17.11.15

Στη γιορτή του μπαμπά μου...



... που ήταν εχθές (τα είπαμε και στην ανάρτησή μου για εκείνον), αποφάσισα να φτιάξω γλυκάκια για όλους.
Επειδή δεν είμαι καλή στη ζαχαροπλαστική, τουλάχιστον όχι τόσο καλή όσο στη μαγειρική, ήθελα να φτιάξω κάτι εύκολο, γρήγορο, ανέξοδο και με σίγουρη επιτυχία. Γι' αυτό και το γλυκό μου δεν ήταν τίποτα άλλο από επιδορπιάκια σε ποτήρι.
Ίσως να θυμάστε πως το επιχείρησα για πρώτη φορά στο ρομαντικό δείπνο για δύο που σας είχα δείξει. Από τότε αυτή η συνταγή με ξελασπώνει σε δύσκολες περιπτώσεις, γιατί είναι εγγυημένα ωραίο και είναι και αρκετά εντυπωσιακό.


Τι είχα στη διάθεσή μου:

  • Γάλα
  • 2 φακελάκια άνθος αραβοσίτου στιγμής σοκολάτα
  • 2 φακελάκια άνθος αραβοσίτου στιγμής μπισκότο
  • 1 φακελάκι άνθος αραβοσίτου στιγμής φράουλα
  • Σιρόπι φράουλα
  • Μερικά μπισκότα τύπου πτι μπερ (υπολόγισα 2 μπισκότα για κάθε άτομο)
  • Πολύχρωμη τρούφα
  • Γλυκού του κουταλιού κεράσι


Τι έκανα:

  1. Αρχικά, επειδή ήμασταν πολλά άτομα και ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα (κάποιος προτιμάει τη σοκολάτα, κάποιος άλλος δεν τη θέλει καθόλου κ.ο.κ.), δεν έφτιαξα τα ίδια για όλους. Τους ρώτησα τι προτιμάει ο καθένας.
  2. Έφτιαξα τις κρέμες με το γάλα, όπως έγραφαν οι οδηγίες στο πίσω μέρος των συσκευασιών. Τις άφησα για λίγο στην άκρη να σταθούν και να πήξουν.
  3. Στο μεταξύ έσπασα τα μπισκότα σε όσο το δυνατόν μικρότερα κομμάτια μπορούσα, σχεδόν τρίμμα. Έβαλα μία μικρή ποσότητα στον πάτο κάθε ποτηριού και κράτησα στην άκρη τα υπόλοιπα.
  4. Έριξα πάνω από τα σπασμένα μπισκότα, λίγο σιρόπι φράουλας.
  5. Έριξα έπειτα τις κρέμες, στον καθένα σύμφωνα με τα γούστα του.
  6. Στο τελείωμα, έριξα το μπισκότο που είχε περισσέψει, λίγο σιρόπι, τρούφα και δύο κερασάκια σε κάθε ποτήρι.
  7. Τα άφησα στο ψυγείο για αρκετή ώρα (μισή ώρα είναι καλά) για να πήξουν καλά οι κρέμες.

Κάποια από αυτά:


Κάποιος ήθελε σοκολάτα και μπισκότο.

Οι περισσότεροι ήθελαν μπισκότο και φράουλα.

Κάποιος ήθελε μόνο σοκολάτα.



Προσωπικά δε δοκίμασα, γιατί πλέον τρώω μόνο πολύ συγκεκριμένα πράγματα (και καθόλου γλυκά), όμως σε όλους άρεσε πολύ (αντιληπτό όταν σε κάθε κουταλιά ακουγόταν ένα "μμμ", χαχαχα).



Καλή σας μέραααα!!!




Nastenka


20 σχόλια:

  1. Τι ωραίο γλυκό! Και πολύ εύκολο!
    Δεν είναι όμως λίγο καλοκαιρινό;;;;; Αν και εγώ με τέτοιες λιγούρες που έχω τα πάντα μπορώ να καταβροχθίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιρινό δεν ξέρω, πάντως με βγάζει αμέσως από τη δύσκολη θέση, διότι κι εγώ δεν είμαι για πολλά πολλά.. Κανένας δεν παραπονέθηκε ωστόσο, και όλοι το εξαφάνισαν εν ριπή οφθαλμού και εκεί πιστεύω κρίνεται η επιτυχία!! ;-)

      Διαγραφή
  2. Καλά κι Εγώ θα το εξαφάνιζα με το που θα το έπαιρνα στα χέρια μου! Πόσο τέλεια ιδέα γλυκού αυτό στα ποτήρια και με απλά υλικά που έχουεμ στο ντουλάπι. Μπράβο κουκλίτσα μου, ό,τι κι αν κάνεις, το κάνεις υπέροχα και πάντα το απολαμβάνουν οι γύρω σου! Να τον χάιρεσαι τον μπαμπάκα σου και να σε χαίρονται τέτοιο κορίτσι που έχουν δίπλα τους!
    Σε φιλώ γλυκά! ღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, επειδή δεν είμαι καλή στην παρασκευή γλυκών, προσπαθώ να φτιάχνω απλά πράγματα που τρώνε όλοι, με όσα υλικά έχω στη διάθεσή μου! Νομίζω ότι άνθος αραβοσίτου έχουν τα περισσότερα σπίτια, γι' αυτό και είναι μια εύκολη λύση..
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου γλυκιά μου, να είσαι καλά! Τα καλύτερα εύχομαι και σε εσένα, που τα αξίζεις!!
      Πολλά φιλάκια κι από εμένα! :))))

      Διαγραφή
  3. Ωραίες ιδέες, που όλοι μπορούν να φτιάξουν Αναστασία!!! Προσωπικά, δεν θα άφηνα καμιά εκδοχή παραπονεμένη... χιχι
    Μπήκε στ' αγαπημένα!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρίνα, κι εμένα αν με ρωτούσαν από όλα θα ήθελα.. Ας όψεται η διατροφή που έχω αποφασίσει να κάνω! ;-) Πάντως σαν ιδέα είναι πολύ εύκολη και όντως μπορεί να το κάνει ο καθένας!
      Καλό μεσημέρι! Φιλάκια πολλάάααα!!!!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος17/11/15

    Αχ Αναστασάκι μου αν και δεν κάνει να το φάω, πόσο τέλειο φαίνεται το ζήλεψα.
    Εν τω μεταξύ μου αρέσει που πάντα επιλέγεις και μας δείχνεις εκτός από εύκολες και νόστιμες, οικονομικές συνταγές γιατί με εκνευρίζει να διαβάζω συνταγές που στοιχίζουν πολύ πιο ακριβά από ότι θα αγόραζα κάτι στο εμπόριο και θα έχω κουραστεί και θα έχω και να καθαρίσω χαχα
    Οπότε πάντα λατρεύω να διαβάζω συνταγές σου. Γιατί ξέρω ότι είναι εγγύηση.
    Και επίσης ταίριαξε πολύ ωραία με τα μπωλ σου και το αποτέλεσμα είναι πολύ επιτυχημένο.
    Μπράβο ομορφιά μου, να σαι καλά να φτιάχνεις πάντα γλυκές λιχουδιές για τους αγαπημένους σου.
    Σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ βασικό αυτό που λες Μαρίνα μου. Έχει τύχει πολλές φορές να πηγαίνω σούπερ μάρκετ και όταν αντιλαμβάνομαι πόσο κοστίζουν όλα τα υλικά, να τα αφήνω πίσω γιατί δε συμφέρει. Γι' αυτό προσπαθώ να δείχνω λύσεις που θα είναι βατές για τους περισσότερους από εμάς.
      Ξέρω πως δε θα σε παρηγορήσει αυτό, όμως ούτε εγώ έφαγα.. Δεν πειράζει, καλά να'μαστε, και γι' αυτά δε θα σκάσουμε!
      Καλό μεσημέρι αγαπημένη μου! Πολλά πολλά φιλάκια! ;-)

      Διαγραφή
  5. Θυμάμαι που το έφτιαχνες, και νομίζω έχεις και σε άλλο σημείο αναφορά για το γλυκάκι αυτό, με τσουρέκι σιροπιασμένο! Είδες για να σε διαβάζω φανατικά? Θυμάμαι τα πάντα ;)
    Την έχω κλέψει την ιδέα σου πάντως και έχω φτιάξει αρκετές φορές στο σπίτι γιατί αρέσει σε όλους μας τελικά, και μάλιστα επειδή είναι σε ποτηράκια μας φαίνεται κάτι ξεχωριστό, ενώ στην ουσία είναι τόσο εύκολο και απλό!
    Γι' αυτό μου αρέσεις πολύ, γιατί μου δείχνεις ότι πρέπει καμιά φορά να ακούμε τους μικρότερους! (σε πολλά θέματα)
    Σου στέλνω την αγάπη μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! πού το θυμήθηκες??
      Χαίρομαι που σας αρέσει και το φτιάχνετε στο σπίτι και χαίρομαι που σας έδωσα την ιδέα εγώ :)

      Πολλά φιλάκια! Καλημέρααα!!!

      Διαγραφή
  6. Αυτός ο "κάποιος που ήθελε μόνο σοκολάτα" θα μπορούσα κάλλιστα να είμαι κι εγώ! Χρόνια πολλά στον μπαμπά, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται! Φιλιά πολλά πιτσούνια μου! (μα που εξαφανιστήκατε; Κανονίστε να γράψω περί ξενάγησης και να το χάσετε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Σε πιστεύω! Η σοκολάτα είναι λατρεία! Σε ευχαριστούμε πολύ Πέτρα μου, να είσαι καλά!! Ό,τι καλύτερο εύχομαι και για εσένα!
      Θα επανέλθω, θα επανέλθω! Μη μου ανησυχείς! ;)
      Καλημέρααααααααααα! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος17/11/15

    Ω! Χρόνια πολλά στον μπαμπά!
    Τα γλυκά σίγουρα είναι νόστιμα! Το λέω εκ πείρας γιατί έχω δοκιμάσει τέτοια γλυκίσματα! Είναι ελαφριά, γίνονται και γρήγορα και στην τελική δεν έχουν και άπειρες θερμίδες!
    Πάω τώρα να μελετήσω λίγο τα λιγκουίνι σου με σολομό! Εν τω μεταξύ, νομίζω ότι έχω χάσει κι άλλη μια συνταγή σου, αλλά θα την ψάξω άλλη μέρα!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι το ίδιο με εσένα είπαν Άννα, ότι ήταν ελαφριά και δε θα είχαν πολλές θερμίδες.
      Μη μου ανησυχείς καθόλου, όλες μου οι συνταγές είναι μαζεμένες στην ετικέτα recipes, οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να τις βρείς! :)))
      Καλή σου μέρα! Πολλά γλυκά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Ένα θα σου πω: "ΜΜΜΜΜΜΜΜ"!
    ;-)
    'Γεια στα χεράκια σου, κοριτσάκι μου! Φαίνεται λαχταριστότατο!!!!
    Καλό βραδάκι με πολλά γλυκά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιαννούλα μου! Χαίρομαι που σου αρέσει, είναι και πολύ εύκολο ;-)
      Πολλά πολλά φιλιάάααα! Καλή σου μέρα!!!!!

      Διαγραφή
  9. Αααααα!! τα θυμάμαι! τα είχα δει και σε προηγούμενες αναρτήσεις σου! Είσαι καταπληκτική μανάρι μου, με απλά υλικά φτιάχνεις υπέροχα πράγματα! Εν τω μεταξύ μου φαίνεται και πολύ εύκολο και λέω να το δοκιμάσω κι εγώ άμεσα, γιατί τα κοιτώ ξελιγωμένη! Ελπίζω να τα καταφέρω! ;)
    Φιλάκια πολλά ομορφιά μου! Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια θα τα καταφέρεις κοριτσάκι μου! Είναι στ' αλήθεια πολύ εύκολη συνταγή! :)))
      Θα περιμένω να δω τα αποτελέσματά σου!
      Φιλιά πολλά! Καλημέρα!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρονια του πολλα και ευτυχισμενα!
    Να τον χερεστε!
    Το γλυκακι σουπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου! Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!
      Καλημέραααα! Φιλιά πολλάάά!! :)))))

      Διαγραφή