κάποιες φορές η ζωή δε μας αφήνει να ξεχνάμε... Να είσαι κι εσύ πολύ ερωτευμένη με τον άντρα σου, όπως και είσαι δηλαδή, και να είστε αγαπημένοι!

      Διαγραφή