5.11.15

Κοτόπουλο με πορτοκάλι #2



Ίσως να θυμάστε το κοτόπουλο με πορτοκάλι που σας είχα δείξει πριν αρκετούς μήνες. Εάν όχι, μπορείτε να το δείτε εδώ.
Πολλά αλλάζουν, αλλά η ουσία παραμένει ίδια: η μοναδική σως πορτοκαλιού που κάνει τη διαφορά.
Η έκπληξη που όμως δεν περιμένατε, είναι πως αυτό το πιάτο μαγειρεύτηκε από τον Mr Perfect!!



Τι χρειαστήκαμε (για 2 άτομα):

  • 2 φιλέτα κοτόπουλο
  • 2 πατάτες μέτριες
  • Χυμό ενός πορτοκαλιού
  • 2 κουταλιές της σούπας μουστάρδα
  • 1 κουταλιά της σούπας μέλι
  • Ελάχιστο κρασί λευκό
  • Δυόσμο (στο σπίτι είχαμε ξηρό)
  • Κάρυ, αλάτι, πιπέρι
  • Σουσάμι



Τι κάνουμε:

  1. Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε κυδωνάτες.
  2. Τοποθετούμε τα φιλέτα κοτόπουλου και τις πατάτες στο ταψί.
  3. Φτιάχνουμε τώρα τη σως. Ανακατεύουμε το χυμό πορτοκαλιού, με τη μουστάρδα, το μέλι, το κρασί και τα αρωματικά μέχρι να ομογενοποιηθούν.
  4. Περιχύνουμε με τη σως πάνω από το φαγητό μας.
  5. Βάζουμε το ταψί σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, μέχρι να ψηθεί. Η διάρκεια ψησίματος είναι ανάλογη με το φούρνο σας.
  6. Προς το τέλος του ψησίματος ρίχνουμε λίγο σουσάμι πάνω από τα φιλέτα μας.




Ο μαθητής ξεπέρασε κατά πολύ τη δασκάλα!! Ε?



Nastenka


28 σχόλια:

  1. Λαχταριστό!!! Η σως πορτοκαλιού έστειλε μέχρι εδώ τα αρώματά της Αναστασία!!!... ;-)
    Συγχαρητήρια στο σεφ, θα τη δοκιμάσουμε!!!
    Πολλά φιλιά, καλημέρα!!! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ πολύ! Ελπίζω να σας αρέσει! :))))
      Καλό σαββατόβραδο! ♥

      Διαγραφή
  2. πω πω φαινετε σουπερ
    μ αρεσει μαλιστα πολυ το πορτοκαλι
    ευχαριστωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου εάν σου αρέσει πολύ το πορτοκάλι, τότε δοκίμασέ το, θα ξετρελαθείς!!!
      Φιλάκια πολλάάααα! Καλό σαββατόβραδο! ♥

      Διαγραφή
  3. μιαμ μιαμ!!!
    λες άμα πάρει και ο δικός μου μαθητής τις κουτάλες να με κατατροπώσει?!
    λαχταριστό φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πιθανό Νικολέτα μου! Όταν θέλουν, τα καταφέρνουν περίφημα! :)))
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Καλό σαββατόβραδο!!!! ♥

      Διαγραφή
  4. Πωωω! Τι βλέπω και δε λιποθυμώ!!!!!!!
    Ντελίβερι κάνετε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντελίβερι δεν κάνουμε, όμως πολύ ευχαρίστως κάνουμε το τραπέζι!! ♥

      Διαγραφή
  5. Προς δοκιμή!!!!!!!
    Λαχταριστό δείχνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ λαχταριστό Ελένη! ;-)
      Καλημέραααααα!!!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο στο μαθητή, αλλά και στη δασκάλα που του τα έμαθε! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Σωτηρίααα! Να είσαι καλά! Φιλάκιαα!!!

      Διαγραφή
  7. Αγαπάμε πολύύύύ το πορτοκάλι!!!
    Φαίνεται υπέροχο και με απίθανο χρωματάκι!!!
    Να συγχαρώ τον μαθητή και ασφαλώς μέρος των ευσήμων (ενσήμων πήγα να γράψω!), πηγαίνουν στη δασκάλα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, αστεράκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πορτοκάλι έχει μοναδικό άρωμα και δίνει αυτό το υπέροχο και λαχταριστό χρώμα!! :)))
      Σε ευχαριστούμε πάάάααρα πολύ Γιαννούλα μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!! Καλημέραααααα!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μμμμμ μου ανοίξατε την όρεξη!!!!
    Φαίνεται υπέροχο!
    Φιλάκιαααα❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Ωραιοζήλη!! Δοκίμασέ το, είναι πολύ εύκολο! ;-)
      Καλημέρα!!!! Φιλιά πολλάάααααα!!!!!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος5/11/15

    Κοίτα αν δεν έρθω να μου το μαγειρέψει, δεν θα πω ότι σε ξεπέρασε (είσαι και αξεπέραστη αφού), αλλά εμφανισιακά φαίνεται πεντανόστιμο. Ζήλεψα την πατάτα απίστευτα.
    Δεν θα την δοκίμαζα βέβαια την σως λόγω πορτοκαλιού (όλοι ξέρουμε τα συναισθήματα μου για τα εσπεριδοειδή) αλλά δίνω congrats στον Αλέξανδρο γιατί παρότι είναι busy, βρίσκει χρόνο να ασχολείται με εξαιρετικό αποτέλεσμα. Μπράβο σου Αλέξανδρε και μπράβο και σε εσένα Ροζουλιτάκι μου, που του μαθαίνεις τα μυστικά. Ο έρωτας περνάει από το στομάχι και χαίρομαι που το σέβεστε χαχα
    Κατά τα άλλα φοβάμαι τον χαρακτηρισμό "Mr Perfect" μην τον δούμε κι αλλού καμιά μέρα Αναστασία μου και τρέχουμε :P
    Σας γλυκοφιλώ αγαπημένο ζευγαράκι. Όμορφο απόγευμα να έχετε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου παρ' ότι ξέρω ότι σιχαίνεσαι το πορτοκάλι, δεν είμαι σίγουρη ότι θα μπορούσες να αντισταθείς στην πατατούλα έστω! Χαχαχα!
      Ααα, για πες, για πες, πού αλλού να τον δούμε δηλαδή?? Μου κίνησες την περιέργεια τώρα! ;-)
      Καλή σου μέρα ομορφιά!!!! Πολλά γλυκά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. Πω πω, μου τρέξανε τα σάλια. χαχα
    Αγαπώ κοτόπουλο. Φαίνεται λαχταριστό και πεντανόστιμο πιάτο! (Y)
    10/10 στον πιστολέρο (με ύφος Μποτρίνι). Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι πολύ εύκολο, μπορείς να το φτιάξεις άνετα!! (δεν ξέρω τη σχέση σου με τη μαγειρική!)
      Χαχαχαχα! Και σε εμένα 10 βεβαίως!!!
      Καλημέρα Λυσιππάκι μου! Φιλάκιααααα!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Το έχω δοκιμάσει, είναι πολύ νόστιμο πιάτο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα Ελένη εσύ ξέρεις από πρώτο χέρι πόσο τέλειο είναι! :)))
      Καλημέρα! Πολλά φιλιάάάαα!!!!

      Διαγραφή
  12. Φαίνεται πάρα πολύ ωραίο.
    Μπράβο στον δημιουργό
    Περιμένουμε κι΄άλλα.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Ντένη! :)))
      Καλημέραααα! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. χεχε! Ο κύριος τέλειος διαπρέπει και στην κουζίνα;;
    Α ρε τυχερούλα ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, πώς αλλιώς θα ήταν κύριος Τέλειος; Πρέπει να αποδείξει ότι αξίζει τον τίτλο!! ;-)
      Καλημερούδια Αριστούλα μου! Φιλάκιαααα!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τέσσερις άντρες μέσα στο σπίτι και μόνο ένας πλησιάζει την κουζίνα, άντε να φτιάξει καμιά πατατούλα τηγανιτή! Αααα τους έχω καλομαθημένους μου φαίνεται! :) Συγχαρητήρια στον Mr. Perfect! Να περνάτε πάντα όμορφα και γευστικά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ό,τι κάνουν πρέπει να το εκτιμάμε, γιατί όντως είναι δύσκολοι στο να ασχοληθούν με κάτι εντός του σπιτιού!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Βιβή μου! Να είσαι καλά!
      Καλημέρααααα! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή