8.4.15

♥ Let's cook together: Πασχαλινά κουλουράκια!




Μιας και η Ανάσταση πλησιάζει, όλοι ετοιμάζουμε σιγά-σιγά το τραπέζι μας, τα τσουρέκια και τα κουλούρια τα μοσχοβολιστά!

Σήμερα θα σας δείξω αρχικά κουλουράκια πασχαλινά που έφτιαξα μαζί με την πεθερά μου (η οποία ανυπομονεί να δει τη συνταγή δημοσιευμένη!!)

Τι χρειαζόμαστε:

♥ 400 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
♥ 260 γρ. ζάχαρη άχνη
 80 γρ. ελαιόλαδο
 80 γρ. γάλα πλήρες
 1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
 2 αυγά ολόκληρα
 800 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
 2 αυγά χτυπημένα με λίγο νερό ή γάλα

Τι κάνουμε:

 Βάζουμε όλα τα υλικά στο μπωλ του μίξερ και ανακατεύουμε για λίγο μέχρι να ενωθούν καλά τα υλικά.
 Βάζουμε στο ψυγείο για περίπου 2-3 ώρες να κρυώσει καλά το μείγμα. Μπορεί να χρειαστεί λίγο αλεύρι παραπάνω.
  Πλάθουμε κουλουράκια (με τα δυο χεράκια) και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150-160 βαθμούς Κελσίου μέχρι να ροδοκοκκινήσουν (περίπου ½ ώρα)!

Γίνονται περίπου 90 μικρά κουλουράκια και είναι τραγανά και πεντανόστιμα!






Καλή επιτυχία!!!





ΥΓ: Μη χάσετε το 1ο μέρος ενός ταξιδιού στο Ανόι του Βιετνάμ, γιατί ακολουθεί σύντομα η συνέχεια. Δείτε ΕΔΩ.



Nastenka



17 σχόλια:

  1. Φαίνονται υπέροχα, Αναστασάκι μου!
    Και του χρόνου, να είστε καλά, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα σαν τα θεσπέσια κουλουράκια σας!
    ♥ ❤ ❥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Γιάννα μου! Επίσης, να είστε καλά όλοι!
      Πολλά γλυκά φιλάκιαααα! :))))

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νόστιμα κουλουράκια, τραγανά και μοσχομυριστά!!!
    Εύχομαι να τα χαρείτε με την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) ευχαριστούμε! Επίσης, επίσης!
      Πολλά πολλά φιλάκιααααα! :)))))

      Διαγραφή
  4. Λαχταριστά, καλοψημένα -και φαντάζομαι πώς μοσχομύριζε η κουζίνα!!!
    Καλοφάγωτα!

    Καλό Πάσχα να έχετε, Nastenka μου, με υγεία, χαρά και πολλή αγάπη!
    Φιλιά!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρούλα μου! Καλό Πάσχα με υγεία!
      Να περάσετε όμορφα!
      Πολλά φιλιάάάαα! :)))))

      Διαγραφή
  5. Καλοφάγωτα!!!
    Και του χρόνου να ξαναφτιάξετε!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία!!
      Κι εσείς Καλό Πάσχα με υγεία να έχετε!
      Πολλά φιλάκιαααα! :))))

      Διαγραφή
  6. Γεια σας παιδιά μου! Πολύ μου αρέσουν και τα κουλουράκια σας και το νέο ντεκόρ σας! Καλή Ανάσταση να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Χριστίνα! Να είσαι καλά! :))
      Καλή Ανάσταση κι εσύ με τους δικούς σου εύχομαι να έχεις!!
      Φιλάκια πολλά!!! :))))

      Διαγραφή
  7. Σχεδόν η ίδια συνταγή ακολούθησα κι εγώ! Μόνο που η μαμά επέμενε να βάλει και αμμωνία, όσο Εγώ κι αν επέμενα να μη βάλουεμ στα φετινά μας κουλουράκια!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοφάγωτα να είναι Μαρία μου τα κουλουράκια σας! Γεια στα χέρια σας! Και του χρόνου να είστε καλά! :)))))

      Διαγραφή
  8. Τι βλέπω και κολάζομαι μέρες που είναι.... Απαπα!
    Έχω νηστέψει και όλη τη Σαρακοστή, δείξε λίγο έλεος!
    Φαίνονται απίθανα!
    Και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώπα καημένη! Κολάζεσαι με τα κουλούρια;!
      Να'σαι καλά Μαρθούλα μου, καλή Ανάσταση να έχετε!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό Πάσχα, με υγεία, με χαρά, με πολλά χαμόγελα και με άπειρη Αγάπη στις καρδιές μας!
    ΑΦιλάκια και στα δυο σας! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός ανέστη! Χρόνια πολλά Στεφανία μου! Με υγεία και πολλή πολλή αγάπη!
      Πολλά πολλά φιλάκιααα!! :))))

      Διαγραφή