9.4.15

♥ Let's cook together: Πασχαλινά τσουρέκια!






Αφού είδαμε εχθές τα πασχαλινά κουλουράκια, σειρά έχουν σήμερα τα τσουρέκια, και μάλιστα τσουρέκια... τεμπέλικα!
Όπως σας είχα πει και σε παλιότερη ανάρτηση, η γιαγιά μου διατηρούσε ζαχαροπλαστείο από τα νιάτα της μέχρι και αρκετά πρόσφατα, και έτσι.... σε αυτά είναι μανούλα!
Τα τσουρέκια αυτά γίνονται εύκολα και χωρίς πολύ κόπο, που όμως είναι πρώτα στη γεύση!

Τι χρειαζόμαστε:


♥ 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα (κρατάμε το κουτί και μετράμε τα παρακάτω υλικά)

♥ 2 κουτιά ζάχαρη
 2 κουτιά σπορέλαιο 
♥ 3 κουτιά χλιαρό νερό
♥ 4 αυγά
♥ 200 γρ. νωπή μαγιά
♥ 1 φακελάκι κακουλέ
♥ 1 φακελάκι μαχλέπι
♥ 1 φακελάκι μαστίχα
♥ 1 πορτοκάλι (ξύσμα και χυμό)
♥ 2,5 με 3 κιλά το πολύ αλεύρι απλό
♥ 1 μπέικιν πάουντερ


Τι κάνουμε:


♥ Ανακατεύουμε με το μίξερ πρώτα τα υγρά σε μια λεκάνη (γάλα, λάδι, ζάχαρη, αυγά, χυμό και ξύσμα πορτοκαλιού, μπαχάρια).
♥ Διαλύουμε τη μαγιά σε λίγο χλιαρό νερό σε ένα μπολάκι.
♥ Ρίχνουμε και τη μαγιά μέσα στα υγρά.
♥ Προσθέτουμε το αλεύρι με το μπέικιν και όταν το ζυμάρι γίνει αφράτο και δεν κολλάει στα χέρια, πλάθουμε τις πλεξούδες.
♥ Όταν αρχίσουμε να κάνουμε τις πλεξούδες ανάβουμε παράλληλα και το φούρνο στους 180 βαθμούς.
♥ Μόλις είναι έτοιμος ο φούρνος, αρχίζουμε να φουρνίζουμε.




*** Να σημειώσω ότι βγαίνουν περίπου 5 τσουρέκια μεγάλα, αλλιώς 7-8 μικρότερα. Επίσης, στο φούρνο διπλασιάζονται σε όγκο, επομένως μην τα βάλετε το ένα κοντά στο άλλο. 






Καλή επιτυχία!!!


Nastenka


18 σχόλια:

  1. Μμμμ φαίνονται τέλεια!!! Σήμερα θα κάνουμε και εμείς με τη μητέρα μου τα τσουρέκια μας, οπότε θα της δείξω αυτή τη συνταγή, μιας και κάθε χρόνο κάνουμε την ίδια και μια αλλαγή πιστεύω θα της αρέσει!! Ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή!!! Καλή συνέχεια Αναστασία μου, και αν δεν τα ξαναπούμε καλό Πάσχα! Καλά να περάσετε!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία εύχομαι να έχουν τα τσουρεκάκια σας Βασιλική μου!
      Καλή Ανάσταση κι εσύ να έχεις με την οικογένειά σου και με τους φίλους σου! Να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς!
      Πολλά πολλά φιλούθκιαααα! :)))))

      Διαγραφή
  2. Με ζαχαρούχο????!!! Τί τέλεια πρόταση!!!
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα (μετά το Πάσχα!!!)
    Πάντως κρίνοντας από τη φωτογραφία....wow, girl!!!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    ♥ ❤ ❥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Γιάννα μου! Θα σου αρέσουν πολύ! :)))
      Ευχαριστώώωω!
      Πολλά πολλά φιλάκιααα! :))))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!! Τι ωραία που φτιάχνετε όλοι τσουρεκάκια και αυγά!! Εμένα δεν πιάνουν τα χέρια μου καθόλου! Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι αυτές οι μέρες ναι, με κουλουράκια, αυγά, τσουρεκάκια... :)))
      Καλή Ανάσταση κι εσύ Κατερίνα μου με τους δικούς σου! Με υγεία! Να περάσεις υπέροχα εύχομαι!
      Πολλά φιλάκιαααα! :)))))

      Διαγραφή
  4. Α, κρίμα δε σε πρόλαβα! Η μαμά (κι εγώ η βοηθός) φτιάξαμε ήδη τσουρέκια, τσουρεκάκια αλλά δε πειράζει, θα την έχω στο αρχείο μου τη συνταγή της γιαγιάς για την επόμενη φορά.
    Τώρα είδα ότι ανέβασες και πασχαλινά κουλουράκια, πουε πίσης φτιάξαμε χθες. Πάω να δω τη συνταγή!
    Σε φιλώ Αναστασία μου και Καλό Πάσχα να έχεις... με πάντα τέτοιες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα κι εγώ να τις ανεβάσω, γιατί τα τσουρεκάκια τα φτιάξαμε μόλις εχθές.
      Καλοφάγωτα να είναι όλα όσα φτιάξατε! Να τα χαρείτε, Μαρία μου!
      Καλό Πάσχα κι εσύ να έχεις με τους δικούς σου και με όσους αγαπάς!
      Φιλάκια πολλά πολλάάάαααα! :)))))

      Διαγραφή
  5. Φαίνονται τέλεια Αναστασάκι μου! Γεια στα χεράκια σου! Καλοφάγωτα! Να τα χαρείτε με την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κυρία Ελένη!!!!
      Να περάσετε πολύ όμορφα τις ημέρες που έρχονται!
      Φιλάκια πολλάάάααα! :))))

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα κορίτσι μου
    Δεν τα φτιάχνω αλλά μου αρέσουν πολύ
    Καλό Πάσχα κι Ανάσταση ψυχής!!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα κι εσύ Ελένη μου! Με Ανάσταση κι ανάταση ψυχής!
      Να περάσεις καλά και να ξεκουραστείς!
      Φιλιάάάάαααα! :)))))

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν πολύ τα "τεμπέλικα"...χαχα!!
    Τις ευχές μου τις έδωσα χτες...ας τις ανανεώσω...Καλή Ανάσταση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου, Καλή Ανάσταση, με υγεία, να περάσεις όμορφα με όσους αγαπάς εύχομαι!
      Πολλά πολλά φιλιάάααα! :))))

      Διαγραφή
  8. Στείλε κι από εδώ κανένα καλέ!! ;-)
    Τι νόστιμα που φαίνονται! Αχ! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βρεθούμε θα σου δώσω ένα! :)
      Ευχαριστούμε πολύ Μάρθα μου! Να'στε κι εσείς καλά!

      Διαγραφή
  9. 1ον: Παραλίγο να ξαναβγω νομίζωντας ότι μπήκα σε άλλο blog. Με γεια η ανακαίνιση, Πολύ φωτεινή και αισιόδοξη Αναστασία μου.
    2ον: Αφού διάβασα τον τίτλο γιατί μπήκα, ξημερώματα Μ.Παρασκευής !!!
    Πολύ νόστιμα φαίνονται και εννοείται θα κρατήσω τη συνταγή να τη δώσω στη μαμά μου, γιατί ενώ σε όλα είναι υπέροχη, τα τσουρέκια βγαίνουν πάντα αποτυχημένα.
    Καλή Ανάσταση κοριτσάκι μου γλυκό, να περάσετε όμορφα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου, χαίρομαι που σου αρέσει, είπα να κάνω μια αλλαγή! :)))
      Το θετικό σε αυτή τη συνταγή είναι πως δεν περιμένεις, σε μια ώρα τρως τσουρέκι...
      Καλή Ανάσταση να έχετε κι εσείς Νίκη μου, με τους αγαπημένους σου, να ξεκουραστείς και να περάσετε υπέροχα! Πολλά πολλά φιλάκιαααα!!! :))))

      Διαγραφή