2.4.15

Παπουτσάκια νηστίσιμα!




Οι γονείς μου νηστεύουν όλη τη Σαρακοστή και αυτό κάνει αρκετά δύσκολα τα πράγματα για το καθημερινό τους διατροφικό πρόγραμμα.
Η παρακάτω συνταγή όμως για παπουτσάκια, που σκέφτηκε πρόσφατα η μαμά μου, έδωσε μία καλή λύση, αφού είναι πεντανόστιμα και εντελώς νηστίσιμα!

Τι χρειαζόμαστε (για 10 κομμάτια):

5 μελιτζάνες φλάσκες
1 κρεμμύδι μέτριο, ψιλοκομμένο
♥ 300 γρ. μανιτάρια
2 πιπεριές Φλωρίνης ψιλοκομμένες
αλάτι, πιπέρι
σκόρδο σε σκόνη
50 γρ. φυτικό βούτυρο
4 κουταλιές της σούπας αλεύρι
2-3 κούπες γάλα σόγιας (όσο πάρει)
νηστίσιμο τυρί τριμμένο


Εκτέλεση:

  1. Πλένουμε τις μελιτζάνες, τις κόβουμε στη μέση και αφαιρούμε την ψύχα τους.
  2. Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι, τα μανιτάρια και τις πιπεριές και προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και το σκόρδο σε σκόνη.
  3. Με αυτό το μείγμα γεμίζουμε τις μελιτζάνες.
  4. Φτιάχνουμε τώρα την μπεσαμέλ. Λιώνουμε το φυτικό βούτυρο σε ένα κατσαρολάκι σε μέτρια φωτιά.
  5. Προσθέτουμε το αλεύρι ανακατεύοντας συνέχεια.
  6. Ρίχνουμε έπειτα και το ζεστό γάλα σόγιας σιγά-σιγά, ανακατεύοντας για να μη σβολιάσει. Η μπεσαμέλ αρχίζει τώρα να πήζει.
  7. Ρίχνουμε την μπεσαμέλ πάνω από τις μελιτζάνες που γεμίσαμε προηγουμένως.
  8. Ρίχνουμε, τέλος, λίγο τριμμένο τυρί από πάνω και τις βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς, για καμιά ώρα.





Nastenka



12 σχόλια:

  1. Πολύ νόστιμες φαίνονται Αναστασία μου!
    Μπράβο σου!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελενάκι μου!! :)))
      Καλημέρα κι από εμένα!
      Φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
  2. Ερωτήσεις πολλές ( να απαντήσει ο χημικός μας αν δεν ξέρεις εσύ ♥): το γάλα σόγιας κάνει για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη;
    Και αλήθεια υπάρχει στο σούπερ;
    Και το τυρί το νηστίσιμο τι είναι ; Πρώτη φορά το ακούω; Μήπως κι αυτό κάνει για την περίπτωση!
    Πείτε μου ναι να κάνω τούμπες!

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    Φιλιά και στους δύο! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντήσει ο ίδιος, είναι άλλωστε το μεταπτυχιακό του αυτό και τα ξέρει καλύτερα από εμένα! :)
      Πολλά γλυκά φιλάκιααααα!!!

      Διαγραφή
  3. Φαίνονται τέλειααα!!! Για το νηστίσιμο τυρί δε γνώριζα, αλλά θα το αναζητήσω!
    Πολύ ωραία ιδέα της μαμάς, γιατί κακά τα ψέματα 40 μέρες με νερόβραστα δε γίνεται... Δες και τις νοστιμιές σου!
    Φιλάκια πολλάααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-) κάπως πρέπει να βολεύονται κι αυτοί σε όλη τη Σαρακοστή!
      Πολλά γλυκά φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
  4. Αν και δεν το έχω φτιάξει, εκτιμώ ότι μπορεί να γίνει και με σόγια επίσης, που αντικαθιστά τον κιμά κατά μια έννοια και είναι και πάλι νηστίσιμο. Φιλάκια και καλή σας ημέρα παιδάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι και πάρα πολύ υγιεινή και θρεπτική η σόγια!!
      Πολλά πολλά φιλιά Πέτρα μου!!!

      Διαγραφή
  5. Μμμμμμ..... Υπέροχο Αναστασάκι μου!!! ♥ σε ευχαριστώ για την πρόταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν οι μελιτζάνες θα σου αρέσει σίγουρα το αποτέλεσμα! :)))

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλή συνταγή! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τάσο! Ελπίζω να σου αρέσουν! :))))

      Διαγραφή