29.4.15

♥ Romantic dinner for two!



Μου αρέσει πολύ να κάνω πράγματα με τον Αλέξανδρο. Από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο, πιστεύω πως όλα έχουν τη σημασία τους και γι' αυτό συχνά έχουμε διάφορες ιδέες για να ξεφεύγουμε από τη συνηθισμένη καθημερινότητα. 
Και έτσι αυτή τη φορά αποφάσισα να οργανώσω ένα δείπνο για δύο. Γιατί όπως λέει και ο ίδιος, είμεθα ρομαντικοί.
Τα κολωνάτα ποτήρια κατέβηκαν από τα ντουλάπια, λουλούδια και κεριά πήραν τη θέση τους στο τραπέζι και εγώ μπήκα στην κουζίνα για να φτιάξω κάτι ιδιαίτερο γι΄αυτή τη βραδιά, όμως συγχρόνως πολύ εύκολο!

Για ορεκτικό έφτιαξα σαλάτα με μαρούλι, αγγούρι και καβουρόψυχα.






Το κυρίως πιάτο ήταν linguini με σολομό και κρέμα γάλακτος, την οποία συνταγή βρήκα ΕΔΩΣας τη μεταφέρω.

Τι χρειαζόμαστε:



  • 200 γρ. ζυμαρικά Linguini
  • 1 φιλέτο σολομού φρέσκο ή κατεψυγμενο, αλλα ΟΧΙ ΚΑΠΝΙΣΤΟ, κομμένο σε μικρά κομμάτια
  • 400 γρ. κρέμα γάλακτος light
  • 2 μεσαία κρεμμύδια
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • 2 κλωναράκια άνηθο
  • λίγο κρασί
  • αλάτι
  • μαύρο πιπέρι
  • ελαιόλαδο

Τι κάνουμε:

  1. Κόβουμε τα κρεμμυδάκια, τον άνηθο και το σκόρδο σε μικρά κομματάκια (όχι στο multi).
  2. Τα τσιγαρίζουμε μέχρι να ροδίσουν τα κρεμμύδια και προσθέτουμε το σολομό.
  3. Αφού ασπρίσει και ο σολομός τα σβήνουμε με κρασί, προσθέτοντας αλάτι και πιπέρι.
  4. Αφού πιουν το κρασί, προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και ανακατεύουμε μέχρι να κιτρινίσει και να δέσει.
  5. Εν τω μεταξύ έχουμε βράσει και στραγγίσει τα μακαρόνια.
  6. Προσθέτουμε λοιπόν και τα μακαρόνια στη σάλτσα και ανακατεύουμε για λίγο. Είναι έτοιμο!

Η παραλλαγή που έκανα εγώ ήταν πως δεν έβαλα σκελίδες σκόρδου (γιατί δεν είχα), αλλά έριξα σκόρδο σε σκόνη. Ακόμα, δεν έβαλα δύο κρεμμυδάκια (μου φάνηκε πολύ), έβαλα ενάμιση. Τέλος, το κρασί που χρησιμοποίησα ήταν λευκό.



Η φωτογραφία δεν είναι καλή, γιατί πάντα έχω ένα θεματάκι με το να φωτογραφίζω ζυμαρικά, όμως βεβαιώνω πως ήταν ένα εξαιρετικό πιάτο!




Για επιδόρπιο... έφτιαξα γλυκάκι σε ποτήρι.
Είχα αρκετό καιρό που ήθελα να φτιάξω κάτι τέτοιο, όμως δεδομένου ότι το σπιτάκι μας είναι σχετικά καινούριο και δεν έχουμε συμπληρώσει ακόμα όλο το νοικοκυριό μας, συν του ότι μια με το ένα και μια με το άλλο δεν ήταν στις προτεραιότητές μου να κάνω αυτή την αγορά, ο χρόνος περνούσε και τέτοια ποτηράκια δεν είχα στη διάθεσή μου.
Προχθές όμως, γύρισε ο πεθερός μου από το ταξίδι του για δουλειές στο Μεξικό, και συγκινήθηκα πολύ όταν είδα πως μου είχε φέρει τέτοια ποτηράκια, γιατί όπως είπε "μόλις τα είδε, με θυμήθηκε".


Τι χρειάστηκα:

  • άνθος αραβοσίτου στιγμής με βανίλια
  • άνθος αραβοσίτου στιγμής με σοκολάτα
  • γάλα
  • σιρόπι καραμέλας
  • τριμμένο μπισκότο
  • μελένια δημητριακά
  • κουβερτούρα γάλακτος
  • 4 μικρές μπάρες σοκολάτας
  • maltesers


Τι έκανα:
  1. Έφτιαξα τις δύο κρέμες με το γάλα όπως έγραφαν οι οδηγίες στο πίσω μέρος, όμως σαφώς δε χρησιμοποίησα ολόκληρα τα φακελάκια, γιατί ήθελα μία μικρή ποσότητα μόνο.
  2. Στην κρέμα σοκολάτας έριξα μερικά δημητριακά μελιού και τα ανακάτεψα.
  3. Άφησα τις κρέμες λίγο να πήξουν και να σταθούν. 
  4. Έβαλα στον πάτο τη σοκολατένια κρέμα.
  5. Έριξα από πάνω λίγο τριμμένο μπισκότο.
  6. Στην κρέμα βανίλιας, ανακάτεψα μέσα λίγο σιρόπι καραμέλας και έβαλα αυτό το μείγμα πάνω από τα προηγούμενα. 
  7. Έριξα πάλι λίγο τριμμένο μπισκότο.
  8. Στο μεταξύ είχα λιώσει την κουβερτούρα γάλακτος σε μπεν μαρί και την έριξα στην κορυφή του γλυκού.
  9. Τελείωσα με τα κομματάκια σοκολάτας και τα maltesers.



Μερικές ιδέες:
Μπορούμε να παίξουμε όσο θέλουμε με τα υλικά... να βάλουμε ό,τι φρουτάκια μας αρέσουν (φράουλα, βύσσινο, μπανάνα, ή ακόμα και φρουτοσαλάτα κομπόστα που έχουμε στραγγίξει...), διάφορα σιρόπια (σοκολάτας, φράουλας...), ξηρούς καρπούς (καρυδάκια, αμύγδαλα), ινδική καρύδα, διαφορετικές γεύσεις κρέμας (υπάρχουν κρέμες άνθος αραβοσίτου με γεύση φράουλα, πορτοκάλι, κ.ά.), κρέμα ζαχαροπλαστικής σοκολάτα ή βανίλια, κρέμα γάλακτος, νιφάδες σοκολάτας, σταγόνες σοκολάτας, τρούφα, σαντιγύ, κερασάκια γλασέ, πουράκια, καραμελάκια τύπου smarties, ακόμα και λικέρ μπανάνας ή κονιάκ, και γενικά ό,τι άλλο μας αρέσει!



Το δείπνο μας συνοδεύτηκε από σαγκρία... που για την ακρίβεια δεν την έφτιαξα μόνη μου. Το μόνο που έκανα ήταν να αγοράσω ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί ημίγλυκο και να ρίξω κυβάκια μήλου και μικρές τεμαχισμένες φετούλες πορτοκαλιού.




Η αλήθεια είναι πως δεν μπήκα στον κόπο να κοιτάξω κάποιο μενού για δείπνο, όπως τόσα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, κι αυτό γιατί θα αγχωνόμουν πολύ (όταν τα βλέπω όλα τόσο τέλεια φωτογραφισμένα, σκέφτομαι πως θα είναι δύσκολα και δε θα μπορώ να τα φτιάξω μόνη μου - κόλλημα!). Γι΄αυτό και επέλεξα πιάτα εύκολα και γρήγορα. Και το αποτέλεσμα με δικαίωσε! :)




Nastenka

17 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/4/15

    Αναστασία μου, όλα δείχνουν πεντανόστιμα είμαι σίγουρη πως τα απολαύσατε και περάσατε υπέροχα.
    Χρειάζονται αυτά τα δείπνα και ας μην είναι κανείς πολύ ρομαντικός. Είναι τέτοιοι οι ρυθμοί της ζωής μας που απλά χρειάζονται :)
    Για να είμαι ειλικρινής μιας και την Παρασκευή είναι Πρωτομαγιά και πρωτομηνιά θα δοκιμάσω το γλυκάκι σου το οποίο φαίνεται κάτι παραπάνω από πεντανόστιμο και με κάνει να θέλω να το βουτήξω μέσα από την φωτογραφία χαχα
    Πάντα όμορφα να περνάτε για να χαμογελάτε και να έχεις να μας δείχνεις τις όμορφες προτάσεις σου.
    Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ αγαπημένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού και πού χρειαζόμαστε αυτό το κάτι διαφορετικό, να μη ρουτινιάζουμε.
      Να το φτιάξεις Μαρίνα μου, και να το προσαρμόσεις όπως σου αρέσει, και με φρουτάκια αν θες να είναι πιο δροσιστικό και ελαφρύ! Συνδυασμούς μπορείς να κάνεις ουυυυ, άπειρους!!
      Φιλάκια πολλάάάαα! Καλό βράδυ Μαρινάκι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για το 'τέλειο' δείπνο και ειδικά που με λίγη καλή διάθεση και μεράκι δίνετε λίγο παραπάνω χρώμα στην καθημερινότητα.
    Φυσικά μπράβο και για το φαγητό αλλά ειδικά για το γλυκό (είμαι του γλυκού, τι να κάνω;) που φαίνεται τόσο τέλειο. Σημειώνω και αυτή την συνταγή!
    Πάντα καλά -μαζί- να περνάτε αγαπημένα μου παιδιά!
    Τα φιλιά μου και στους δυο!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για όσα γράφεις! Είναι αλήθεια αυτό, λίγη καλή διάθεση θέλουμε για να αλλάζουν λίγο οι μέρες μας!
      Το ξέρω πως είσαι του γλυκού! ;-) Φυσικά μπορείς να παίξεις με τα υλικά όσο θέλεις! Από ιδέες, άλλο τίποτα! ;-)
      Πολλά φιλάκια! Να περνάς όμορφα κι εσύ!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Γεια στα χέρια σου...εγώ δεν μπορώ να με πείσω να μπω στην κουζίνα :P
    Όλα φαίνονται υπέροχα...αν και μεταξύ μας εγώ θα πέρναγα κατευθείαν στο γλυκό ;)
    Φιλάκια πολλά....καλή συνέχεια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχχ, πόσο σε καταλαβαίνω, κι εγώ όλο το βράδυ για το γλυκό περίμενα! χαχαχαχα!
      Πάντως κι εγώ παλιότερα δεν έμπαινα με τίποτα στην κουζίνα, δειλά δειλά ξεθάρρεψα και τώρα μ' αρέσει πολύ!
      Πολλά γλυκά φιλάκιααα! Καλό βράδυ να έχεις!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!
      Φιλάκια πολλάάαα!!!

      Διαγραφή
  5. Τι είναι αυτά που βλέπουν τα καταγάλανα ματάκια μου; (εντάξει προς το καστανό τείνουν, να λέμε την αλήθεια)
    Αναστασάκι μου γεια στα χέρια σου, όλα είναι υπέροχα! Μακάρι να είχα κι εγώ τη διάθεση να έφτιαχνα τέτοια πράγματα! Ένα δείπνο που το έχεις φτιάξει με τα χεράκια σου έχει μεγαλύτερη αξία από ένα δείπνο που θα το παράγγελνες απ' έξω...
    Μου αρέσει πολύ που πάντα έχετε κέφι να κάνετε πράγματα μαζί..!! Γι΄αυτό και θα γεράσετε μαζί (και το πιστεύω αυτό), επειδή όταν είστε μαζί ποτέ δε βαριέστε!!! ♥♥♥
    Πολλά φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρθούλα μου!
      Ας μη φτιάχνεις τέτοια πράγματα, σημασία έχει να βρίστετε κι εσείς τρόπους να περνάτε όμορφα!
      Φιλάκια πολλάάάαα!!!!

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφιές είναι αυτές καρδούλα μου, όλα φαίνονται τέλεια! Είσαι ένα διαμαντάκι, γεια στα χέρια σου, όλα υπέροχα τα φτιάχνεις!
    Όταν έλεγες γλυκάκι σε ποτήρι δε φανταζόμουν ότι θα εννοούσες άνθος αραβοσίτου που όλοι έχουμε στα σπίτια μας και γίνεται πανεύκολα! Μπράβο σου, πολύ καλή ιδέα μου, μου άρεσε πολύ!

    Για εμάς γλυκάκι δεν έχει όμως?? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και όμως, ήταν τόσο εύκολο τελικά!!
      Φυσικά έχει και για εσάς γλυκάκι, όποτε επιθυμείτε!!! ;-)

      Διαγραφή
  7. Αυτά είναι τα πιο νόστιμα Αναστασία μου!
    Τι να τα κάνεις τα πολύπλοκα με τα πάρα πολλά και ακριβά υλικά;;
    Μπράβο σου και μπράβο και στον πεθερούλη που έφερε τα όμορφα ποτηράκι και έφτιαξες ένα τέλειο γλυκάκι!
    Πάντα τέτοια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ πείνασα λίγο!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε πολύ Ελενάκι μου! Κι εγώ συγκινήθηκα με το δωράκι μου! :)))
      Κατά τα άλλα, δε δυσκολεύτηκα καθόλου με τα φαγητά, κι αφού ήταν και νόστιμα, τι άλλο να θέλω;
      Καλό βραδάκι! Φιλάκια πολλάάάαα!

      Διαγραφή
  8. Γεια στα χέρια σου Αναστασία μου!!! Δε ξέρω ποιο απ' όλα με εντυπωσίασε περισσότερο. Η τέλεια σαλάτα; Τα λιγκουίνι; Το γλυκό; Πρέπει να ήταν ένα απολαυστικό δείπνο!
    Θα τιμήσω σίγουρα τα παραπάνω πιάτα!
    Φιλάκιαααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω, πρώτα από όλα τα υπόλοιπα, να δοκιμάσεις τα ζυμαρικά με το σολομό! Το αγάπησα!
      Σε ευχαριστώ πολύύυυυ!
      Πολλά φιλάκιααααα!!! Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή